![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar over uwe sfeer. Zelfs op VTM, waar de micro aan de kant van het bezoekersvak staat, hoort ge ze niet zingen zenne. (1x denk ik "late rotte" tegen goots) Voor de rest was het gewoon antwerp. En tis zoals benklak zegt. Uit sfeer make gaat altij beter, dan zijn die gelegenheidssupporters er niet bij, die enkel komen zien alst derby is.
|
||||
|
||||
thx voor de fotokes
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
is dat zoiets ? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
deze kon ik zo direct opkomen ... er zijn er nog wel meer ... Er zullen ook wel GBA-supps zijn die bengaals willen, alhoewel ik niet begrijp hoe je met de kleur van je vijand wil staan zwaaien ... maar ik ga hier dan ook niet alle uitspraken gedaan door GBA-supps gaan verdedigen. Punt is dat je als club de plicht hebt om hier tegen op te treden. Op GBA krijg je stadion-verbod voor verboden artikelen, op Antwerp niets ... Dit is toch wel schrijnend in mijn ogen ...
|
||||
|
||||
Vlaggen op stok mag niet op den bosuil! Trommels das goe voor clubs als Moeskroen, Lommel, Lalo, westerlo,... da past ni bij antwerp en al zeker die confetti enzo ni! Alles wa ge opnoemt brengt zo nen fake-sfeer van een plastieken ploegske! Alles rood kleuren en zingen! Meer moet er ni zijn!
Wat de sfeer betreft: zelfs de vtm sprak van een sfeervolle bosuil...waar gaan we da schrijven! En opt atv verslag zijn toch wel enkele prachtige beelden te zien! En tribune 2 hoe oud hij ook mag zijn...tis de schoonsten tribune vant land om naar te kijken! Greetzzz |
|
||||
|
||||
![]() Deze topic is echt te belachelijk voor woorden! -Vuurtje stoken op tribunes goedkeuren? -Mensen zitten uitmaken voor ratten? -Sfeer in Antwerpen? (vergast worden op een bouwvallige schoorsteen) -een bedrijf failliet wensen? -zot worden van een nest potstampers die een veelvoud verdienen van de meeste mensen in de tribune Oja als je het nog niet wist, ik ben niet echt een voetbalfan ![]()
|
||||
|
||||
![]() We have beaten them (we hebben hen verslaan) of We beat them (we versloegen hen) stamtijden zijn to beat - beat - have beaten
|
||||
|
||||
ROFLOL finiz
|
||||
|
||||
Mooi staaltje van 2 maten en 2 gewichten
Quote:
![]() ![]() ![]() Toch wel bedenkelijk in mijn ogen. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat als wij het zouden aanvragen, het ook niet gaan mogen. En steken jullie ook eens met 50 bengaals af, ze gaan u er heus niet komen uitplukken zenne. Ge moet alleen willen risico's durven nemen (ik hoor daar niet bij). Er worden bij ons evengoed mensen betrapt op bezit van Bengaals, en die worden dan ook naar de voetbalcel gebracht. En er zijn manieren genoeg om zoiets int stadion te krijgen. De wil is er op het kiel (bij u niet airco) maar de uitvoering ervan. Elke keer opnieuw komen jullie de bosuil paars kleuren, en paarse ballonekes oplaten in de spionkop etc etc. En zeker deze keer, s'avonds, ging het zeker lukken.
Buiten wat witte vuilzakken hebbek ni veel gezien in het GBA-vak. 1 klein paars bengaalsje (denk ik...) en 1 rook bommeke. Ik hoop/denk/vrees/voorspel dat er op het Kiel meer is van dat... En ik prefereer toch liever bengaals boven trommels, confetti en snippers...
|
||||
|
||||
naja
lees commentaar van BartVandecavey ... hij heeft wel een punt ![]()
|
||||
|
||||
Tja, ok Bart houd niet van voetbal, niets verplicht hem om deze thread te lezen hè
![]() |
|
||||
|
||||
Bart is dan ook nog ni meegeweest op den bosuil! (denk ik, of wel?) Eens ge mee op den 2 hebt gezeten voelde het de week nadien weer kribbelen om terug te komen!
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Bart komt uit West-Vlaanderen hè, daar hebben ze alleen maar voetballers gelijk Hertje Verheyen hè!
Ge zou voor minder ne degout van het voetbal krijgen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
sry beemer, ik ben van antwerpen en ik heb het ook zo ni voor voetbal. Alleen willek da alles wa zich antwerp of antwerpen (basket) noemt moet winne...
|
|