![]() |
|
|
||||
|
||||
Das al een gezond uitgangspunt
![]()
|
||||
|
||||
niet nodzakelijk hè, alles waar antwerp in voorkomt moet winnen?
GBA <- liever niet hoor ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
gba is een afkooksel. Da telt ni!!! Puur wannabees
|
||||
|
||||
Quote:
Congratzz to the Non-Ratzz! Greetzzz Stamnummer 1 since 1880! Proud to be an antwerpboy! |
|
||||
|
||||
Lokeren - GBA 1-0
Tot hoe lang blijft Van Der Elst nog trainer ? Moet tot nu toe al het meest frustrerendste seizoen voor GBA zijn in z'n korte geschiedenis. 2 keer de derby verliezen en in de competitie maar zwakjes meedraaien....
|
||||
|
||||
Bwah, VDE zijn tijd om te gaan is aangebroken denk ik...
Geen enkele spraakmakende overwinning dit seizoen + 2x derby verlies (wel 2x uit, misschien geven ze hem krediet tot na de terugmatch van den beker). Moest nu GBA doorgaan naar de halve finale zal franky wel aanblijven. Maar die pipo verdient massa's geld op GBA (zoals heel de entourage ginds), zelf opstappen zal hij dus ni doen. Pas op RAFC speelt ook ni goed momenteel, maar hebben een beetje krediet opgebouwd gedurende de heenronde. Ik denk dat Antwerp momenteel staat waar het hoort te staan (voor dit seizoen toch) en dat is vanboven de rechterkolom en kwartfinales van de beker.
|
||||
|
||||
ach wat ... Sorry ... maar ik hou niet van de cultuur waar de trainer de laan uit moet omdat het niet goed draait. Natuurlijk had iedereen graag hoger gestaan ... en natuurlijk wil iedereen de derby winnen. Toch moet je ook de realiteit onder ogen zien dat 2 sterkhouders zijn vertrokken (beloufa en degryse) en dat er pas sinds enkele weken versterking is gekomen met iets of wat ervaring (Rudi ...) Voor de rest moet Franky roeien met de riemen die hij heeft, en dat is in dit geval een bende jongeren van amper 20. We hebben dit seizoen al een bom punten verloren door het leergeld dat we hiervoor moeten betalen.
Bovendien moet je je de vraag stellen of de competitie nog van enige waarde is als je in de 2e klassementshelft staat. Of je nu 6e of 16e bent .... Je hebt niks meer of minder. Hetgeen we vandaag zagen van GBA was niets minder dan een testmatch ... Nieuwkomer Cruz stond in de basis (na notabene 1 jaar niet gespeeld te hebben) Verder geen spoor van Snelders, Huysmans, Reigel of andere sterkhouders. Vandaag werden op het kiel dingen uitgetest voor de resterende belangrijke matchen dit seizoen. Wat we zagen was een gretig elftal met veel nieuwe namen waardoor de nodige automatismen ontbraken. Ondanks de mankementen was GBA goed bezig. Een reeks kansen (redding op de lijn, bal op de kruising, ...) en veldoverwicht waren het gevolg. Toch zie je dat op de belangrijke ogenblikken (lees 2 minuten voor de rust) er fouten gebeuren (Bangoura wordt teveel ruimte gelaten en 0-1). Na de match natuurlijk gemor op de tribunes .... Wel deze bemerking: Als Franky met zijn jonge garde binnen enkele weken erin slaagt om in de halve finale van de Beker van België te staan .... - Wie zal er dan durven spreken van een mislukt seizoen ?? NIEMAND - Iedereen zal spreken over de wondertrainer die erin slaagt om 2 keer in 3 jaar tijd een opgefokt junior-elftal tot in de halve finale te brengen. Er zijn weinig topploegen dit dit presteren ... Of hoe dicht ontslag en roem bij elkaar liggen
|
||||
|
||||
Quote:
Over dat eerste echter niet. Ik zie nu eenmaal liever een ploeg winnen of gelijkspelen dan verliezen. Ook Antwerp speelde tegen Genk zonder Imagbudu (om gekende redenen ![]() Beter spel = meer kans op winnen = meer supporters. De sfeer is met 9.000 toch altijd beter dan met 6.000 denk ik. Al geef ik je langs de andere kant toch gelijk dat een 6e plaats int klassement nu eenmaal evenveel opbrengt als een 16
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Lees ook de 2 zinnen ervoor ben, waar ik zeg wat jij zegt
![]() Al merk ik dat ik mezelf fameus tegenspreek daar ![]()
|
||||
|
||||
Hey,
Oneliner en Beemer, naar ik goed had vernomen gingen jullie beiden toch misschien een abonnement nemen voor volgend seizoen, hé! Ik heb net op het forum iets uiterst interessants gelezen: 5 "nieuwe" abo's aanbrengen = eigen abo aan 1/2 prijs 10 "nieuwe" abo's aanbrengen = eigen abo GRATIS Vermits ik het wel wil proberen om 5 nieuwe abonnees aan te brengen en jullie geïnteresseerd waren, dan moet ge het maar eens laten weten! Natuurlijk levert dit jullie ook iets op...jullie kunnen het abonnement aanschaffen aan 210 euro (12euro/match) plus, ik geef jullie nog eens een extra korting van 10 euro (als ik er in slaag 5 aan te brengen), zodat een abonnementje nog slechts 200 euro kost. Hiermee kan je alle thuiswedstrijden van de jupiler-league (inclusief dus Anderlecht, Brugge, Gba, Standard, Genk, ...allemaal) gaan zien en dit dus aan slechts 11.76 euro/match! Je kan me ook nog altijd helpen om mee nieuwe aan te brengen. Met jullie 2 er bij zit ik momenteel aan 3 geïnteresseerden. Dus nog 2 te gaan en ik zit aan 5! Greetzzz |
|
||||
|
||||
Ja zie, ik ben -18 hé, mijn abo is sowiezo goedkoper.
Ik kan u trouwens nog aan een persoon helpen. Ahja, da gaat u wel een koppel pinte kosten hé maat ![]()
|
||||
|
||||
Vraagje:
Zouden julie niet eens een eigen Antwerp Forum gaan oprichten ? Binnen de kortste keren wordt hier alleen nog over rood-wit gesproken. En ik dacht niet dat dat de bedoeling was. ![]() En dat is niet omdat ik toevallig geen supporter ben van Antwerp hoor....Maar deze thread is (naar mijn mening) een beetje overdone. Just my opinion,... |
|
||||
|
||||
Ja fordje...
Het gaat hier volgens mij over de derby, de "strijd" tussen RAFC en GBA. Zover ik weet zijn we er niet zo veel van afgeweken. Misschien de laatste 3 posts idd. Als elke thread dit gemiddelde haalt qua on- en offtopic posts... Het feit dat er hier nu meer rood-witten zitten dan paarsen, kunnen wij nu niet echt aan doen hé. Maarkom, ik blijf erbij, ge leest enkel wat uw interesseert hé. En als de derby-sfeer jou niet interesseert, dan hoef je deze thread niet te lezen ook niet hé. Back on topic dan: Pronoke voor volgende woensdag => 2-2 Met ons middenveld terug op volle sterkte moet dit te halen zijn opt Kiel.
|
||||
|
||||
Ik steun Oneliner in zijn prono voor woensdag!
1x Goots en 1x Mussa |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|