![]() |
|
|
||||
|
||||
Qua liveries vond ik het heerlijk chaotisch italiaans. Veel kleine namen die nauwelijks te lezen zijn, typisch italiaans.
Ook veel onderlinge verschillen in de wagens, kijk maar eens naar de bouw van de Mercedessen. Daar zie je duidelijk twee verschillende bouwstijlen. Bij de BMW's was het al helemaal een verzameling verschillende ontwerpen. Wel dus nog een klasse met een hoge mate van eigenbouw (lijkt me zo). Misschien dat zoiets leuker is om te zien op Zolder ipv Spa.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik ben alleen zondagvoormiddag geweest. Ik vond de superstars wel eens de moeite om te zien, gewoon al omdat het eens andere auto's zijn die je ziet rondrijden dan normaal op onze circuits.
Bij de GT Sprint was het verschil tussen de verschillende wagens nog groter, daar reden de eerste 2 gewoon weg.
|
|||
|
|||
Heb de foto's gezien , niet bijster veel volk op de tribune's ondanks gratis inkom..maar ja tegelijk een ek manche van de rallycross.
Ook bij ons in NL een briljante planning..de masters of F3 en de EK manche van de rallycross in Valkenswaard .Un mens kan zich nie opdelen.he |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ok dan geven de foto's een erg vertekend beeld..Maar voor volgende keer "een must see".?
En de andere klassen (Abarth Trofeu,Italiaans F3) was dat nog leuk |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
zal liggen aan het feit dat op de foto's van mark geen bezoekers-zones te zien zijn?
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Mwah, het volk dat langs de Kemmel passeerde was op 2 handen te tellen, zelf rekening houdende met de gesloten poort aan Combes vond ik de opkomst van toeschouwers zeer teleurstellend. Op zaterdag was het weer zeker een boosdoener, op zondagmiddag scheen toch lekker een zonnetje.
Wat mij betreft is dit weekend zeker niet voor herhaling vatbaar. Op een korter baantje (Zolder wellicht) komen deze series beter tot hun recht, de velden waren (veel) te klein om een aanvaardbaar niveau van vermaak te bieden... |
|
||||
|
||||
Klopt, de hele tijd heeft Herbert op kop gelegen. In de voorlaatste ronde verloor hij snelheid tussen Rivage en Bruxelles, zelf gezien en gehoord.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Bekijk deze video op YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=ge_UW...e_gdata_player De reden waarom we de Chrysler niet zagen op zondag. Let op bij 47 seconden, onbegrijpelijk.
|
||||
|
||||
Zelfs op de kaarten van het circuit snap ik het niet meer. Op de ene kaart zeggen ze Rivages en op de andere dan weer Bruxelles. Het was in ieder geva, tussen de baanposten 14 en 16.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Jullie zijn wel héél opmerkzaam, het duurde even voor ik doorhad dat die baanpost een sigaret in de mond heeft. Totaal geschift
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|