De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 09-04-2003, 13:17
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Quote:
Originally posted by Huudo
Allez kom, nu dat ge de'r over begint, ik volg F-1 sedert Senna naar Lotus gegaan is - 1985 - en ben McLaren fan sedert Senna in 88 bij hun aan de slag was. Ik heb maar 1 seizoen gemist, of toch weinig van meegekregen, en dat was 94, om begrijpelijke redenen. Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en in 95 de draad terug opgepikt als McLaren supporter (geen specifieke voorkeur voor piloot meer sedert 94). Als Schumi morgen voor McLaren rijdt, zal ik er net zo tevreden mee zijn als met DC of Kimi of Brundle of Blundell in de'n tijd. Als kid in de jaren zeventig keek ik ook wel eens en vond toen de McLaren boys al top, dus 't moet er al van in het begin ingezeten hebben...
Ik volg de F1 al sinds 1965 als Jim Clark-fan. Daarna via Jacky Ickx en Fittipaldi bij Hunt en Scheckter terecht gekomen, Gilles Villeneuve, Boutsen en Senna. Daarna een groot gat en nog steeds geen echte favoriet alhoewel Montoya me wel kan bekoren. Maar Raikkonen is goed bezig me in te palmen, de manier waarop hij rijdt is ook wel top.

PS dit is wel Sennake aan het toetsenbord (in huize Mistery)...
Reply With Quote
  #17  
Old 09-04-2003, 14:17
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Posts: 272
Quote:
Originally posted by airco
waarom nu deze plotse breuk.
Waarom? Omdat alle investeerders met hun geld dreigden weg te lopen, als de kijkcijfers niet stegen. We leven in een wereld waarin de bedrijven en multinationals het leven beheersen. Het gevolg van de kapitalistische wereld waarin we leven. Als ge daar is een goed boek over wilt lezen...The silent takeover van Norena Hertz.

Greetzzz
Reply With Quote
  #18  
Old 09-04-2003, 15:01
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by Mistery
Ik volg de F1 al sinds 1965 als Jim Clark-fan. Daarna via Jacky Ickx en Fittipaldi bij Hunt en Scheckter terecht gekomen, Gilles Villeneuve, Boutsen en Senna. Daarna een groot gat en nog steeds geen echte favoriet alhoewel Montoya me wel kan bekoren. Maar Raikkonen is goed bezig me in te palmen, de manier waarop hij rijdt is ook wel top.

PS dit is wel Sennake aan het toetsenbord (in huize Mistery)...
Ik heb altijd al gezegd dat ik 15 jaar te laat geboren ben... Dan had ik midden jaren 60 als tiener ook al kunnen volgen.

Reply With Quote
  #19  
Old 09-04-2003, 15:41
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
On-topic: Ik dénk dat we gewoon het geluk hebben dat we 3 uitzonderlijke races gezien hebben, te danken aan 3 dingen:

1) Australië: Regenrace (opdrogende baan) = spektakel gegarandeerd
2) Maleisië: Schumacher knalt domweg op Trulli, Raikkonen wint z'n eerste
3) Brazilië: de zondvloed.

Alle drie toch uiterst toevallige dingen die ervoor zorgden dat er geen Schumacher op het podium stond. Voor hetzelfde geld stond hij er al drie keer wel, en dan sprak men van weinig verandering.
De vele inhaalacties lijkt me enkel te danken aan de FIA-regels, waarbij de teams hun wagen na de kwalificatie niet meer mogen aanraken en zodoende reeds voor de kwalificatie hun strategie mogen gaan uitdokteren. Wacht maar tot we een 'droge' rage krijgen, de F2003GA erbij en die nieuwe McLaren. Dan kunnen we pas conclusies trekken

Wat ik ook nog even kwijt wil: Na 3 races geen Schumacherzege, het voelt wat raar aan. En net daarom hoop ik dat die kerel zich wat herpakt, want deze drie voorbije races hebben me nog niet doen twijfelen over het talent dat deze vijfvoudig wereldkampioen bezit. Hij mag dan 3 keer op rij verdomd stomme fouten gemaakt hebben, het is en blijft met afstand de beste op het veld. Maar de concurrentie komt dichter, en dan denk ik in de eerste plaats aan Raikkonen, en niet Montoya. Maar dan zit ik wel heel ver off-topic
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #20  
Old 09-04-2003, 18:44
jos's Avatar
jos jos is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 268
we zullen moeten afwachten wa een paar gp's in europa pas dan kunnen we veel zeggen
__________________
Greetings
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.