![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() voila dat ziet er al stukken beter uit ![]() |
|
||||
|
||||
waw gij komt met handleiding
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Dat staat zo op die foto. |
|
||||
|
||||
Tiens, 't is straf dat Oneliner zijn nick zelf heeft uitgevonden. Hij heeft dus zijn post-gedrag aangepast aan z'n nick en niet omgekeerd.
nickless jan |
|
||||
|
||||
Tim Boumans
Voor de Limburgers/Nederlanders: dat zijn dus de eerste twee letters van m'n voornaam en de eerste twee letters van m'n achternaam. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Aan mijn naam hangt een vrij lang verhaal verbonden maar ik zal het hier kort proberen te houden. Ten eerste komt dat van analogie met FastFreddy Loix van in de tijd dat ik nog enkel rally en F1 volgde (al lang geleden). Ik zat in die tijd nog in het middelbaar en had toen een superslome wiskundeleraar Fons geheten en deze was ook een grote autosportfan. ik vond FastFons dus wel ironisch....
Grtz FF |
|
|||
|
|||
Ah het ligt voor de hand, zonder volk geen race (thecrowd)
![]() |
|
||||
|
||||
waar de mijne vandaan komt is echt wel een heel lang verhaal
![]() ik zat toen wat zonder verbeelding veronderstel ik. Ik heb m al is willen veranderen maar ik zou niet weten waar ik dat kan als ik het zelf al kan. |
|
||||
|
||||
Die van mij, dat weet iedereen ondertussen wel waar die vandaan komt.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
denk niet dat ik die van mij moet uitleggen.......... en gespeld met 1 L. niet met 2.....das geloof ik een of andere canadese poltie te paard ofzo
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mijn nick is Westvlaams. Misschien heb ik die in het verleden wel al eens aan iemand uitgelegd. Misschien plezant om eens te horen wat jullie denken dat dat betekent? Ik denk niet dat er erg veel West-Vlamingen hier aanwezig zijn op het forum, zeker niet bij de meest frequente posters.
|
|
||||
|
||||
volgens mij is dat Westvlaams voor 'boerenpaard' ofzo. In ieder geval klinkt het 'boers'.
'k zien gewoon boer Charel al aankomen met zijne tsjolder om al de mest van de koeien weg te vegen ![]()
|
||||
|
||||
Mijn nick stamt ook nog van "De Pits". Ik ben eigenlijk onder mijn eigen naam gaan posten en heb het daar dan ook maar bij gelaten uit pure gemakzucht! Meest logische zou zijn dat ik "spiderman" gebruik. De insiders weten waarom
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|