![]() |
|
|
||||
|
||||
Volgende week MAK karting in JPR, ge kunt misschien een team vormen met mijn vriendin (als ze da zelf ook goed vindt natuurlijk), ze zoekt nog een teamgenoot en wilt mij ook eens een hak zetten :d
FF |
|
||||
|
||||
tja die oude mannen reden niet slecht, maar echt sportief was het nu ook niet altijd. ik vond ze wel een beetje pretentieus toen tussen de twee races bij ons een hele uitleg kwamen doen (in het frans, die mannen zijn langs geen kanten tweetalig, den dimi heeft ons dat trouwens gezegd), een uitleg over hun competitie met verschillende niveau's ed. ze gingen ons inderdaad eens laten zien welke lijnen ge moest rijden omdat zij daar altijd karten! maar mijn tijden lagen lager dan die van die mannen ,alhoewel het verschil tussen hun en mijn snelste ronde slechts 3 tienden bedroeg! dus niet echt zo een groot verschil. maar ik moet toegeven dat het voor vele andere karters misschien niet slecht was dat ze de lijnen even toonden, al vond ik het zeer raar dat die mannen tijdens ONZE student racing cup met alleen maar studenten (!!!) dus, er even kwamen tussen rijden, ik geloof dat er zoals FF als zei zelfs nog andere mannen efkes voor een paar ronden erbij kwamen rijden! dat kan dus niet vind ik, want als ge een koers met 12 teams begint, dan moet die koers (ook al bestaat ze uit twee manches) met die 12 teams rijden. maar soit, ik heb er niet zoveel last van gehad, maar anderen wel en daarmee is de kous af.
enige minpunt was het ontbreken van ervaring om iets dergelijks te organiseren, alles was in orde, maar als je een 6uren koers gaat rijden, dan moet je niet twee koersen van anderhalf uur in de plaats zetten (6uren koers heeft toch wel meer charme), ook de eindceremonie was niet in orde. zo was er geen beker of schaal voorzien (wel een prijs ![]() ![]() groeten maarten
|
|||
|
|||
ik rij met den broer van de speesman mee in de mak karting, dus ik zal ni lang moeten wachten op de revange!
![]() |
|
||||
|
||||
Het gaat dan wel leuk worden:
Caje vs Fast Fons Speesman vs zijn broer Hopelijk wordt er niet teveel met de zwarte vlaggen gezwaaid ![]() |
|
||||
|
||||
Ja lap, ziede, nu zit ik nog steeds zonder teamgenoot voor de mak-karting. Gellie hebt zeker schrik da ge verliest van 'n meiske?
![]() ![]() ![]() Knuffels en kusjes Ps: Ik zoek dus nog altijd ne teamgenoot voor komende zaterdag Mak-karting in JPR...
|
||||
|
||||
Ge kunt ineens het volle uur rijden
![]() Normaal moest caje al veel races met mijn broer gereden hebben, maar doordat er telkens 1 van de 2 ni kon wordt dit pas hun eerste race bij de MAK. |
|
||||
|
||||
Ikke 'n uur rijden? Dan belt den 100 al ma en de brandweer, want dan geraak ik niemeer eigenhandig uit die kart
![]()
|
|||
|
|||
R@ce@holic zoekt nog nen teammate (en vervoer...) voor de volgende MAK Karting...ge kunt hem mischien es een keertje ne mail sturen...raceaholicsken@hotmail.com
|
|
||||
|
||||
Ik heb mij ook kostelijk geamuseerd moet ik zeggen alleen een beetje stijf en wat blijnen. Ik was toch wel serieus moe na de wedstrijd (zal misschien zijn omdat het vrijdag al wat laat was
![]() FF, sorry ze maar in de haarspeld remde ik (als je de ideale lijn wilt tenminste= den trajectoire ![]() In ieder geval De Paddock wint en we zijn er fier op ![]() Dat er geen podium was vond ik ook wel spijtig maar dat halen we woensdag wel in ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan eindelijk nog eens op de paddock komen !
Eerst bedank ik Pascal en Werner voor het deskundig begeleiden van onze race! We waren de verdiende winnaars en gaan goe genieten van dieje cadeau! Toch was het wel te merken dat dit de eerste keer georganiseerd werd! Geen beker, geen podium, weinig reclame gemaakt, ... Wat betreft die 2 oudere "gastpiloten": ze deden toch een beetje pretentieus von ik tussen de 2 racen. Zij gingen ons eens uitleggen hoe we moesten rijden. Enfin, ik heb er niet veel last van gehad! Ik moet zeggen zo een keer van pole vertrekken was bangelijk (en die dan nog zelf gereden ook)! En als eerste over de finish rijden was ook zaaaaaaaalig! Genieten en daar doen we het gewoon voor hé! Ik heb mij echt goe geamuseerd de 5e! En als enige zonder blaren op mij handen! ![]() Voor herhaling vatbaar (eens we de centjes hebben)! Greetzzz Benklak |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() en idd zo over de finish rijden als je gewonnen hebt... ONBESCHRIJFELIJK ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom net tot de conclusie dat ik onze 'teammanagers' Werner en Pascal nog niet bedankt had. Dat is bij deze gebeurd.
Ik heb eens een mailtje naar Eran Racing gestuurd of het niet mogelijk was om zelf op Zolder te rijden ipv mee te rijden. Dit bleek niet mogelijk omwille van de verzekering ... We zullen dus moeten overleggen welke prijs we dan wel gaan nemen (en wanneer). |
|
|||
|
|||
Quote:
Afgesproken ??? C U |
|
||||
|
||||
Komt in orde
![]() |