De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #181  
Old 11-11-2008, 00:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Geen reacties over de verlichting? De verlichting is redelijk zwak te noemen en neemt het nachtelijke karakter niet weg van de race. Nummers kon ik nog steeds niet lezen Echter, ik kon wel beter de wagens op de baan volgen. Normaal zie je alleen een bak licht van de aankomende wagens en nu zag duidelijk de contouren en de weg die zij volgden op de baan. Dus een pluspunt voor mij.

Wat zijn de reacties van de teams en coureurs?

Geloof wel dat een kWh op CZ redelijk gratis is Ik reed om 00.00 weg en nog steeds alle lampjes die aan het branden waren. Uit milieu oogpunt hadden die lampjes ook om 22.00 gedoofd kunnen zijn.

Jammer van het lagere aantal deelnemers maar geeft wel aan dat de mentaliteit van bepaalde teams niet deugd! De namen kunnen jullie zelf bedenken DSMEC zal zijn les geleerd hebben en dit verbeteren voor 2009.

En ja mijn eigen hoogtepunt van deze koers? Fysiek bedreigd door een collega-vrijwilliger van CZ vanwege mijn uitlatingen op dit forum! Tja, hoezo een forum heeft geen kracht. Verdere uitleg in de komende dagen

O ja, iemand een idee hoe de olie-lekkage is onstaan aan de Ford Mondeo van Kermeta?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #182  
Old 11-11-2008, 00:24
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Ik raad de teams toch aan extra verlichting te hebben.

Ten eerste is het licht in Zolder niet echt heel "klaar". Het is niet te vergelijken met bvb verlichting op een voetbalterrein.
Ten tweede meen ik gehoord te hebben dat de verlichting ergens vorige week het plots liet afweten. Ik neem aan dat de wedstrijd dan niet zal worden stilgelegd dus kan de extra verlichting toch van pas komen.

C U


Voordeel als toeschouwer : je hebt geen zaklamp meer nodig.

C U
Reply With Quote
  #183  
Old 11-11-2008, 00:28
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Wat zijn de reacties van de teams en coureurs?
In de pitlane is er geen extra licht, zodat de teams zelf voor extra verlichting moeten zorgen. Dwz vroeger beginnen en later doorwerken om alles terug af te breken. Net zoals vroeger.

De reactie van piloten was zeer divers. Enkelen wilden meer licht zodat het GEEN nachtrace meer was. Anderen wilden geen licht zodat het een ECHTE nachtrace wordt.

Niemand vond het licht echt storend...

C U
Reply With Quote
  #184  
Old 11-11-2008, 00:31
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Pascal View Post

De reactie van piloten was zeer divers. Enkelen wilden meer licht zodat het GEEN nachtrace meer was. Anderen wilden geen licht zodat het een ECHTE nachtrace wordt.

Niemand vond het licht echt storend...

C U
Inderdaad...de rijders die veel tijd goedmaken in het donker hadden het liever zoals vroeger.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #185  
Old 11-11-2008, 00:45
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Quote:
Originally Posted by Speed997 View Post
Ook om 18 uur stonden we maar met 3 aan de Dunlopstand. De eerste winnaar was zelfs niet aanwezig (had nog 15 min de tijd om zich aan te melden), zodat nr 2 die er wel was waarschijnlijk de lucky winnar was (en verdiend volgens mij: hij is steeds aanwezig en deelt met alle paddockers op het forum zijn foto's en mooie filmpjes). Dankzij het voorlezen van de naam, wist ik wie hij was.
Om 18u20 was er nog altijd niemand gekomen, dus heb ik de banden gewonnen.

Nu weet ik dus ook wie mij in de pitbox heeft aangesproken

Ikzelf vond het licht niet storend, en het was inderdaad makkelijker om de wagens zo te volgen.

Niemand een filmpje van de donuts van Verbist?
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #186  
Old 11-11-2008, 00:47
François François is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: Jabbeke
Posts: 25
Mijn zoveelste deelname aan de 10u was er weer een leuke.
Alhoewel we met ons kleine tank iedere 70 minuten aan de pomp stonden finishten we 16e met een Cliootje. Van de verlichting had ik meer verwacht maar voor iedereen hetzelfde nietwaar. In elk geval chapeau voor de mensen achter de DSMEC. Zij willen, durven en doen het. Kritiek is altijd gemakkelijk maar doe het zelf es. Ze zorgen ervoor dat velen hun hobby kunnen uitoefenen en hopelijk doen ze het nog vele jaren. Een welgemeende dank je wel en tot in 2009.
Reply With Quote
  #187  
Old 11-11-2008, 02:34
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
François, merci voor de mooie koers. Jammer dat er geen podium inzat, zowel voor jullie als voor de #415 die toch lang op kop reed in klasse 4. En ook bedankt voor de 2 kaartjes die je me na de race gaf.
__________________
Reply With Quote
  #188  
Old 11-11-2008, 08:24
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Hopelijk was dit de eerste en laatste race met het kunstlicht.

Voor ons als fotograaf was het helemaal niet TOP. Al de foto's werden geel en je krijgt de nachtsfeer helemaal niet meer.

Mvg
Reply With Quote
  #189  
Old 11-11-2008, 11:19
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by Mark View Post

O ja, iemand een idee hoe de olie-lekkage is onstaan aan de Ford Mondeo van Kermeta?
Was die niet ergens overbrokstukken gereden? En dat daarmee iets geraakt was?

Weet het ook niet zeker heb dat horen vallen in de pits.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #190  
Old 11-11-2008, 13:03
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Ge hebt het toch opgeraapt hé?
__________________

Last edited by ICEMAN; 11-11-2008 at 13:04.
Reply With Quote
  #191  
Old 11-11-2008, 13:23
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: zolder
Posts: 305
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
O ja, iemand een idee hoe de olie-lekkage is onstaan aan de Ford Mondeo van Kermeta?
Denk dat het hier gebeurt is, ineens ging kap stuk omhoog, en vloog veel nest onderuit. Foto is beestig wazig lol


__________________
Design is a passion,
The passion to design is mine.
----------------------------------

Reply With Quote
  #192  
Old 11-11-2008, 14:14
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Merelbeke
Posts: 320
Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Was die niet ergens overbrokstukken gereden? En dat daarmee iets geraakt was?
Quote:
Denk dat het hier gebeurt is, ineens ging kap stuk omhoog, en vloog veel nest onderuit.
Als het olie-lek tussen derde en vierde uur van wedstrijd gebeurde, dan is het inderdaad door brokstukken. Ik was op dat moment 'bord-man' bij PDG Racing (box38). Brokstukken waren afkomstig van voorval in een groepje met oa onze wagen en MSE-BMW. Plots lag er een stuk fel gekleurd metaal (?) op de ideale lijn. We hebben dan met een man of 5 de achterkomende wagens teken gedaan om de ideale lijn te verlaten. De Mondeo werd echter ingehaald door een snellere wagen en kon het onderdeel niet meer ontwijken. Na de impact was er een vonkenregen te zien aan de onderkant van de Mondeo, en het onderdeel was niet meer te zien op de baan.
__________________
Reply With Quote
  #193  
Old 11-11-2008, 14:34
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Ja dat metaal zou een stuk uitlaat zijn geweest. MSE wagen had zen hele uitlaat verloren.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #194  
Old 11-11-2008, 14:35
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Merelbeke
Posts: 320
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Inderdaad, wij stonden toen in de box van G&R en het was toch best spannend toen de wagens van jullie en PDG de finish nog moesten halen.
Het was inderdaad heel spannend. Iets meer dan een halfuur voor het einde leek onze wagen stil te staan in de derde sector. Bleek hij op drie wielen terug te komen naar de pits. Volgens Thomaske is het wiel afgebroken in de remzone voor de chicane.
Terug in de pits, werd er nog getracht een stuk te maken om het einde van de wedstrijd te halen. Met minder dan anderhalve minuut voor de finish-vlag was de wagen klaar, en werd de laatste ronde gereden, met de nodige vreugde-kreten als gevolg.

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Uiteindelijk is het dan nog goedgekomen. Het was me toch wat met Porsches en afgebroken wielen, amai...
Belle, zijn er dan nog Porsches die een wiel afgebroken hebben?
__________________
Reply With Quote
  #195  
Old 11-11-2008, 15:27
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Ja dat metaal zou een stuk uitlaat zijn geweest. MSE wagen had zen hele uitlaat verloren.
Klopt, maar het stuk waar de Mondeo over reed, was een aandrijfas... Komt waarschijnlijk even hard aan als een uitlaat...

C U
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.