![]() |
|
|
||||
|
||||
Jazeker das waar.
Maar ik verspreid als admin gewoon het woord van de anderen ![]() Ikzelf heb er, zoals eerder gezegt, geen last van gehad. Maar ge hebt een punt. Als de eerste en de laatste tijd meer dan 10secjes uit elkaarl liggen is het "onvermijdelijk"
|
||||
|
||||
Ik was er gisteren niet bij maar ik kan mij goed voorstellen wat dat geeft
![]() Verleden week in jpr reed er iemand voor mij die persé schumi wou zijn... regel bij mij is ik geef 2 vriendelijke tikjes en als die dan nog voor mij blijft hangen zonder te neigen om uit de weg te gaan geef ik hem nog één "tikje" liefst in een bocht op de zijkant achteraan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De mensen die gisteren meereeden en nog niet veel ervaring hadden, zijn geen van allen van het kaliber "shumi-wannabee's" maar mensen die wel snel aan de kant gaan als er een snellere piloot achter hen reed, er waren mensen die wel meekonden en die ook last hadden van dit probleem.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
't was in ieder geval weer eel plezant. Ik heb meneigen weer eens goed geamuseerd. De tijden waren nog nie helemaal zoals ze moeten zijn maar gaan we aan werken he. In de 2e sessie heb ik toch maar eens flink 6 seconden van mijnen beste tijd van de eerste sessie afgedaan
![]() en patrick nog eens bedankt voor de aanbieding als kleuterjuf ![]() |
|
|||
|
|||
Ik ben vorige vrijdag in St.Niklaas gaan karten en had enorme last om die bandjes op temperatuur te krijgen. Ik gleed van links naar rechts. Hadden jullie hier geen last van?
BTW mijn tijd 54 nog wat |
|
|||
|
|||
Zaterdag in JPR MobilI wedstrijd gereden, voor en na wedstrijd ook nog efkens gereden, dus op 1 avond 3 verschillende kartjes gehad en persoonlijkvond ik dat er nogal wat verschil was.
Best 53.5 |
|
|||
|
|||
Quote:
Net als Flugel deelde ik één tikje uit aan een tragere deelnemer, die het "signaal" begreep en netjes aan de kant ging. Ondanks dat kreeg in ONMIDDELLIJK de zwarte vlag. Onterecht naar mijn mening maar als je begint te argumenteren ben je toch de klos. Dus ikke binnen in de pitlane en netjes "ja meneer" en "nee meneer" gezegd tegen die marshall en ik mocht weer de baan op. Einde discussie... Aan de andere kant werd er door de juffrouw die de inschrijvingen een serieuze geste gedaan. De zoon van Fordje (Kilian) zou als 10-jarige voor het eerst meerijden. Er werd afgesproken dat alle deelnemers hiermee rekening zouden houden. De juffrouw ging onmiddellijk akkoord maar moest de heren marshalls met verheven stem overtuigen. Na één of twee rondjes zag Fordje dat Kilian toch wel voor gevaarlijke situaties kon zorgen en dat het beter was dat hij ermee stopte. Fordje gaf dit te kennen aan de marshall's en deze gaven hem zwarte vlag en einde voor Kilian. Na deze sessie werd terug contact genomen met de juffrouw van de inschrijving en deze gaf onmiddellijk het geld van Kilian terug en bood hem op een ander (rustig) moment er nog een gratis ritje bovenop. Dit is m.i. zeer eerlijk en een mooi gebaar. Ik vind dat dit dan ook eens mag gezegd worden. P.S. : gelukkig zijn we nog eens gaan trainen want de piste ligt er niet een klein beetje anders bij maar is helemaal anders.... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
In tegenstelling tot u woon ik daar nie eh
![]() ![]() En dat was wel met een rotkartje (nr 15)... ![]() Wanneer hebde dieje tijd gedraaid? Dat circuit verandert om de haverklap! Last edited by Scapa; 12-11-2002 at 21:44. |
|
||||
|
||||
Tijdens de MAK karting 53.2 gereden.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
IDD, van mijn kant uit een dikke K) voor de juf ( die er trouwens best mag wezen ![]() Kilian krijgt van mij in elk geval zijn beloofde rondjes. Wanneer, dat zien we wel. Maar wat deze commerciële geste betreft;voor JPR een kleine toegift, voor ons een leuk cadeau. Ennne, IDD, marshalls met enige vorm van uniform of opvallende kledij ( waarom verkopen we ze Paddock petjes ![]() Wat betreft de karts. Verschil is zelfs voor een leek als mij erg duidelijk. Eerste stint zitten knoeien en bar slecht gereden, erg veel spin en absoluut geen rijlijn gevonden. Tweede stint veel zuiverder en vlotter gereden, maar bijna geen tijdsverbetering ??? Ook wat betreft optrekvermogen, vrij pover .. Ik heb de pech dat ik zo'n kart met een dike 90 kg "belast". In Machelen ging ik na een bocht echter terug vlot op gang, hier moet je de kart bijna telkens in gang trappen. Zitten de 200cc moterkes er voor iets tussen?. We zullen maar hopen dat tijdens de belkarting de karrtejes in vorm zijn zeker?? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|