De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-11-2008, 21:27
Rob Rob is offline
De Paddock Rookie

er zijn ook een aantal stop & go's gegeven voor inhalen onder geel dus misschien was het wel daarom ipv te snel rijden
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 21:57
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Klopt, maar het stuk waar de Mondeo over reed, was een aandrijfas... Komt waarschijnlijk even hard aan als een uitlaat...

C U
Klopt niet hoor. De Mondeo kwam de eerste linkse ingestuurd en er vlogen allemaal witte plastieke stukken in het rond.

Daarna is de gele MSE BMW zijn aandrijfas verloren en heeft hij zich bij de baanposten aan P1 gezet. Ik stond toen aan de binnenkant van de eerste linkse..

Mvg
Reply With Quote
Old 11-11-2008, 22:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Dacht dat die Mondeo met een olielekkage was vetrokken vanuit een zandbak ergens op het Zolderse
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 12-11-2008, 00:29
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
Meestal ging het om te snel rijden tijdens de "Code 60"
Klopt ook niet...

Blijkbaar deelt de koersdirectie geen straffen uit voor te snel rijden tijdens "code 60". Hun uitleg is dat ze dit niet controleren ???????

Echter, indien er een klacht komt van een team, tegen een ander team, gaan ze alle tijden tijdens die "code 60" controleren en sanctioneren indien er te snel werd gereden. Ze sanctioneren dan niet alleen het team waartegen een klacht kwam, maar sanctioneren alle teams die in overtreding waren. Dat is alleszins wat tegen een teamchef werd gezegd toen hij verhaal ging halen over een penalty die ongeveer 3 uur na de overtreding volgde...

Verder viel het me op dat heel wat teams fouten begaan in de pitlane : met meer dan 4 aan de auto werken, auto starten in de box etc... Heb enkele teams gezien die daarvoor een straf kregen.

C U
Reply With Quote
Old 12-11-2008, 00:33
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Dat was bij onze Clio (#415). We kregen 2x een stop & go wegens te snel rijden onder Code 60 (in de eerste code 60 & in de tweede) van 10 seconden & 3 minuten. Idd werd dit zo'n 3-4 uur na de overtreding opgelegd. Onze piloten, respectievelijk Menno Kuus & Christophe Legrand, konden zich niet meer herinneren dat ze te snel gereden zouden hebben.

Trouwens wagen starten in de box mag, maar de wagen mag niet op eigen kracht de box verlaten.

Last edited by ICEMAN; 12-11-2008 at 00:36.
Reply With Quote
Old 12-11-2008, 00:39
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Trouwens wagen starten in de box mag, maar de wagen mag niet op eigen kracht de box verlaten.
Dat bedoel ik natuurlijk...

C U
Reply With Quote
Old 12-11-2008, 01:11
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Maar ik vind het wel belachelijk dat ze zolaat met een straf komen terwijl een team welgeteld 30 minuten heeft om een klacht neer te leggen na een race.
Ok, als men een overtreding begaan heeft, moet men gestraft worden. Punt uit. Maar dan wel geen uren later. Mijn mening toch.
Old 14-11-2008, 08:22
fan's Avatar
fan fan is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Klopt niet hoor. De Mondeo kwam de eerste linkse ingestuurd en er vlogen allemaal witte plastieke stukken in het rond.

Daarna is de gele MSE BMW zijn aandrijfas verloren en heeft hij zich bij de baanposten aan P1 gezet. Ik stond toen aan de binnenkant van de eerste linkse..

Mvg
Was toch aandrijfas van mse wij stonden aan box 40 en heb alles duidelijk gezien, plastiek was van bumper van een clio die hoog genoeg was om over cardan te rijden. Ik heb nog geprobeerd om marchals te waarschuwen maar ze waren te druk met 1 reeks opzij te duwen
Reply With Quote
Old 14-11-2008, 15:40
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Maar ik vind het wel belachelijk dat ze zolaat met een straf komen terwijl een team welgeteld 30 minuten heeft om een klacht neer te leggen na een race.
Ok, als men een overtreding begaan heeft, moet men gestraft worden. Punt uit. Maar dan wel geen uren later. Mijn mening toch.
Toch niet alles naar wens dus als ik het hier zo lees!!
Reply With Quote
Old 14-11-2008, 17:46
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Toch niet alles naar wens dus als ik het hier zo lees!!
Is zeer relatief he Crosserke

Als je als 32ste een straf krijgt moeten er eerst 31 voor jou hun straf uitzitten en dan kan het even duren he alvorens het aan jou is.

Nadat je een lacht ontvangt moet je alle tijden gaan bekijken en dan 1 per 1 iedereen zijn straf geven. Zal moeilijk worden om een stop & go te geven aan 30 teams tegelijk hé

Spijtig dat mensen klagen alvorens ze weten hoe iets in elkaar zit.

Mvg Dries

Last edited by BSOT; 14-11-2008 at 17:50.
Reply With Quote
Old 15-11-2008, 00:50
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Is zeer relatief he Crosserke

Als je als 32ste een straf krijgt moeten er eerst 31 voor jou hun straf uitzitten en dan kan het even duren he alvorens het aan jou is.

Nadat je een lacht ontvangt moet je alle tijden gaan bekijken en dan 1 per 1 iedereen zijn straf geven. Zal moeilijk worden om een stop & go te geven aan 30 teams tegelijk hé

Spijtig dat mensen klagen alvorens ze weten hoe iets in elkaar zit.

Mvg Dries
Oei!!32 stop and go's weinig discipline bij het dsmec veld.
Reply With Quote
Old 15-11-2008, 01:02
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Crosserke, wat kan jij toch een stukske zeveren. Mods, hou em maar goed in de gaten als ik jullie was...
Reply With Quote
Old 15-11-2008, 01:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Oei!!32 stop and go's weinig discipline bij het dsmec veld.
Alsof de Belcar/BGTC altijd zoveel discipline had/heeft. Weet nog wel een paar threads te vinden waaruit blijkt dat de koersdirectie in het algemeen geen cent waard was/is.

En crosserke, als je ballen aan je lijf hebt post je kritiek onder je eigen naam
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-11-2008, 12:04
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
En crosserke, als je ballen aan je lijf hebt post je kritiek onder je eigen naam
1 tegen 0

Hup Mark Hup

Crosserke, het is wel makkelijk om zo reacties te geven zonder dat je precies weet hoe 't in elkaar zit. En als je voor meer discipline kunt zorgen (volgens u heeft de DSMEC dat niet) dan mag je dat wel eens tonen. Wat wil je hebben als 't lukt?

Mvg
Reply With Quote
Old 15-11-2008, 13:37
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Maatregelen zijn genomen, mag ik aan iedereen dan ook vragen om het vanaf nu in deze thread volwassen en constructief gedrag te tonen?

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules