De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-11-2008, 00:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Geen reacties over de verlichting? De verlichting is redelijk zwak te noemen en neemt het nachtelijke karakter niet weg van de race. Nummers kon ik nog steeds niet lezen Echter, ik kon wel beter de wagens op de baan volgen. Normaal zie je alleen een bak licht van de aankomende wagens en nu zag duidelijk de contouren en de weg die zij volgden op de baan. Dus een pluspunt voor mij.

Wat zijn de reacties van de teams en coureurs?

Geloof wel dat een kWh op CZ redelijk gratis is Ik reed om 00.00 weg en nog steeds alle lampjes die aan het branden waren. Uit milieu oogpunt hadden die lampjes ook om 22.00 gedoofd kunnen zijn.

Jammer van het lagere aantal deelnemers maar geeft wel aan dat de mentaliteit van bepaalde teams niet deugd! De namen kunnen jullie zelf bedenken DSMEC zal zijn les geleerd hebben en dit verbeteren voor 2009.

En ja mijn eigen hoogtepunt van deze koers? Fysiek bedreigd door een collega-vrijwilliger van CZ vanwege mijn uitlatingen op dit forum! Tja, hoezo een forum heeft geen kracht. Verdere uitleg in de komende dagen

O ja, iemand een idee hoe de olie-lekkage is onstaan aan de Ford Mondeo van Kermeta?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 00:24
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Ik raad de teams toch aan extra verlichting te hebben.

Ten eerste is het licht in Zolder niet echt heel "klaar". Het is niet te vergelijken met bvb verlichting op een voetbalterrein.
Ten tweede meen ik gehoord te hebben dat de verlichting ergens vorige week het plots liet afweten. Ik neem aan dat de wedstrijd dan niet zal worden stilgelegd dus kan de extra verlichting toch van pas komen.

C U

Voordeel als toeschouwer : je hebt geen zaklamp meer nodig.

C U
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 00:28
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Wat zijn de reacties van de teams en coureurs?
In de pitlane is er geen extra licht, zodat de teams zelf voor extra verlichting moeten zorgen. Dwz vroeger beginnen en later doorwerken om alles terug af te breken. Net zoals vroeger.

De reactie van piloten was zeer divers. Enkelen wilden meer licht zodat het GEEN nachtrace meer was. Anderen wilden geen licht zodat het een ECHTE nachtrace wordt.

Niemand vond het licht echt storend...

C U
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 00:31
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post

De reactie van piloten was zeer divers. Enkelen wilden meer licht zodat het GEEN nachtrace meer was. Anderen wilden geen licht zodat het een ECHTE nachtrace wordt.

Niemand vond het licht echt storend...

C U
Inderdaad...de rijders die veel tijd goedmaken in het donker hadden het liever zoals vroeger.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 00:45
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Speed997 View Post
Ook om 18 uur stonden we maar met 3 aan de Dunlopstand. De eerste winnaar was zelfs niet aanwezig (had nog 15 min de tijd om zich aan te melden), zodat nr 2 die er wel was waarschijnlijk de lucky winnar was (en verdiend volgens mij: hij is steeds aanwezig en deelt met alle paddockers op het forum zijn foto's en mooie filmpjes). Dankzij het voorlezen van de naam, wist ik wie hij was.
Om 18u20 was er nog altijd niemand gekomen, dus heb ik de banden gewonnen.

Nu weet ik dus ook wie mij in de pitbox heeft aangesproken

Ikzelf vond het licht niet storend, en het was inderdaad makkelijker om de wagens zo te volgen.

Niemand een filmpje van de donuts van Verbist?
Old 11-11-2008, 00:47
François François is offline
De Paddock Rookie

Mijn zoveelste deelname aan de 10u was er weer een leuke.
Alhoewel we met ons kleine tank iedere 70 minuten aan de pomp stonden finishten we 16e met een Cliootje. Van de verlichting had ik meer verwacht maar voor iedereen hetzelfde nietwaar. In elk geval chapeau voor de mensen achter de DSMEC. Zij willen, durven en doen het. Kritiek is altijd gemakkelijk maar doe het zelf es. Ze zorgen ervoor dat velen hun hobby kunnen uitoefenen en hopelijk doen ze het nog vele jaren. Een welgemeende dank je wel en tot in 2009.
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 02:34
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

François, merci voor de mooie koers. Jammer dat er geen podium inzat, zowel voor jullie als voor de #415 die toch lang op kop reed in klasse 4. En ook bedankt voor de 2 kaartjes die je me na de race gaf.
Old 11-11-2008, 08:24
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Hopelijk was dit de eerste en laatste race met het kunstlicht.

Voor ons als fotograaf was het helemaal niet TOP. Al de foto's werden geel en je krijgt de nachtsfeer helemaal niet meer.

Mvg
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 11:19
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:

O ja, iemand een idee hoe de olie-lekkage is onstaan aan de Ford Mondeo van Kermeta?
Was die niet ergens overbrokstukken gereden? En dat daarmee iets geraakt was?

Weet het ook niet zeker heb dat horen vallen in de pits.
Old 11-11-2008, 13:03
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Ge hebt het toch opgeraapt hé?

Last edited by ICEMAN; 11-11-2008 at 13:04.
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 13:23
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Denk dat het hier gebeurt is, ineens ging kap stuk omhoog, en vloog veel nest onderuit. Foto is beestig wazig lol

Reply With Quote
Old 11-11-2008, 14:14
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Was die niet ergens overbrokstukken gereden? En dat daarmee iets geraakt was?
Quote:
Denk dat het hier gebeurt is, ineens ging kap stuk omhoog, en vloog veel nest onderuit.
Als het olie-lek tussen derde en vierde uur van wedstrijd gebeurde, dan is het inderdaad door brokstukken. Ik was op dat moment 'bord-man' bij PDG Racing (box38). Brokstukken waren afkomstig van voorval in een groepje met oa onze wagen en MSE-BMW. Plots lag er een stuk fel gekleurd metaal (?) op de ideale lijn. We hebben dan met een man of 5 de achterkomende wagens teken gedaan om de ideale lijn te verlaten. De Mondeo werd echter ingehaald door een snellere wagen en kon het onderdeel niet meer ontwijken. Na de impact was er een vonkenregen te zien aan de onderkant van de Mondeo, en het onderdeel was niet meer te zien op de baan.
Old 11-11-2008, 14:34
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Ja dat metaal zou een stuk uitlaat zijn geweest. MSE wagen had zen hele uitlaat verloren.
Old 11-11-2008, 14:35
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Inderdaad, wij stonden toen in de box van G&R en het was toch best spannend toen de wagens van jullie en PDG de finish nog moesten halen.
Het was inderdaad heel spannend. Iets meer dan een halfuur voor het einde leek onze wagen stil te staan in de derde sector. Bleek hij op drie wielen terug te komen naar de pits. Volgens Thomaske is het wiel afgebroken in de remzone voor de chicane.
Terug in de pits, werd er nog getracht een stuk te maken om het einde van de wedstrijd te halen. Met minder dan anderhalve minuut voor de finish-vlag was de wagen klaar, en werd de laatste ronde gereden, met de nodige vreugde-kreten als gevolg.

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Uiteindelijk is het dan nog goedgekomen. Het was me toch wat met Porsches en afgebroken wielen, amai...
Belle, zijn er dan nog Porsches die een wiel afgebroken hebben?
Old 11-11-2008, 15:27
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Ja dat metaal zou een stuk uitlaat zijn geweest. MSE wagen had zen hele uitlaat verloren.
Klopt, maar het stuk waar de Mondeo over reed, was een aandrijfas... Komt waarschijnlijk even hard aan als een uitlaat...

C U
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules