![]() |
|
|
||||
|
||||
Gelukkig niemand met nummer 1, verdient niemand vind ik na het kampioenschap van Paffet (behalve Ekstrom misschien) uit dit veld.
|
|
||||
|
||||
hhm ik vind de siemens audi echt geweldig !!
http://www.dtm.de/bild.de.php?bild=f...035.jpg&id=157 ik ben ook blij dat niemand een nr1 op zijn wagen gaat hebben dit seizoen.. niemand verdiende het, ekstom ook weer niet want het was toch een mercedes wat kampioen werd.. |
|
|||
|
|||
infoscourse.org heeft lijstje met alle Audi sponsors/liveries:
Niet slecht als je het mij vraagt. De Siemens en Veltins livery zijn leuke toevoeging. Ik ben ook benieuwd naar de groene Castrol Audi. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Meer foto's natuurlijk op dtm.com zelf, motorsport.com en adrivo.com |
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by gwyllion; 23-03-2006 at 16:27. |
|
|||
|
|||
Liveries zien er niet verkeerd uit echter men kan in Europa nog veel leren van Nascar, V8 Supercars of Grand-Am.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
maar toch, de audi's van dit jaar zien er niet slecht uit, alleen jammer dat ze allemaal die band op de zijkant hebben ![]() als ze nu eens van alke wagen iets anders hadden gemaakt... |
|
|||
|
|||
Volgens Motorsport Aktuell zou Tielemanns €550.000 betaald hebben voor zijn DTM zitje.
bron: berichtje op 10/10 forum Last edited by gwyllion; 24-03-2006 at 10:27. |
|
||||
|
||||
Volgens zijn manager (die man die alles kent van successen in de DTm, kijk maar naar Spa vorig jaar
![]()
|
||||
|
||||
bij de €550.000 wat Tielemanns betaald zou hebben was precies de audi overal niet inbegrepen...
![]() wel maar raar zonder opel ![]() op de overal van alesi staat nu trouwens het stern logo.. toch iets van opel wat naar mercedes is gegaan.. (de rest is bijna allemaal naar audi verhuisd : playboy,scheider,frentzen,phoenix) Last edited by smiley; 26-03-2006 at 16:14. |
|
||||
|
||||
ja het is een raar zicht zonder opel
is wel jammer, maar toch zal ik de dtm met veel belangstelling volgen. Hopelijk zenden ze weer alle wedstrijden uit op de duitse tv. |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|