![]() |
|
|
||||
|
||||
op de site staat dan het minimum om de race normaal te laten doorgaan 15 teams is. ik vrees dus dat we een 3uurs race zullen krijgen
en hoe zit het trouwens met de rest van de paddock? komen jullie kijken en supporteren? ik zou nog enkele stickers willen voor op ons kartje hé! werner kan jij daar voor zorgen, ik kan donderdag wel niet naar de mak-vergadering komen, evt moet ik dat vrijdag avond/namiddag bij jou komen halen in SKW als ik mij niet vergis!
|
|||
|
|||
Ik kom alleszins kijken en jullie aanmoedigen. Werner zal ook van de partij zijn (of hij moet op zijn werk weer iets aan de hand hebben). Hoe laat we er gaan zijn weet ik nog niet.
C U |
|
||||
|
||||
Normaal gezien zal ik er zijn. 3 weken na elkaar ongelooflijk veel uren werken op zaterdag dat kan niet he.
![]() We spreken wel iets af he Pascal. |
|
||||
|
||||
Maarten ik zien uw vanavond waarschijnlijk wel op den openings-td ma als da ni het geval zou zijn. Gaan we morgen horen in de cafékes of die willen sponsoren?
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Mannen houd jullie alvast klaar voor drie kwartier, Kartgrid zou Kartgrid niet zijn indien die samen met Dimitri niet voor een verlaagd prijsje zouden kunnen zorgen, voorwaarde is wel dat we Dimitri laten winnen
![]() ![]() Wat is de prijs? Iedereen betaald 2 kwartier en krijgt... tarararararararararaaaaaa 1 KWARTIER GRATIS!!!! Ik zou dus opteren voor 1 kwartier oefensessie en daarna een halfuur strijden ![]() ![]() Wie kan hier nu nog iets tegen in brengen ![]() Kartgrid en Dimitri groeten u en tot vrijdagavond!!! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat vindt de rest ervan? |
|
||||
|
||||
Tja, dat konden wij niet weten natuurlijk hé, je probeert dan al eens iets
![]() Dan kunnen we toch dat halfuur samen rijden, niet? Degenen die willen kunnen dat kwartiertje met ons meerijden en dan na een rustpauze vliegt iedereen er in. Toch geen slecht idee, zo maakt iedereen voor zichzelf uit of ze dat eerste kwartiertje willen meerijden of niet.
|
||||
|
||||
Idd, iedereen heeft nu dus de keuze. Hoe laat wordt het eerste 'verkennings-kwartiertje' gereden?
|
|
||||
|
||||
Ik vermoed om 21u, vlak na de race van de 40-plussers, daarna een kwartiertje rust en dan om 21u30 allen samen de baan op.
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om vrijdag eregens af te spreken en samen te rijden want ik zou begot ni weten waar da ligt.
![]() |
|
||||
|
||||
Waar zoude willen afspreken Caje? Ik weet da wel liggen, dan kunnen wer er misschien samen naartoe rijden.
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Van waar moet je komen?
|
|||
|
|||
Ik woon in schilde, kunt gij mij anders effe bellen benklak om iets af te spreken. of iemand anders
0497/403686 |
|
||||
|
||||
ik weet het ook nog niet liggen, maar we vinden da wel zeker
![]() Werner kan jij morgen nog een t-shirt meebrengen voor mij? of iemand anders? ik ben die vergeten te bestellen, ik betaal daar of schrijf het over, as you wish! maarten
|
||||
|
||||
Ik hem gebeld Caje ma ge zijt momenteel niet bereikbaar!
bel na me thuis ma als ge nog altijd vervoer zoekt of hoe er te geraken! 03/218.63.18 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|