|
|
||||
|
||||
Misschien Starmodel eens contacteren
|
||||
|
||||
Om helemaal verlost te zijn van die luchtbellen kan je best gebruik maken van een vacuumpomp. Deze gebruik ik al jaren,en het resultaat is merkelijk beter. Die pompen zijn niet goedkoop,maar af en toe kan je er op de kop tikken voor een schappelijke prijs. Anders wil ik best wat meer uitleg (demo) geven,bij gelegenheid.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of jullie hier wat aan hebben, maar voor ons waterbed hebben wij een vacuum handpompje, dit kan niet veel kosten en vind je in een zaak waar ze waterbedden verkopen.
Misschien wel wat knutsellen aan de aansluiting deze is een grote schroef koppeling. Groeten Last edited by Velpon man; 20-08-2015 at 11:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is genoteerd, een demo resin afgieten. We zullen dat eens afspreken van hoe, waar en wanneer.
|
||||
|
||||
Heel graag, Patrick
|
|
||||
|
||||
Quote:
En Nismo en Sennake, we zullen het er op de meeting eens over hebben (die demo). |
|
||||
|
||||
Er werd een begin gemaakt aan het interieur.
Er werd wat reliëf gecreëerd in de vlakke panelen. Ook werd het middenschot eruit gefreesd en een nieuw exemplaar gemaakt. Ik had de rails waar de stoel aan bevestigd word weg gehaald omdat ik de echte ga namaken. Maar dan had ik een probleem dat de stoel nietmeer paste in de rolkooi. Die stoel lijkt me nu ook wel erg groot. Na wat opmeten en vergelijken met ander stoelen (hij was wel soms 2x zo groot dan andere) heb ik besloten om hem aan te passen. Doormidden gezaagd. Terug aan elkaar . Nieuwe bevestigingen. Aan de binnenkant die niet te zien is heb ik geopteerd om een stevig geheel te maken en uit 1 stuk plasticard te maken De rolkooi was ook niet correct voor mijn versie. Buizen werden verwijderd maar ook toegevoegd. Ook verdikkingen werden gemaakt. dryfit met aangepaste stoel en rolkooi.
gr Pieter Last edited by VSB; 30-11-2015 at 00:42. |
|
||||
|
||||
de electric box die meegegoten was werd uitgehaald en voorzien van voetjes die gemaakt werden van metaal uit een blikje. bouten werden met ''punch and die'' set gedaan.
De pedalbox werd volledig gescratcht. Ook heb ik intussen een PE set van Hobby design gekocht. vergelijking met het kit exemplaar. dryfit Ik kan geen foto's vinden van het achterste stuk van het interieur. Ik heb er wel maar er is nog niks in gemonteerd. Weet iemand wat deze 2 dingen zijn?
|
||||
|
||||
Hallo VSB
Mooi wat je hier toont . De dingen aan de zijkant achteraan het interieur zijn airjack's om de wagen op te heffen bij pitstops. Last edited by coco; 30-11-2015 at 13:03. |
|
||||
|
||||
Der zijn toch ook serieuze kosten aan u zenne..
Wat een zalige update is dit weer. |
|
||||
|
||||
Jawadde, zalig om te volgen.
|
||||
|
||||
.......
En nu ga ik een vod zoeken
|
||||
|
||||
@rocknrolla Moet ik me zorgen maken
allen bedankt voor de positieve reacties! @coco Ik dacht ook dat het voor de jacks was maar dan kwam ik geen enkele auto tegen die daar de jacks had staan. en eigenlijk is net voor de achterwielen het bevestigingspunt van het achter subframe: (rood : subframe, groen, jacks achter het wiel) Bij al mijn foto's staan ze achter het achterwiel. Ondertussen na nog meer opzoek werk denk ik dat er veel varianten bestaan. op het bouwplan moeten de jacks voor het achterwiel gemonteerd worden. En dat zou wel verklaren waarom die staaf daar zit in het interieur. Net zoals de perslucht aansluiting heb ik al 3 varianten tegen gekomen. Ik weet enkel dat mijn auto het zeker niet aan de vooruit had. Waar dan wel? Ik weet het niet, maar heb ondertussen wel al de zaag gezet in de originele tankopening waar ik die aansluiting zal maken. leek me een leuke toevoeging. De jacks werden ook al gescratcht en gemonteerd. originele uit de kit: Doordat ik de auto ga presenteren op de jacks moest ik dus alles zelf gaan maken.
|
||||
|
||||
Deur werd ook afgewerkt:
stand van zaken: jacks worden indien nodig aangepast als het onderstel gemonteerd is.
|
||||
|
||||
Quote:
|