![]() |
|
|
||||
|
||||
Geen reacties over de verlichting? De verlichting is redelijk zwak te noemen en neemt het nachtelijke karakter niet weg van de race. Nummers kon ik nog steeds niet lezen
![]() Wat zijn de reacties van de teams en coureurs? Geloof wel dat een kWh op CZ redelijk gratis is ![]() Jammer van het lagere aantal deelnemers maar geeft wel aan dat de mentaliteit van bepaalde teams niet deugd! De namen kunnen jullie zelf bedenken ![]() En ja mijn eigen hoogtepunt van deze koers? Fysiek bedreigd door een collega-vrijwilliger van CZ vanwege mijn uitlatingen op dit forum! Tja, hoezo een forum heeft geen kracht. Verdere uitleg in de komende dagen ![]() O ja, iemand een idee hoe de olie-lekkage is onstaan aan de Ford Mondeo van Kermeta?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Voordeel als toeschouwer : je hebt geen zaklamp meer nodig. C U |
|
|||
|
|||
In de pitlane is er geen extra licht, zodat de teams zelf voor extra verlichting moeten zorgen. Dwz vroeger beginnen en later doorwerken om alles terug af te breken. Net zoals vroeger.
De reactie van piloten was zeer divers. Enkelen wilden meer licht zodat het GEEN nachtrace meer was. Anderen wilden geen licht zodat het een ECHTE nachtrace wordt. Niemand vond het licht echt storend... C U |
|
||||
|
||||
Inderdaad...de rijders die veel tijd goedmaken in het donker hadden het liever zoals vroeger.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nu weet ik dus ook wie mij in de pitbox heeft aangesproken ![]() Ikzelf vond het licht niet storend, en het was inderdaad makkelijker om de wagens zo te volgen. Niemand een filmpje van de donuts van Verbist?
|
|||
|
|||
Mijn zoveelste deelname aan de 10u was er weer een leuke.
Alhoewel we met ons kleine tank iedere 70 minuten aan de pomp stonden finishten we 16e met een Cliootje. Van de verlichting had ik meer verwacht maar voor iedereen hetzelfde nietwaar. In elk geval chapeau voor de mensen achter de DSMEC. Zij willen, durven en doen het. Kritiek is altijd gemakkelijk maar doe het zelf es. Ze zorgen ervoor dat velen hun hobby kunnen uitoefenen en hopelijk doen ze het nog vele jaren. Een welgemeende dank je wel en tot in 2009. |
|
||||
|
||||
François, merci voor de mooie koers. Jammer dat er geen podium inzat, zowel voor jullie als voor de #415 die toch lang op kop reed in klasse 4. En ook bedankt voor de 2 kaartjes die je me na de race gaf.
![]() |
|
|||
|
|||
Hopelijk was dit de eerste en laatste race met het kunstlicht.
Voor ons als fotograaf was het helemaal niet TOP. Al de foto's werden geel en je krijgt de nachtsfeer helemaal niet meer. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet het ook niet zeker heb dat horen vallen in de pits. |
|
||||
|
||||
Ge hebt het toch opgeraapt hé?
![]() ![]() Last edited by ICEMAN; 11-11-2008 at 13:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Ja dat metaal zou een stuk uitlaat zijn geweest. MSE wagen had zen hele uitlaat verloren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Terug in de pits, werd er nog getracht een stuk te maken om het einde van de wedstrijd te halen. Met minder dan anderhalve minuut voor de finish-vlag was de wagen klaar, en werd de laatste ronde gereden, met de nodige vreugde-kreten als gevolg. Belle, zijn er dan nog Porsches die een wiel afgebroken hebben?
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|