![]() |
|
|
||||
|
||||
en we
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zaaaalig gewoon! ik wel nu nog meer spijt dat ik nie ben meegeweest ![]() |
|
||||
|
||||
bwa 2-1 is genen slechten uitslag ....
Thuis 1-0 winnen en GBA is geplaatst. Ik heb me bovendien wel te pletter gelachen vanavond .... Quote:
![]() ![]() En dat durft zich dan de beste supporters van het land te noemen ![]() ![]() airco
|
||||
|
||||
De supp's van den Aaantwaaarep zijn precies nog zwaar doorgegaan na de match. Ze zijn nog nergens te bespeuren...
|
|
||||
|
||||
allemaal schoolplichtig he ... Heel de tribune vol met overjaarse pubers
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Achja airco, ge hebt ni veel anders om mee te lachen hé
![]() Al is gehoord van ratten is disguise?? ![]() Maarkom, GBA was vrij zwak vonnek, enkel in de 2e helft enkele uitgesproken kansen gehad, voor de rest niet veel tegenstand vanop het Kiel. Twas trouwens ni ech tde fout van de keeper hoor, eerder een slechte teruspeelbal. Maarkom, we mogen de ratjes ook is iets gunnen hé. Ook de sfeer van GBA vonnek beduidend minder als den 3e (lees: vorige derby), terwijl ik die van antwerpkant weer iets beter vond. En over benfgaals gesproken, geef toe dat elke GBA'er er jaloers op is. Hoeveel topics zijn er al niet op jullie forums geopend ivm "wij willen Bengaals" etc, en andere sfeerartikelen. Dusja, geslaagde voetbalavond op den Bosuil!!
|
||||
|
||||
euhm sorry zene ...
buiten uw bengaals vuur zijde echt wel overklast door de beerschot-supps ... Ik stond vlak voor Tribune 2 en ik hoorde regelmatig de Beerschot-supps beter dan de Antwerp-supps zene. Ik was overigens niet alleen met die vaststelling .... Dit terwijl er de verhouding in het stadion ongeveer 1:7 was. En bwa ik weet niet waarom we niet zouden lachen ... Als je in de competitie verliest heb je 0 punten ==> slecht NU met 2-1 hebben we een prima uitgangspositie voor de terugmatch op het Kiel. En ja weinig kansen ... Ik heb er nochtans enkele mooie gezien ... - Kpaka alleen voor de goal in den eerste helft ... Ouon die keeper speelt in de baklijn ![]() ![]() ![]() - Reuzekans voor Kpaka in de 2e helft. - Ook Dhont en Quansah kwamen nog 2 keer in een goeie schiet-positie. Bovendien kan je nu toch moeilijk verwachten dat je in een bekermatch op verplaatsing in full-attack gaat spelen. Met het risico om achteraan 5 goalen binnen te krijgen en op slag kansloos te zijn voor de terug-match. Natuurlijk had ik veel liever gewonnen ... maar nu acht ik de kansen voor GBA om zich te plaatsen voor de Halve Finales noch steeds 75% airco
|
||||
|
||||
lol, verliezen met 2-1 en toch een prima uitgangspositie hebben voor de volgende ronde
![]() Moet ge me toch eens uitleggen ![]() anders wel leuk, dat heen- en weer gekibbel hier ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
thuis 1-0 winnen en ge zijt geplaatst ... 1-0 winnen lijkt me toch geen onoverkomelijke opdracht
|
||||
|
||||
Quote:
Bengaals forget it ... Ik wil geen voorwerpen in de tribune die iedere match wel enkele personen verwonden ... Gisteren, terwijl ik een verzorging aan het doen was op tribune 2, heb ik zo een nog half brandende bangaalse op mijnen helm gehad ... ==> Ok ... deze keer geen erg ... pijl valt van den helm op de grond ... ==> Volgende keer de pijl 10 centimeter lager in iemand zijnen nek .... Zware brandwonen ... Verminkt voor het leven ... Sorry he .... Hou uwe sfeer dan ... Als je het enkel met verboden artikelen kan ... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Och ja, het was dikke fun gisterenavond! En kansen voor GBA 75% om zich te plaatsen? Ik zou het eerder op 50% houden!
En die eeuwige discussie over bengaals, da's sfeer als het maar met de nodige voorzichtigheid gebeurd! Foto's van den Derby kunde hier vinden!!! En we ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ach Airco, gij zijt mss tegen bengaals en andere verboden sfeerartikelen, maar 99% van uw mede supps ni zenne.
Moogt gij me anders eens vertellen welk "sfeerartikel" toegelaten is? Buiten uw stem zulder ni veel kunne opnoeme... En opt forum van GBA spreken ze we ldegelijk over bengaals. Gewoon jaloers op iets dat een ander heeft en ge zelf niet voor elkaar kunt krijgen... Ach swat, als gij geloofd dat ge 75% hebt, des te groter de teleurstelling als ge eruit geknikkerd wordt. Ik hou het, net als beemer op 50% Toch good luck, en C U opt Kiel!
|
||||
|
||||
Ja, twas ne goeien derby! Dom achterkomen en nog winnen is altijd plezant! Hoewel je de keeper toch niet te veel mag verwijten! De tegengoal oké, volledig zijn fout, maar nadien doet hij toch enkele knappe reddingen en houdt hij een doorgebroken kpaka van de 2e tegengoal! Ik ben meer dan tevreden over de keeper! Hij toonde zich, wees aan,...
De sfeer was zeker ni slecht om 0-1 achter te komen (op weer een heel domme manier ![]() ![]() Wat de match betreft! Gba was wel sterker als vorig keer, of wij waren wat zwakker doordat onze vriend VanJole er voor heeft kunnen zorgen dat Imagbudu er ni bij was! ![]() Volgende keer is hij er wel bij en dan ben ik zeker, dat we ze in de pan hakken! Antwerp was niet slecht, hoewel de kans van Goots er in had gemoeten, maar verdedigend was het toch niet alles! We geven te makkelijk grote kansen weg! Gelukkig stonden de vizieren niet scherp genoeg bij de gba-aanvallers! Hussaine was werkelijk schitterend, prachtige voetballer, jammer genoeg weer veel te veel omvergelopen! Vooruitzicht: ondanks de mindere uitslag ben ik zeker van de kwalificatie. Met Hussaine Imagbudu en Sergeant op het middenveld 5 februari kunnen we ni anders dan winnen! Greetzzz |
|
||||
|
||||
Anneke omdat ge niet kon gaan kijken! Nog wa sfeer fotokes! En voor al de rest ook natuurlijk!
![]() Ge moogt zeggen wa ge wilt! HEEL België is er jalours op! Greetzzz ps: oei lukt precies ni goe! tja dan moete ma ff het adres kopjeren! Btw Beemer, ook schoon fotokes !!!!!!!!!!! edit Finish: fixed ![]() Last edited by Finish; 23-01-2003 at 20:16. |
|
||||
|
||||
En was de brandweer er op tijd ?
|
||||
|
||||
Geen noemenswaardige voorvallen geweest, behalve die ene kerel die magnesium in zijn ogen had gekregen maar ons "rode kruis-ratje" Airco heeft da heel flink opgelost
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|