De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 26-10-2008, 11:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Ten tweede meen ik gehoord te hebben dat de verlichting ergens vorige week het plots liet afweten.
Mmmmm, ik ruik business
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 26-10-2008, 11:27
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Amai, dat wordt een leuke editie. Ik kijk er enorm naar uit om nog eens zo'n indrukwekkend startveld te zien. Normaal zou ik meerijden met de gele 1M, maar op doktersbevel (heeft er iemand een goeie rug voor mij?) mag het nog steeds niet , senior neemt mijn plaats in. But I'll be back next year

Jammer van de verlichting. Ik persoonlijk vind het de charme van het nachtracen totaal wegnemen. Er is niets zo knap als met de big lights in het balkdonker de heuvel naar beneden knallen.
Maar als je de voordelen bekijkt, vooral dan qua veiligheid, lijkt het mij wel een verstandige beslissing, zeker met zo'n startveld.
Old 26-10-2008, 19:04
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Nog 1 droom willen we tijdens de 10H verwezelijken, nl een volle tribune op de start-finishlijn. Of ons dat gaat lukken is de grote vraag waar we enkel antwoord op gaan krijgen 8 november om 11.40.
Dries, kan toch geen probleem zijn. Alle aanwezigen lokken naar de tribune voor de start. Alle aanwezigen krijgen wat van Dunlop : petje, T-shirt, vlagje, pen... om aanwezig te zijn bij de start. Zal zeker een mooie foto opleveren als die tribune vol zit en bovendien nog overwegend in het "Dunlop-geel".

Ik kom alleszins al voor een blikje Maes

C U
Reply With Quote
Old 26-10-2008, 19:08
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Is een mogelijkheid die we aan het bekijken zijn. Als je de beelden zag van de aankomst DTM in Hockenheim, die tribunes, die merchandising, bha, om kippenvel van te krijgen, prachtig gewoon.

Zullen eens kijken in de grote Dunlop kelder, misschien ligt daar nog wel iets om uit te delen den 8ste nov.
Reply With Quote
Old 26-10-2008, 23:10
Speed997's Avatar
Speed997 Speed997 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Is een mogelijkheid die we aan het bekijken zijn. Als je de beelden zag van de aankomst DTM in Hockenheim, die tribunes, die merchandising, bha, om kippenvel van te krijgen, prachtig gewoon.

Zullen eens kijken in de grote Dunlop kelder, misschien ligt daar nog wel iets om uit te delen den 8ste nov.
Wij komen zeker kijken naar de 10 uren, alleen de start vind ik niet leuk om mee te maken vanaf de tribune, de finish wel. Bij de start staan we liever op de verhoging aan de 1e linkse met uitzicht op Sterrenwacht en Kanaalbocht of aan de Chicane waar je ook een stuk van de Jacky X kunt zien, als er tenminste beneden op de paddockzone geen vrachtwagens het uitzicht belemmeren.
Reply With Quote
Old 26-10-2008, 23:17
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Speed997 View Post
Wij komen zeker kijken naar de 10 uren, alleen de start vind ik niet leuk om mee te maken vanaf de tribune, de finish wel. Bij de start staan we liever op de verhoging aan de 1e linkse met uitzicht op Sterrenwacht en Kanaalbocht of aan de Chicane waar je ook een stuk van de Jacky X kunt zien, als er tenminste beneden op de paddockzone geen vrachtwagens het uitzicht belemmeren.
Klopt, er zijn interessantere plaatsen om de start te kijken. Echter als iemand, die een heel jaar gewerkt heeft om de autosport terug leuk te maken, mij daar voor één keer een tegenprestatie vraagt, wil ik daaraan wel tegemoetkomen. En dat is wat 2008 ons toch heeft opgeleverd. Een revival voor de amateur-autosport. Gedurende het hele seizoen heb ik er van genoten en als je nu ziet wat er bij deze laatste wedstrijd allemaal aan de start komt

Hopelijk worden de inspanningen ook in 2009 beloond...

C U
Reply With Quote
Old 26-10-2008, 23:26
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Merci hé Pascal
Volle tribunes bij de start staat altijd mooi in de zoektocht naar sponsors, zowel als organisator als voor de teams. Startopstelling + 10 minuutjes na de start, dan hebben jullie nog 9 uur en 50 moeten om rond te gaan

Wij hebben alvast 5000 programmaboekjes en 3000 Pro Drivers om uit te delen op de 10H. Als iedereen met zijn geel boekskes zwaait hebben we al iets hé

Volgende zou iets leuk zijn.
"Alle bezoekers voorzien van een gele trui of vest krijgen een bonnetje. Adres invullen en afgeven aan Dunlop verkoopstentje. Om 18.00 winnaar trekken uit de bokaal en een set winterbanden geven" Hoe krijgen we dat nog gecommuniceerd naar iedereen hé.
Reply With Quote
Old 27-10-2008, 18:20
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Merci hé Pascal
Volle tribunes bij de start staat altijd mooi in de zoektocht naar sponsors, zowel als organisator als voor de teams. Startopstelling + 10 minuutjes na de start, dan hebben jullie nog 9 uur en 50 moeten om rond te gaan

Wij hebben alvast 5000 programmaboekjes en 3000 Pro Drivers om uit te delen op de 10H. Als iedereen met zijn geel boekskes zwaait hebben we al iets hé

Volgende zou iets leuk zijn.
"Alle bezoekers voorzien van een gele trui of vest krijgen een bonnetje. Adres invullen en afgeven aan Dunlop verkoopstentje. Om 18.00 winnaar trekken uit de bokaal en een set winterbanden geven" Hoe krijgen we dat nog gecommuniceerd naar iedereen hé.
Een geel fluo-vestje heeft toch bijna iedereen in de auto liggen
Reply With Quote
Old 28-10-2008, 13:01
team-charly team-charly is offline
De Paddock Rookie

Thumbs up

Team Charly Racing freut sich auf eine volle (geele) Tribüne in Zolder.

Für die 10 uren van Zolder haben wir noch einen "jungen" Piloten aus der Historic Szene verpflichtet.
Der "Historic Champion 2008", Jan van Elderen, wird mal wieder mit Team Charly unterwegs sein.
Jan Jakobs, Jan van Elderen und Hermann Brinkmann werden im ex STW BMW
an den Start gehen.
Im Historic-Race ist Jan van Elderen natürlich mit seinem blauen Porsche dabei.

See you in Zolder....in geel
Reply With Quote
Old 28-10-2008, 13:03
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Im eine geele BMW?

Last edited by ICEMAN; 28-10-2008 at 13:04.
Reply With Quote
Old 28-10-2008, 13:10
team-charly team-charly is offline
De Paddock Rookie

Im "geele" BMW.... ???

Die Mechaniker werden nicht mitmachen !!!
Reply With Quote
Old 28-10-2008, 22:55
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by team-charly View Post
Team Charly Racing freut sich auf eine volle (geele) Tribüne in Zolder.

Für die 10 uren van Zolder haben wir noch einen "jungen" Piloten aus der Historic Szene verpflichtet.
Der "Historic Champion 2008", Jan van Elderen, wird mal wieder mit Team Charly unterwegs sein.
Jan Jakobs, Jan van Elderen und Hermann Brinkmann werden im ex STW BMW
an den Start gehen.
Im Historic-Race ist Jan van Elderen natürlich mit seinem blauen Porsche dabei.

See you in Zolder....in geel
FReude um sie wieder mal zu sehen auf die strecke ! Leiter nicht meer mit dem E30 ///M, aber der E36 is eben so special.

hals und beinbruch !
Reply With Quote
Old 29-10-2008, 20:53
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Nieuwe definitieve inschrijving:

310 CH Renting - BMW M3 - Heck/Blaise

Bij Sport Garage wordt Mollekens vervangen door Franchi
Reply With Quote
Old 29-10-2008, 20:59
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Dat zal Franchorchamps Motors graag horen
Old 30-10-2008, 12:22
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular

Quote:
Nieuwe definitieve inschrijving:

310 CH Renting - BMW M3 - Heck/Blaise

Bij Sport Garage wordt Mollekens vervangen door Franchi
Verzoek aan Dries:

is het mogelijk om de inschrijvingslijst op nummervolgorde te publiceren? Dat scheelt straks een hoop uitzoekwerk als de race eenmaal onderweg is. Alvast hartelijk dank!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules