![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ben terug vant skien!
Het scherm vond ik een bangelijk initiatief! De ratten hebben ons verdiend uitgeschakeld in den beker! Ze waren thuis een heel pak beter! Airco, als je ploeg fantastisch speelt tegen de aartsrivaal in een vol huis, dan is het maar normaal dat er pakken sfeer is!!!! Dat was bij de 5-3 ook zo!!!! Het verwondert me...dat Antwerp ni te horen was, kan ik me moeilijk inbeelden, op de beelden hoor je ze geregeld op de achtergrond! Standard, Mechelen en Antwerp staan nu éénmaal bekend om hun betere zingers...over een heel seizoen...uit en thuis...dat het de woensdag ook bij gba eens sfeer was is ni meer als normaal, zoals reeds eerder gezegd! Greetzzz |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er zeker van dat andere ploegen dat ook zou doen in dat geval. Er zijn ook enkele ploegen waarvan ik zeker weet dat ze het niet zouden doen (lees:Genk)
|
||||
|
||||
Quote:
ik geef toe dat het feit dat dit misschien het laatste jaar is een rol speelt, maar het is niet nieuw dat de supporters van kv blijven zingen hé ![]()
|
||||
|
||||
Ja, KV'ers zijn nu 1-maal goede supps, daar valt niet over te discussieren
![]()
|
||||
|
||||
we kunnen dezen topic misschien renamen naar het voetbal-topic
![]() ondertussen zijn alle ploegen bijna aan bod gekomen peisek
|
||||
|
||||
Allé deze week in het nieuws: antwerp en gba hebben beiden hun rsz-schuld afgelost. Toch nog wat goed nieuws voor de jongens van het Kiel, ajax heeft zijn portefeuille voor het laatst geopend
![]() |
|
||||
|
||||
manman ... Dit weekend weer een super staaltje antwerps voetbal ....
In navolging van Antwerp is ook GBA op Beveren gaan verliezen ...Thuis geraakte Antwerp ook al niet voorbij Bergen Kmoet zeggen ... echt een wereldstad waardig ... ![]()
|
||||
|
||||
Tis waar, triestig triestig.
Hoewel ik erbij moet zeggen dat het niveau van de scheids bedroevend was... Een zuivere penalty (deze keer wel) wordt niet eens bestraft, in tegendeel, goots krijgt geel... En grensrechters die van "offside" nog nooit gehoord hebben. Arm belgië (antwerpen)
|
||||
|
||||
goed dat die andere ploeg uit provincie Antwerpen, mb KV Mechelen haar eerste punt wist te pakken tegen STVV sinds lang, en sinds ze in vereffening zijn. STVV kwam op het einde trouwens nog goed weg met die bal van El Jamani op de lat.
in de herhaling vond ik die fase met goots trouwens geen strafschop, je ziet dat hij al aan het vallen is voor hij bij de keeper komt. is een typische val voor een spits die een penalty wil uitlokken, soms trapt de scheids daarin, ditmaal echter het omgekeerde en geel!
|
||||
|
||||
Het probleem is dat de scheidsrechters allemaal weten dat Goots zich regelmatig eens laat vallen en als hij dan eens echt word neergehaald kan dat in zijn nadeel spelen, gelijk zaterdag.
Wreed jammer |
|
||||
|
||||
Na een weekend als dit, dan denk je altijd hoe het met een fusie misschien allemaal beter kan zijn, ma neen hoor ... dan enkele minuten later komen dat stamnummer en die rood-witte kleuren en die geschiedenis vanaf 1880 terug boven en dan weet ge dat ge goed zit op dat houten bankske van den Antwerp...
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Aaaahhh daar krijgde toch kippenvel van hè
![]() |
|
||||
|
||||
nee, eigelijk toch ni...