![]() |
|
|
|||
|
|||
er zijn ook een aantal stop & go's gegeven voor inhalen onder geel dus misschien was het wel daarom ipv te snel rijden
|
|
|||
|
|||
Quote:
Daarna is de gele MSE BMW zijn aandrijfas verloren en heeft hij zich bij de baanposten aan P1 gezet. Ik stond toen aan de binnenkant van de eerste linkse.. Mvg |
|
||||
|
||||
Dacht dat die Mondeo met een olielekkage was vetrokken vanuit een zandbak ergens op het Zolderse
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Klopt ook niet...
Blijkbaar deelt de koersdirectie geen straffen uit voor te snel rijden tijdens "code 60". Hun uitleg is dat ze dit niet controleren ??????? Echter, indien er een klacht komt van een team, tegen een ander team, gaan ze alle tijden tijdens die "code 60" controleren en sanctioneren indien er te snel werd gereden. Ze sanctioneren dan niet alleen het team waartegen een klacht kwam, maar sanctioneren alle teams die in overtreding waren. Dat is alleszins wat tegen een teamchef werd gezegd toen hij verhaal ging halen over een penalty die ongeveer 3 uur na de overtreding volgde... Verder viel het me op dat heel wat teams fouten begaan in de pitlane : met meer dan 4 aan de auto werken, auto starten in de box etc... Heb enkele teams gezien die daarvoor een straf kregen. C U |
|
||||
|
||||
Dat was bij onze Clio (#415). We kregen 2x een stop & go wegens te snel rijden onder Code 60 (in de eerste code 60 & in de tweede) van 10 seconden & 3 minuten. Idd werd dit zo'n 3-4 uur na de overtreding opgelegd. Onze piloten, respectievelijk Menno Kuus & Christophe Legrand, konden zich niet meer herinneren dat ze te snel gereden zouden hebben.
Trouwens wagen starten in de box mag, maar de wagen mag niet op eigen kracht de box verlaten. Last edited by ICEMAN; 12-11-2008 at 00:36. |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Maar ik vind het wel belachelijk dat ze zolaat met een straf komen terwijl een team welgeteld 30 minuten heeft om een klacht neer te leggen na een race.
Ok, als men een overtreding begaan heeft, moet men gestraft worden. Punt uit. Maar dan wel geen uren later. Mijn mening toch. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Is zeer relatief he Crosserke
![]() Als je als 32ste een straf krijgt moeten er eerst 31 voor jou hun straf uitzitten en dan kan het even duren he alvorens het aan jou is. Nadat je een lacht ontvangt moet je alle tijden gaan bekijken en dan 1 per 1 iedereen zijn straf geven. Zal moeilijk worden om een stop & go te geven aan 30 teams tegelijk hé ![]() Spijtig dat mensen klagen alvorens ze weten hoe iets in elkaar zit. Mvg Dries Last edited by BSOT; 14-11-2008 at 17:50. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Crosserke, wat kan jij toch een stukske zeveren. Mods, hou em maar goed in de gaten als ik jullie was...
|
|
||||
|
||||
Alsof de Belcar/BGTC altijd zoveel discipline had/heeft. Weet nog wel een paar threads te vinden waaruit blijkt dat de koersdirectie in het algemeen geen cent waard was/is.
![]() En crosserke, als je ballen aan je lijf hebt post je kritiek onder je eigen naam ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hup Mark Hup ![]() Crosserke, het is wel makkelijk om zo reacties te geven zonder dat je precies weet hoe 't in elkaar zit. En als je voor meer discipline kunt zorgen (volgens u heeft de DSMEC dat niet) dan mag je dat wel eens tonen. Wat wil je hebben als 't lukt? Mvg |
|
||||
|
||||
Maatregelen zijn genomen, mag ik aan iedereen dan ook vragen om het vanaf nu in deze thread volwassen en constructief gedrag te tonen?
|
|