![]() |
|
|
||||
|
||||
In andere threads heb ik toch gelezen dat de off. testdag doorgaat op 27 maart.
|
|
||||
|
||||
http://www.racingworld.be/nieuws/508...it-Zolder.html
27 maart samen met de btcs. Zie je gelijk bgtc staan. (Belcar dus) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
G&A zal sowieso enkele BELCAR-wedstrijden niet rijden
![]() BRON: www.racingworld.be
|
||||
|
||||
Ceo-Racing wordt JD-Competition Racing Team
|
|||
|
|||
komt daikin racing niet meer aan de start? want die hun website redirect naar iets heel anders nu...
|
||||
|
||||
Daikin zelf is er naar het schijnt niet meer. Dat is toch wat ik gehoord heb. De meiden zelf zouden naar het schijnt wel nog race's rijden. Welke weet ik niet.
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je het team bedoeld en niet het merk
![]() Voor de kenners: Een foto van de Ferrari van Bouvy / Coens: http://www.pitstoptv.info/pitstop/wp...3/ferrari.jpeg Is dit niet een GT2 i.p.v. een GT3?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Goed opgemerkt Mark maar dit is enkel maar een ontwerp.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
- Het zijaanzicht is een F430 Challenge met in Photoshop toegevoegde splitter en achtervleugel. - Het vooraanzicht is een F430 GT3 - Het achteraanzicht is een F430 GT2 |
|
||||
|
||||
Inderdaad, qua vooraanzicht is het zeker een GT3, met die twee luchtinlaten op de motorkap. Het eerste waar ik altijd de F430 Challenge aan herken.
|
|
||||
|
||||
Leuk om te weten dat Koen Wauters het hele seizoen weer gaat rijden.
|
|
|||
|
|||
Das nog niet al te veel, en zijn zeker nog een paar twijfelgevallen bij. Zo heeft G&A al laten weten dat de belcar niet het belangrijkste is, dus die gaan waarschijnlijk niet alles rijden. Kenneth Heyer en GTO hebben helemaal niet van de belcar op hun site staan(buiten dan 24u zolder), terwijl er wel FIA GT en DSC vermeld is.
Wel een mooie mix van wagens, maar het aantal valt nog af te wachten... Jammer dat er geen corvette is en misschien ook geen Aston GT3
|
|