![]() |
|
|
|||
|
|||
Verstappen heeft gelijk dat hij dan stopt.
in een branche waar veel geld mee gemoeid is worden fouten meteen afgestraft. de koersdirekteur heeft een grote fout gemaakt, dus moet hij zijn verantwoordelijkheid opnemen. als de eerste drive-trough er niet was geweest was de tweede er ook niet geweest. mijn besluit: door een grote fout van de koersdirekteur heeft nederland niet kunnen meestrijden voor de prijzen, en heeft de wagen niet veel in beeld geweest en daardoor geen sponsors in beeld van nederland. zo ook in belcar, vorig jaar tijdens 1000 km van spa ook een grote fout van danny dubois tijdens de safetycar procedure. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De tweede drive-through is een forse fout van Joske. Dat kan en mag een betaalde coureur niet overkomen. Als ie gewoon was blijven racen dan had er misschien nog een puntje ingezeten. In zo'n crazy-race is alles mogelijk met die A1GP-heren ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]() Knappe foto van de vliegende hollander...
|
||||
|
||||
Uit het laatste persbericht :
Quote:
|
|
|||
|
|||
Zal wel iets te maken hebben met Most Devoted Fan Base - A1 Team Netherlands.
Veel fans...veel stemmen? ![]() |
|
||||
|
||||
Bij stemmen op beste livery kon je meer keren per persoon stemmen, vond ik op zich een beetje vreemd.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik daardoor een paar keer gestemd had (om te testen of je 1 of meerdere keren kon stemmen ![]() Wel leuk dat Team NL 2 prijzen en Jos ook nog een prijs wist binnen te slepen. Dat van de fans: helemaal terecht! De Nederlanders lieten bij vrijwel elke GP van zich spreken, toch wel leuk.
|
||||
|
||||
VOlgend jaar worden de banden wat zachter zodat een itstop in ronde 2 geen voordeel meer oplevert. Er wordt ook gesproken van nachtraces.
|
||||
|
||||
in 2006-2007 komen er naar het schijnt al 5 teams bij, we mogen echter nog niet weten welke.
|
||||
|
||||
Financieel liep het niet echt lekker:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sinds november 2005 doen deze geruchten al de ronde. Echter verkondig dergelijke verhalen in het land der A1GP -extremisten (lees Nederland ![]() De Sjeik blijkt niet meer dan een marketingtool te zijn geweest. Teixeira heeft een rekenfout gemaakt van 100 miljoens US$. Oei, dan maar een venture capatilist aan de haak slaan en een beursgang. Het is juni 2006, start seizoen 2006/2007 is in oktober............en nog steeds geen kalender.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Er komt schot in de zaak:
Quote:
|
||||
|
||||
Nieuw raceformaat volgens autosport.com:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
alles wat nog een beetje circuit was is eruit gegooid (op brands na) en men gaat dus alleen op 2e rangs banen rijden... we zullen zien hoe dit seizoen zich gaat ontwikkelen maar als er weer veel crashes zijn die simpel te vermijden vallen, ben ik bang dat deze serie mijn interesse gaat verliezen...
|
|