![]() |
|
|
||||
|
||||
naart schijnt ware de sups van den antwerp beter te horen als die van gba... Heb ik gehoord van een goeie maat van mij die in het stadion was. Moeste ze op hun groot scherm de ratte aanmoedige hun ploeg toe te juichen...
|
||||
|
||||
Khebbet zelf van collega rat gehoord dat de sfeer beter kon (niet dat ze slecht was, verre van zelfs). Inderdaad bij de 1-0 "wij horen jullie niet"...
Maarzie, dat de rafc supps beter te horne was durf ik wel te betwijfelen. De eerste 10 minuten misschien en in de 2e helft een meer dan behoorlijke "Antwerp is Unbelievable"....
|
||||
|
||||
Quote:
==> overduidelijk gericht vanuit GBA naar antwerp-vak zele .... Typisch kiels cynisme En sorry ze mensen .... de Antwerpsupps heb ik enkel voor de match (toen veel beerschotters nog aant binnenkomen waren) eventjes gehoord ..... sindsdien weinig tot niks meer ... Na de 1-0 was het helemaal gedaan Yvdp ... uwen maat moet dringend zijnen roden bril eens afdoen zele. ![]() -------------------- Zonet nog een bangelijke gehoord .... Pinxten op ATV ...... GBA werkt af aan 80% ... wij niet ...daarom winnen ze ..... Pinxten, ik weet niet hoe het met uw beenhouwerslogica zit, maar mijn voetbalverstand zegt dat we gisteren vlotjes 15 a 20 kansen bijeenvoetbalden (alle krantenberichten bevestigen dit overigens...) Als we aan 80% hadden afgewerkt was het 10-0 of meer geweest ![]()
|
||||
|
||||
roflol.....sorry ze.....ik begin da hier....sorry ze....best grappig te vinden......
![]() ![]()
|
||||
|
||||
das ook de bedoeling he
![]()
|
||||
|
||||
Euuhmm Airco ik wil nie moeilijk doen, maar zelfs de commentator heeft meerdere keren gezegd dat de gba-supporters niet boven die van den Antwerp uitgeraakten.
|
|
||||
|
||||
In de krant gelezen dat enkele GBA-supporters hun eigen kot in de fik staken
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
wij doen tenminste wat we roepen
Quote:
![]() airco
|
||||
|
||||
goe bezig manne... tribunes in brand steken. Voetballersmentaliteit?!?
|
||||
|
||||
nope idd nie goe bezig .... hebet er mee de one ook al over gehad ... vo mij partal die pipo's stadionverbod ....
al is het niet duidelijk wat het vuur veroorzaakt heeft ....
|
||||
|
||||
Just tzelfde as me die pipo's die ff onder elkaar aant batteren gaan (heb gehoord dat het er bij GBA ook soms opt randje was tussen de supps, ellenboogstoten uitdelen enzo), die mogen ze gewoon buitenzwieren!!
WE DON'T NEED THAT SHIT!
|
||||
|
||||
Voetbal is een sport gelijk een ander. En zoals bij andere sporten brengt deze sport ook een pak fans mee. Maar waarom zoveel geweld en vandalisme bij voetbal?!? Kunnen die mense niet doen zoals anders sups van anders sporten. Gelukkig zijn niet alle voetbalsups zo geweldadig...
|
|||
|
|||
brandje was dus een sigaret die op confetti gevallen was, niks opzet ofzo. Enneuh perre, da geweld is echt ni zo veel meer hoor, toch ni in België. Af en toe is wa frustraties afreageren, meer niet
![]()
|
||||
|
||||
nu over da zingen nog één ding, ge moogt zoveel zingen als ge wilt, maar aan de supporters van kv mechelen kunt ge gewoon niet aan
zelfs als ze in het begin van de tweede helft 0-4 achter staan beginnen ze te zingen tot 20 min voor het einde. aan één stuk door hetzelfde liedje, wetende dat het ondertussen 0-7 is geworden vind ik dit toch een mega bangelijke prestatie! ook wetende dat deze ploeg in de miserie zit en laatst staat, chapeau!! voila het moest even van mijn hartje! malinwa forever!
|
|