![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
maar werk ga je toch hebben hoor ![]() aangezien je me hebt zien karten ![]() verstop je dan maar achter de muur ![]() |
|
||||
|
||||
*mod* => moved naar community, dit heeft niets met belcar op zich te maken.
MVG
|
||||
|
||||
Quote:
hey Ottooke Alles goed met je en ben je klaar voor de 13 maart. Ik ben maandag gaan trainen in bilzen een half uur aan een stuk. Samen met mark ![]() en had het behoorlijk koud ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
oei oei,
nog éne van de ploeg op het forum. ![]() Philipke wees welkom. Droom maar verder voor 13 maart daar is maar éne die kan winnen en dat ben ik ook zonder training. ![]() ![]() ![]() Win ik niet dan zal het geen leuk jaar worden voor jullie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() groetjes pompierke |
|
||||
|
||||
hey bob
Ben echt klaar voor de 13. En nee het is geen ongeluksdag. Eerst voor de c licentie gaan ![]() En dan je verslaan op de karting ![]() Zolang ik maar voor je eindigt is alles ok ![]() En vooral oppassen voor de banden he bob ![]() lol ![]() |
|
||||
|
||||
welkom op het forum!!
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() sorry voor zij die fan zijn van Schumi, 't is misschien de beste piloot op dit ogenblik maar 't is een arrogant ventje. Marshal begin al maar te bloeden ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ook van mij van harte welkom alfa155
|
||||
|
||||
Voor marshal en pompierke.
Als jullie zaterdag de 13 uit de bocht vliegen kan men vriendin een interventie doen voor jullie. En als het erger moet zijn kan ze ook hard massage. en ik vkieg lang jullie door. ![]() whaawhahwhahwhaaaaaaaaa ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Er is er nog één bijgekomen van onze ploeg : Boeba.
![]() Wees welkom Guy. We zijn al met 5: Marshal, Ottooke, pompierke, Alfa155 en Boeba. Dat gaat nog vuurwerk geven. ![]() ![]() ![]() greetz pompierke |
|
|||
|
|||
Quote:
Pascal, Serre, DJ Scorpio, Petit Piérre, thrust SSC, Christiano en ik |
|
|||
|
|||
Hey mannen en vrouwen,
Ik ben ook nieuw hier. En ik ben blijkbaar de eerste vrouwelijke vdhb'er hier. Jaja Pompier, Marshal en gevolg ik heb me ook bij jullie gevoegd. Groetjes kwebbelke en tot de 28ste |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|