De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #196  
Old 20-01-2007, 00:33
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
Quote:
Originally Posted by Eygmar View Post
en met wat komen jullie ,of nog groot geheim
bah groot geheim... nee,
maar ja als ze dat reglement nu eens wouden vrijgeven bij de RACB ( volgens circuit Zolder zou het daar nu zijn blijven hangen ); het zou allemaal veel gemakkelijker zijn...
Reply With Quote
  #197  
Old 21-01-2007, 13:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
25 GT3's

Mark doe daar eens een Poll over, kunnen we 31maart eens werkelijk vergelijken...
Gaan we doen Het artikel op projectlemans.de is gebaseerd op een SRO Newsletter

Quote:
EXPECTED GRID

According to the information given by teams, around twenty projects of Division 1 cars are in the pipeline, meaning around 25 cars. Added to the rest of the field, this should result in a grid of around 40 cars.

SRO NEWSLETTER NR 1 - 19th JANUARY 2007
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #198  
Old 24-01-2007, 05:41
Range Rover Range Rover is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2006
Location: Belgium
Posts: 32
Op dit adres staat ook een lijst van mogelijke deelnemers voor de Belcar 2007 inclusief geruchten... http://www.planetlemans.nl/cmsv2/ind...pper&Itemid=74
Reply With Quote
  #199  
Old 24-01-2007, 22:06
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Aarschot
Posts: 326
Lees net op pitstop.tv dat SRO ervoor opteert geen enkele touring noch silhouette toe te laten tijdens de 24h van Zolder. Heb ik iets gemist of is dat echt weer een nieuwe bekendmaking van het fabuleuze duo? Vind dit eigenlijk een spijtige zaak...Persoonlijke mening hé.
Reply With Quote
  #200  
Old 24-01-2007, 23:16
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Jakke.be View Post
Lees net op pitstop.tv dat SRO ervoor opteert geen enkele touring noch silhouette toe te laten tijdens de 24h van Zolder. Heb ik iets gemist of is dat echt weer een nieuwe bekendmaking van het fabuleuze duo? Vind dit eigenlijk een spijtige zaak...Persoonlijke mening hé.
Volgens mij een nieuwe uitspraak.

In het begin was al geweten dat Belcar enkel voor GT's was. Met uitzondering van de 24Uren van Zolder waar Tourisme en Silhouettes konden deelnemen in de Guest Class. Dit lijkt me nu helemaal van de baan gedaan.

Mvg...
Reply With Quote
  #201  
Old 26-01-2007, 02:10
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally Posted by Range Rover View Post
Op dit adres staat ook een lijst van mogelijke deelnemers voor de Belcar 2007 inclusief geruchten... http://www.planetlemans.nl/cmsv2/ind...pper&Itemid=74

Mooi lijstje, maar wel met een heel hoog speculoos-gehalte!
Met de nodige korrels zout nemen dus.
Reply With Quote
  #202  
Old 26-01-2007, 02:17
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Rotterdam, Nederland
Posts: 505
Staat niet voor niets inclusief geruchten hè?

Mocht je overigens iets vinden dat absoluut niet klopt (met bronvermelding) horen we het allemaal graag.
Reply With Quote
  #203  
Old 26-01-2007, 11:14
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2005
Location: Limburg
Posts: 169
Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Mooi lijstje, maar wel met een heel hoog speculoos-gehalte!
Met de nodige korrels zout nemen dus.
Buiten AD sport weet ik wel dat deze wagens in de andere ateliers staan. Deze lijst klopt volgens mij vrij goed spijtig dat er nog een piloten bij staan.
Reply With Quote
  #204  
Old 26-01-2007, 17:08
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by Stranger View Post
Staat niet voor niets inclusief geruchten hè?

Mocht je overigens iets vinden dat absoluut niet klopt (met bronvermelding) horen we het allemaal graag.
Ik heb me laten vertellen dat de duo's Vosse-Bouvy en Mollekens-Defourny tijdens de 4 "super meetings" (Belcar en BTCS samen in één weekend) niet aan een ander kampioenschap mogen deelnemen tijdens die weekends...


Dus de roddel dat Vosse-Bouvy bij GS zouden rijden in een Dodge GT3 is al een heel oude roddel...
__________________
Reply With Quote
  #205  
Old 26-01-2007, 18:30
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Location: Moerkapelle (NL)
Posts: 397
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
Ik heb me laten vertellen dat de duo's Vosse-Bouvy en Mollekens-Defourny tijdens de 4 "super meetings" (Belcar en BTCS samen in één weekend) niet aan een ander kampioenschap mogen deelnemen tijdens die weekends...
Staat dit niet in de reglementen van de BTCS??? Ik heb pas heel wat reglementen gelezen/gezien...en meen me dit daarin gelezen te hebben.

Wel jammer, zeker voor Bouvy. Ik meen me te herinneren (in 2004?) dat hij in alle race klasses meereed en soms moest rennen om op tijd te zijn...zeker als hij het podium haalde.
Reply With Quote
  #206  
Old 26-01-2007, 23:08
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Ik denk dat het om een wagen en niet om een rijder gaat.
"Un véhicule engagé pour le BTCS 2007 ne peut pas participer à d’autres essais ou courses pendant le même meeting, sauf après demande introduite par écrit et approbation par le Directeur de Course. Cette demande doit être adressée au promoteur avant la fin des vérifications administratives du meeting en question."
Reply With Quote
  #207  
Old 26-01-2007, 23:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Niks nieuws zo'n regel, zie Belcar sportief reglement 2006:

Quote:
ART. 11: ALGEMENE VOORWAARDEN

11.6 Een wagen die in Mediagroep Van Dyck Belcar 2006 is ingeschreven, mag gedurende eenzelfde meeting niet deelnemen aan andere trainingen, warm-ups of wedstrijden, tenzij na schriftelijke aanvraag en goedkeuring door de Koersdirecteur. Deze aanvraag moet minstens 10 dagen voor de betreffende meeting aan de promotor gericht worden.

http://www.belcar.com/mgvd/nl/Belcar...%2002%2020.pdf
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #208  
Old 27-01-2007, 09:54
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Location: Moerkapelle (NL)
Posts: 397
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Niks nieuws zo'n regel, zie Belcar sportief reglement 2006:
Ah, het stond dus in het reglement van de Belcar
Reply With Quote
  #209  
Old 30-01-2007, 14:44
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Rotterdam, Nederland
Posts: 505
Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Mooi lijstje, maar wel met een heel hoog speculoos-gehalte!
Met de nodige korrels zout nemen dus.
Kijk met het AD bericht van gisteren/vandaag en de berichten op dit forum na deze mededeling nog eens naar de (ongewijzigde) lijst. Nog steeds hoog 'speculoos-gehalte'?

Ok...de 2e Dodge Viper voor AD is misschien 1 teveel
Reply With Quote
  #210  
Old 30-01-2007, 16:10
M_K M_K is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Posts: 65
Quote:
Originally Posted by Stranger View Post
Kijk met het AD bericht van gisteren/vandaag en de berichten op dit forum na deze mededeling nog eens naar de (ongewijzigde) lijst. Nog steeds hoog 'speculoos-gehalte'?

Ok...de 2e Dodge Viper voor AD is misschien 1 teveel
De Belcar coverage op de Nederlandstalige versie daar lijkt wel verdacht sterk op die van een Belgische website... zelfs dezelfde citaten en foutjes. Vreemd...

Last edited by M_K; 30-01-2007 at 16:11. Reason: quote
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.