![]() |
|
|
||||
|
||||
De brokstukken waar hij is over gereden kunnen ook de oorzaak zijn...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
bwa je zag heel duidelijk dat alle michelin-rijders de natte stroken gingen opzoeken om ze niet te laten opbranden
Ook in het verleden zijn er al regelmatig ongevallen gebeurt door intermediates of wets die te warm worden. Eens zulke banden oververhitten is hun gedrag vrij onvoorspelbaar.... Alhoewel de verklaring van Mario natuurlijk ook kan ....
|
||||
|
||||
Naast De Paddock haal ik mijn F1-info bijna uitsluitend nog van de BBC. 't Moet daar geweest zijn dat ik dat gelezen heb. Maar nogmaals, onder voorbehoud.
|
||||
|
||||
ff een quote opgezocht:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() laat ons de strijdbijl wat betreft schrijffouten nu maar weer begraven ![]() iedereen maakt ze af en toe wel eens ....
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat mij betreft is de dt-strijdbijl nu begraven ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
In elk geval hebben we al dikwijls gezegd dat met "als" en "had" alles bewezen kan worden. De feiten liggen echter vast en de punten staan op het scorebord. En van wie je nu ook fan bent, beweren dat Raikkonen op basis van de eerste 3 GP's niet verdiend aan de leiding staat, kan je moeilijk doen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Komaan, ik was de eerste om te zeggen dat de nieuwe regels allemaal "boolshit" waren en dat ik niet meer zou kijken en bla bla bla. Maar ondertussen, toch maar weer eens flink aan de buis gehangen en me goed geamuseerdtdt. ![]() Allez, op naar de volgende! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
zoals gisteren moest de FIA toch wel een uitzondering gemaakt hebben dat zijn geen normale omstandigheden
|
||||
|
||||
even een ander vraagje:
na de race moeten de piloten gewogen worden met helm en raceuitrusting hé, om te zien als ze wel het minimum gewicht hebben dat in het reglement staat denk ik. Weet iemand als het toegelaten is zoals Fischico deed na de race, gaat uitbundig zijn teamgenoten begroeten gedurende enkele minuten, iemand achteraan neemt zijn helm over, die verdwijnd uit het zicht, denk dat hij dan zijn helm terug krijgt om zich te gaan wegen binnen voordat hij naar het podium gaat. Is dit toegelaten, want eigenlijk kunnen ze dan in die momenten de helm verwisselen door een zwaarder exemplaar om binnen de gewichtsnorm te blijven (komen) de helm doen ze toch niet meer aan en moeten ze niet afgeven om apart te laten controleren. Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar in principe zou het kunnen hé. Ik weet dat het vergezocht is, maar vroeg het me alleen af of er daar iets over in het reglement staat. Wie kende hier die 2000blz vanbuiten? als je de beelden bekijkt gaat het zo: hij loopt naar de afsluiting, omhelst iemand, die neemt zijn helm aan, die gaat naar de volgende rij, dan naar vanachter en is plots verdwenenen, enkele minuten later krijgt ie hem waarschijnlijk terug (buiten beeld) en gaat naar binnen waar ze normalerwijs eerst gewogen worden. Had er vroeger bij andere GP's nooit opgelet maar vond dat het nu zo erg opviel Greetz, Laskaat |
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat de regel betreffende het gesloten wagenpark en de gewichtcontroles bij rode vlag vervallen. De wagen van Alonso zal ook wel net iets te licht zijn na de crash denk ik.
Men kan dit doen want niemand kan zo'n rode vlag voorspellen.
|
||||
|
||||
dus u denkt dat nog Kimi noch Ficico en hun wagens moesten gewogen zijn na de race, da zou kunnen, maar zou dat dan wel een rare "kronkel" van het regmeement vinden, als de race voortydig word afgevlagt moet niks en niemand gecontroleerd worden en is de stand zoals hij was twee ronden voor het einde?
Raar Greetz Laskaat Last edited by Laskaat; 07-04-2003 at 19:44. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|