![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie hem eerder in FFSA GT zien rijden volgend jaar onder een team dat bv nu nog met een Viper GTS-R rijd... dat is iets logischer maar wel spijtiger natuurlijk dan dat een Belcar team zou kopen. |
|
||||
|
||||
misschien zet PSI de C5R wel zelf in in Belcar volgend jaar
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
----------------------------------------------------------------------- Quote:
----------------------------------------------------------------------- Quote:
Quote:
Maar ik denk dat Viper gelijk heeft, want een C6-R is aardig prijsig. Hoe vaak hebben we de 997 GT2-R gezien? niet vaak in ieder geval, dan kunnen ze beter dat geld voor de C6-R gebruiken. Maar ik weet dit niet zeker, maar volgens mij is de C5-R al lang verkocht (ik dacht) aan Philippe Alliot en David Halliday maar dat PSI de C5-R prepareert e.d. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Waar ik wel aan denk... maar of haalbaar is laat ik aan jullie over: CEO/PSI collaboration (RSR), stel dat zij het deze 24uren zeer goed doen, en het 2de deel van seizoen ook... als PSI onder de indruk is kunnen ze misschien nog meer steun vragen... Dan zou het kunnen dat CEO/RS de C5-R overkoopt en steun krijgt van PSI net zoals met de RSR op dit moment... Er zijn nu toch goede connectie's tussen de twee team's.. je weet maar nooit, maar zoals ik eerder al zei: Is dus allemaal uit de duim gezogen zoals Mark eens zei ![]() (ideetje voor nieuwe thread... waar gaat de psi c5-r naartoe...) |
|
|||
|
|||
Nou, vanbinnen zijn ze perfect afgewerkt! Heb vandaag in de reserve C5-R van SRT gezeten die van de FFSA... perfect afgewerkt hoor!
![]() |
|
||||
|
||||
Weer een slotje
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|