![]() |
|
|
||||
|
||||
Sterke piloten aldaar.
![]() |
|
|||
|
|||
Volgens het artikel op pitstop tv wordt dit maar een heel zwakke uitgave van de 10H voor de arganisatie.
IEMAND, zij tegen mij 70 starters en 55 aankomers. Straf met 50 starters. IEMAND, zij we gaan voor volle gele tribunes bij de strat. Volgens artikel op pitstop tv LEGE tribunes. Die IEMAND moet zich nu toch niet echt lekker in zijn vel voelen. Ik vindt het voor IEMAND heel erg, want IEMAND heeft er alles voor gedaan om een top weekend te bekomen. Maar ondanks heb ik toch eens hard moeten lachen. Vooral met al degene die al een heel seizoen zitten te kakken op de BGTC. Laat me dit zeggen tegen al degene die kakken over de BGTC. BGTC zal nooit meer de Belcar worden of op gaan lijken, net zoals de DSMEC nooit de Belcar zal gaan kunnen vervangen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
We hebben voor ons kleine landje drie geweldige kampioenschappen. Misschien is het maar eens beter dat sommigen hier beseffen de wij allemaal rotverwende autosportliefhebbers zijn! Hopelijk dringt het eens door tot sommigen dat ze met dit soort uitspraken de autosport op Belgisch niveau alleen maar kwaad aandoen. Wat moet een toevallige passant aan dit forum wel niet denken van dergelijke uitspraken? PS: er waren dit jaar minstens even veel toeschouwers als vorige jaren. En dat zeg is als een neutrale autosportliefhebber ![]()
Last edited by GT2-R; 09-11-2008 at 00:20. |
|
||||
|
||||
IEMAND zou beter Nederlands leren ... voordat hij zichzelf te kakken zet !
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zoals Dries communiceert via het internet kunnen we van andere organisaties niet zeggen. Mvg |
|
||||
|
||||
Was weer eens een tien uren. Auto frut vaneen gereden. Al een geluk dat we de finish gehaalt hebben met al die spanriemen.
JAmmer de die porsche dacht te gaan spookrijden ![]() |
|
|||
|
|||
Ik was gisteren ook op de afspraak en heb mijn ronde langs het circuit gedaan.
Geen volk gezien!! Op de berg aan de chicane 4 gasten,op de tribune met de start éen persoon en dan op de overdekte tribune iets meer volk en jawel ,4 met een geel petje op.één van deze mannen zal naar huis gaan met een set banden.Vermoed ik toch. Als er hier mensen zijn die schrijven dat er meer volk was dan andere jaren??Waren er toen geen toeschouwers misschien.Ik dacht misschien dat ze in de wheels of ottobar zaten,spijtig genoeg ook nihil.Buiten enkele vaste klanten ![]() 70 auto's aan de start,zoveel wagens over de finish voor te lachen allemaal. Blijf gewoon met je voeten op de grond en probeer er het beste van te maken en laat andere kampioenschappen ook in hun waarde. Last edited by crosserke; 09-11-2008 at 12:57. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tellen is ook niet u sterkste kant vermoed ik. Op de berg aan de Chicane stond bij de start toch een man of 20 à 30 hoor. Niet dat dat immens veel is maar toch. Ook het dak van het nieuwe pitgebouw stond goed vol. Mvg |
|
||||
|
||||
Ach, de teams en piloten hebben zich alvast weer te pletter geamuseerd en daar draait het toch allemaal om?
Ik heb alleszins een fijne dag beleefd, weinig volk of niet...en ben alvast tevreden dat ik in zo'n klein land aan al mijn 'autosporttrekken' kom. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Wel proficiat aan de winnaars van de dag en kampioenen. |
|
||||
|
||||
Als het u dan toch zo weinig interesseert, dan blijf thuis & ga daar alles afbreken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by guntha; 09-11-2008 at 16:54. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|