![]() |
|
|
||||
|
||||
Inderdaad Mark, mij zien ze er nooit meer.
|
|
||||
|
||||
Er staat presale dat is volgens mij voorverkoop ik vind het trouwens wel prijzig.
Voor progamma vond ik slecht behalve de wttc de andere races weinig deelnemers hoop op betere tijden volgend jaar |
|
||||
|
||||
Hezemans rijdt met de Ramen open .....is dat toegestaan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als een netje is toegestaan waarom doen de andere dat dan niet, komt de rijder toch beter uit met die hitte in de auto. |
|
||||
|
||||
het is nu wel serieus nat in spa
![]()
|
|||
|
|||
Proficiat aan Vitaphone en Gruppe M!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ooit die test gedaan met een M3, scheelde 150 toeren per minuut voor les combes
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Het was wat mij betreft een mooie race... ondanks het laag aantal deelnemers heb ik er toch van genoten. We hebben de start in Francorchamps gezien vanuit de Busstop en dit was toch wel leuk om zien. Ook bij het uitsturen van de Raidillon een paar 'warme' momenten gezien, toen de baan rond 18u wat begon te drogen...
De Belgen hebben het dit jaar goed gedaan. Spijtig voor GLPK-Carsport, want er had volgens mij veel meer ingezeten. Ondanks alles mooi gepresteerd. De Corvette van SRT was in het begin van de race schitterend. Wat er daarna misgegaan is weet ik niet, maar ook hier was meer mogelijk. Lag het aan de 2 Franse piloten, of mechanisch...? Jos Menten is mij alleszins weer opgevallen... die kerel kan er wat van...! Rudi Penders & co: 12e algemeen, winnaars klasse G2, 3e Porsche! ![]()
|
||||
|
||||
Wat me op is gevallen: dit jaar geen SC buiten moeten halen
Of heb ik mij vergist? Het was een prachtige koers, mooie duellen, ook de Belgen hebben het goed gedaan
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Zeldzaam laag percentage uitvallers, gezien het weer mag dat een wonder heten. Ligt misschien wel aan het feit dat de kwaliteit van het veld zo hoog was. Minder "kleine" teams op de baan met bijbehorende gentleman-drivers? Zoals hierboven opgemerkt, geen safetycar........zeer uniek te noemen. Een teken dat er netjes gereden is.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens de berichten lag het aan de franse rijders
|
|||
|
|||
Hoop dat Menten de komende 1, 2 jaar de mogelijkheid krijgt om door te stomen naar FIA GT.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|