![]() |
|
|
||||
|
||||
Dam, stoem examens! Zo'n derby zien ik altijd wel zitten. Dan is iedereen wel een beetje gespannen en ja dan moet er niet veel gebeuren om den boel te laten ontploffen eh
![]() Last edited by Scapa; 21-01-2003 at 20:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hill Diar? joe das goe! ik gaan de Maarten rond 7u ophalen en das vlakbij, dus das bonnekes...komen wij naar den hill en rijden we dan richting heilige grond! Zijn we daar tegen 19.30u zeker en dan gaan de poortjes open! Geef anders uw gsm voor als er iets moest veranderen: de mijne is 0486821189!
Tot morgen 7u in den Hill Greetzzz |
|
||||
|
||||
Wij zijn wel me velen hé, wij gaan ni allemaal in den auto geraken
![]() Maar swat, desnoods neem ik met de anderen de 19 en spreken we ergens rond het stadion af...
|
||||
|
||||
Bwa zie misschien als kik met ons mini-bus ben dan moet da wel lukken om 8 man mee te nemen! Moeten er wel wa op de grond zitten! We zien wel! Tot morgen!
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Wiiieeeeee 8 white men in a minibus
![]() En dan onderweg Antwerp liedjes zingen ![]() |
|
||||
|
||||
haha, als we maar int stadion geraken
![]() Laat wel op tijd weten of ge me de mini-bus kunt hé Benklak ![]() KWestie dat ik geen minuut te laat aankom daar hé ![]()
|
||||
|
||||
Normaal gezien geen probleem die mini-bus! Tot morgen in den Hill!
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Aaaarrrggghhh stress!!!
En nu verwachten ze dat ik nog een goed examen kan maken! Vraag 1: wat riep Freud na zijn grote ontdekking? Antwoord: Come on you rrrreeeeddddsssss ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
grrrrrrrrrrrrr
![]() en aangezien ik zelfs nie thuis ben hoop ik op vriendelijke mensen die mij op de hoogte houden van de tussenstand ![]() ![]() welkom in de hel ole oleeeeeeeeeee |
|
||||
|
||||
Quote:
Na 8 minuten al. lol ![]() Als Antwerp straks niet wint, mag die doelman z'n handschoenen aan de antwerpse haak hangen denk ik ![]()
|
||||
|
||||
De Goots heeft net de 1-1 gemaakt
|
|
||||
|
||||
2-1 voor Antwerp, doelpunt Sergaent
|
|
||||
|
||||
Ahaha ! Het begint interessant te worden !
|
||||
|
||||
2-1 eindstand, Tony Sergeant.
En ik had dat dus nog goed gepronostikeerd ook ![]() congratz antwerp. GBA lijkt me toch maar zwakskes dit seizoen, meer zelfs, ze scoren dankzij een klungelende keeper ?
|
|