![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ah, nu ist weer veranderd!!!
|
|
||||
|
||||
weette wa, zorg gewoon da ge der allemaal zijt :d
|
|
||||
|
||||
Das een goei idee
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien toch even bevestigen en een planneke posten voor de twijfelaars/nieuwkomers/mensen met slecht geheugen? Tot vanavond dan maar zeker? Dank u. |
|
|||
|
|||
Machelen, komende van E40 luik, ring richting Antwerpen-Gent, afrit Vilvoorde (onmiddellijk), derde lichten links tot einde. Anders kijken op site van FKI: http://www.fki.be/fr/index.html
joost |
|
|||
|
|||
Weer een mooie race, spannende duels en toch fair-play. Ik bedank iedereen die gereden of geholpen heeft, dus ook mama Stijn als baanpost...
Ik zal eens nadenken over het vervolg, of alle ideeën zijn welkom, nogmaals bedankt, Joost |
|
||||
|
||||
Twas heel leuk raceke, alweer. Over het algemeen zat iedereen heel dicht bij elkaar qua rondetijden, wat het plezier alleen maar bevordert!!
Mijn raceverslag: Op 5de positie vertrokken. Door onduidelijkheid start onmiddellijk plaats verloren, maar die heb ik redelijk snel kunnen goedmaken. Dan achter Sennake gezeten. Doordat die zijn positie mooi verdedigde (misschien zonder het zelf te beseffen) verloor ik wel vrij veel tijd (en plaatsen). Uiteindelijk er toch voorbij geraakt en inhaalrace begonnen. Tot op de 4de plaats geraakt en in laatste ronden zeer dicht op Karo en Joost gekomen (lagen 3 en 2), maar race was net te snel gedaan om met hun voor positie te vechten. De winnaar was overduidelijk Tom, daar stond geen maat op. Heeft vrij veel mensen gedubbeld en was gemiddeld seconde rapper dan de rest. Op naar de volgende race!!! |
|
||||
|
||||
Ik was tweede snelste qua tijd, gemiddelde tijd superslecht dankzij twee crashes door foutjes van piloten voor mij. Voor de rest was k goe bezig en t was heel sportief. (y)
|
|
||||
|
||||
Wegens tijdgebrek nu pas een reply'ken...
(vanuit de perszaal van Zolder) Schitterende wedstrijd. Thanks aan iedereen voor de competitieve maar ook erg sportieve ingesteldheid! Resultaat wat mij betreft: vijfde tijd en vijfde plaats - zal dus wel juist zijn zeker... Misschien zat er nog meer in als ik niet, samen met Flugel, de zaak al behoorlijk had verknald na één ronde. Wat onvoorzichtig in het middenveld, calamiteitje en plots zat ik tegen Flugel zijn achterkant (Flugel zijn voorkant zat in de muur). Laatst en een halve rond achter... Kon beter beginnen. Dan een schitterend plezante inhaalrace gestart, waarbij ik speesman nog net in het vizier kon krijgen maar door het gedubbelde verkeer niet meer kon inhalen. Mogelijk had ik me zonder calamiteiten kunnen meten met spees, Joost en Breezz. Maar op Tom stond geen maat. Overduidelijk nummer één, proficiat!! |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |