De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #211  
Old 11-11-2008, 21:27
Rob Rob is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2007
Location: Heusden-Zolder
Posts: 31
er zijn ook een aantal stop & go's gegeven voor inhalen onder geel dus misschien was het wel daarom ipv te snel rijden
Reply With Quote
  #212  
Old 11-11-2008, 21:57
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Klopt, maar het stuk waar de Mondeo over reed, was een aandrijfas... Komt waarschijnlijk even hard aan als een uitlaat...

C U
Klopt niet hoor. De Mondeo kwam de eerste linkse ingestuurd en er vlogen allemaal witte plastieke stukken in het rond.

Daarna is de gele MSE BMW zijn aandrijfas verloren en heeft hij zich bij de baanposten aan P1 gezet. Ik stond toen aan de binnenkant van de eerste linkse..

Mvg
Reply With Quote
  #213  
Old 11-11-2008, 22:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Dacht dat die Mondeo met een olielekkage was vetrokken vanuit een zandbak ergens op het Zolderse
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #214  
Old 12-11-2008, 00:29
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
Meestal ging het om te snel rijden tijdens de "Code 60"
Klopt ook niet...

Blijkbaar deelt de koersdirectie geen straffen uit voor te snel rijden tijdens "code 60". Hun uitleg is dat ze dit niet controleren ???????

Echter, indien er een klacht komt van een team, tegen een ander team, gaan ze alle tijden tijdens die "code 60" controleren en sanctioneren indien er te snel werd gereden. Ze sanctioneren dan niet alleen het team waartegen een klacht kwam, maar sanctioneren alle teams die in overtreding waren. Dat is alleszins wat tegen een teamchef werd gezegd toen hij verhaal ging halen over een penalty die ongeveer 3 uur na de overtreding volgde...

Verder viel het me op dat heel wat teams fouten begaan in de pitlane : met meer dan 4 aan de auto werken, auto starten in de box etc... Heb enkele teams gezien die daarvoor een straf kregen.

C U
Reply With Quote
  #215  
Old 12-11-2008, 00:33
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Dat was bij onze Clio (#415). We kregen 2x een stop & go wegens te snel rijden onder Code 60 (in de eerste code 60 & in de tweede) van 10 seconden & 3 minuten. Idd werd dit zo'n 3-4 uur na de overtreding opgelegd. Onze piloten, respectievelijk Menno Kuus & Christophe Legrand, konden zich niet meer herinneren dat ze te snel gereden zouden hebben.

Trouwens wagen starten in de box mag, maar de wagen mag niet op eigen kracht de box verlaten.
__________________

Last edited by ICEMAN; 12-11-2008 at 00:36.
Reply With Quote
  #216  
Old 12-11-2008, 00:39
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
Trouwens wagen starten in de box mag, maar de wagen mag niet op eigen kracht de box verlaten.
Dat bedoel ik natuurlijk...

C U
Reply With Quote
  #217  
Old 12-11-2008, 01:11
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Maar ik vind het wel belachelijk dat ze zolaat met een straf komen terwijl een team welgeteld 30 minuten heeft om een klacht neer te leggen na een race.
Ok, als men een overtreding begaan heeft, moet men gestraft worden. Punt uit. Maar dan wel geen uren later. Mijn mening toch.
__________________
Reply With Quote
  #218  
Old 14-11-2008, 08:22
fan's Avatar
fan fan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 14
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Klopt niet hoor. De Mondeo kwam de eerste linkse ingestuurd en er vlogen allemaal witte plastieke stukken in het rond.

Daarna is de gele MSE BMW zijn aandrijfas verloren en heeft hij zich bij de baanposten aan P1 gezet. Ik stond toen aan de binnenkant van de eerste linkse..

Mvg
Was toch aandrijfas van mse wij stonden aan box 40 en heb alles duidelijk gezien, plastiek was van bumper van een clio die hoog genoeg was om over cardan te rijden. Ik heb nog geprobeerd om marchals te waarschuwen maar ze waren te druk met 1 reeks opzij te duwen
Reply With Quote
  #219  
Old 14-11-2008, 15:40
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 213
Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
Maar ik vind het wel belachelijk dat ze zolaat met een straf komen terwijl een team welgeteld 30 minuten heeft om een klacht neer te leggen na een race.
Ok, als men een overtreding begaan heeft, moet men gestraft worden. Punt uit. Maar dan wel geen uren later. Mijn mening toch.
Toch niet alles naar wens dus als ik het hier zo lees!!
Reply With Quote
  #220  
Old 14-11-2008, 17:46
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Toch niet alles naar wens dus als ik het hier zo lees!!
Is zeer relatief he Crosserke

Als je als 32ste een straf krijgt moeten er eerst 31 voor jou hun straf uitzitten en dan kan het even duren he alvorens het aan jou is.

Nadat je een lacht ontvangt moet je alle tijden gaan bekijken en dan 1 per 1 iedereen zijn straf geven. Zal moeilijk worden om een stop & go te geven aan 30 teams tegelijk hé

Spijtig dat mensen klagen alvorens ze weten hoe iets in elkaar zit.

Mvg Dries

Last edited by BSOT; 14-11-2008 at 17:50.
Reply With Quote
  #221  
Old 15-11-2008, 00:50
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 213
Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Is zeer relatief he Crosserke

Als je als 32ste een straf krijgt moeten er eerst 31 voor jou hun straf uitzitten en dan kan het even duren he alvorens het aan jou is.

Nadat je een lacht ontvangt moet je alle tijden gaan bekijken en dan 1 per 1 iedereen zijn straf geven. Zal moeilijk worden om een stop & go te geven aan 30 teams tegelijk hé

Spijtig dat mensen klagen alvorens ze weten hoe iets in elkaar zit.

Mvg Dries
Oei!!32 stop and go's weinig discipline bij het dsmec veld.
Reply With Quote
  #222  
Old 15-11-2008, 01:02
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Crosserke, wat kan jij toch een stukske zeveren. Mods, hou em maar goed in de gaten als ik jullie was...
Reply With Quote
  #223  
Old 15-11-2008, 01:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Oei!!32 stop and go's weinig discipline bij het dsmec veld.
Alsof de Belcar/BGTC altijd zoveel discipline had/heeft. Weet nog wel een paar threads te vinden waaruit blijkt dat de koersdirectie in het algemeen geen cent waard was/is.

En crosserke, als je ballen aan je lijf hebt post je kritiek onder je eigen naam
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #224  
Old 15-11-2008, 12:04
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
En crosserke, als je ballen aan je lijf hebt post je kritiek onder je eigen naam
1 tegen 0

Hup Mark Hup


Crosserke, het is wel makkelijk om zo reacties te geven zonder dat je precies weet hoe 't in elkaar zit. En als je voor meer discipline kunt zorgen (volgens u heeft de DSMEC dat niet) dan mag je dat wel eens tonen. Wat wil je hebben als 't lukt?

Mvg
Reply With Quote
  #225  
Old 15-11-2008, 13:37
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Maatregelen zijn genomen, mag ik aan iedereen dan ook vragen om het vanaf nu in deze thread volwassen en constructief gedrag te tonen?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.