![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Idd, 49s voor enkel binnen is een beetje traag
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb zonet te horen gekregen dat ik dinsdag op mijn vakantiewerk de late moet doen.
Ik kan dus niet mee ![]() Het zal voor een volgende keer zijn. Sorry!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het wordt dan Joost JFL Redje Sennake Werner Raceboy Breezz Flugel Gikke Speesman Tom Van Uffelen I guess.. Last edited by Breezz; 18-08-2003 at 21:46. |
|
||||
|
||||
Er is nog een afzegging: mijn broer voelt zich ziek en gaat morgen niet meekarten (ik kom uiteraard wel). Hopelijk hebben we nu nog genoeg deelnemers.
|
|
||||
|
||||
ik doe mijn uiterste best om af te komen, waarschijnlijk lukt het wel
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als Flugel komt, hebben we er nog 10. 'k Hoop dat dat genoeg is idd.. |
|
||||
|
||||
en ik maar denken dat het om 19.30u al was, is dus maar om 20u, da geeft mij al wa meer tijd, ik kom dus ZEKER af
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
20.00: aanwezig
20.30-21.00: race 21.00-21.12: drink 21.12: ouders komen kindjes afhalen de directie zo heb ik het hier gevonden |
|
||||
|
||||
En ik heb dit gevonden (is recenter bericht):
De wedstrijd is van 2000 tot 2030, loting grid om 1945, aankomst/inschrijving om 1930 Joost |
|
|||
|
|||
laatste bericht is juiste, gezien reservering
|
|
||||
|
||||
Tja,
Belangrijkste is dat Flugel er ook geraakt. Zoniet zitten we met een lege kart. We zullen het daar dus wel effe rekken, zeker. Flugel, zie dat je er tegen 20.00u bent. We zullen dan wel vooraf loten... Dan kunnen we nog quasi zonder vertraging starten. |
|
||||
|
||||
Tom (Van Uffelen) zal ook meedoen, hij was er vorige keer ook bij. Dus zijn we -als Flugel er geraakt
![]()
|
||||
|
||||
Ah, das goed dat Tom meedoet!! William kon niet meedoen zeker.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|