![]() |
|
|
|||
|
|||
Renard toch niet in een Aston GT4, aangezien hij op de First Porsche staat.
Ook geen Biturbo meer blijkbaar. Voor de rest toch al een mooi gevuld veld!
|
|||
|
|||
Komt waarschijnlijk omdat Patrick Derdaele meerijdt op de Porsche Supercup van First.
|
|
|||
|
|||
Enkele nieuwtjes die ik de afgelopen dagen heb opgevangen op Circuit Zolder, Glossocircuit Arendonk etc..
Cor Euser zou afkomen met de Marcos Mantis. De wagen waarmee ze ook in Assen meereden. Michael De Keersmaecker zou gecontacteerd zijn door Chris Mattheus maar niets is zeker. AD Sport zou de BiTurbo op stal laten en opteren voor de Porsche 997 GT3 Cup waarmee Heyer in Assen een derde startplaats wist te bemachtigen. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 1ste een gerucht 2de is nieuw Misschien stapt De Keersmaecker wel in op de Saker ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Ivm Euser. Dit zou zeker zijn daar een bepaald persoon telefoon van Cor Euser himself had gekregen. Mvg |
|
||||
|
||||
Nieuwe startlijst online op www.dsmec.be
Was al opgemaakt maar dient nog erbij te komen: Gemex met de Ford Mondeo Moore International met de BMW Veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
Nieuwe lijst: http://www.dunlopendurancecup.be/fil...10%20Hours.pdf
Als ik niet scheel kijk tel ik 58 deelnemers! Iemand een idee hoe lang het geleden is dat we 58 wagens aan de start zagen van een wedstrijd op Zolder? Dat moet toch zowat bijna 10 jaar geleden zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
WAUW! Dat begint er beter uit te zien dan de 24h van Zolder! Echt balen dat ik er niet bij kan zijn
![]() ![]() ![]()
|
|