De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 01-08-2005, 21:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
@936lover,

Met insinuaties zijn we niet zo blij op dit forum

Wat betreft de volgende quote in de persbabbel van GLPK:
Quote:
Jorge Segers, teammanager: Het lijkt erop dat wij geviseerd worden in dit kampioenschap en men heeft nu eindelijk iets gevonden om ons op af te straffen.
Ik begrijp perfekt waarom de blauwe blazers van de FIA jullie aan het viseren zijn. Of ik het goedkeur is wat anders De volgende gedachten-gang kon weleens een reeële optie zijn:

(Mogelijke) Acties uit het verleden zijn bepalend voor de beslissingen van vandaag. Stel je eens voor, je bent in 2003 lid van de Technische Commissie van de FIA GT. Op een dag krijg je die supersnelle maar ietwat minder betrouwbare Viper onder je neus van Force One Carsport. Jij, als lid van de TC, kan niets ontdekken maar het geroezemoes in de pits omtrent deze wagens is niet van de lucht. Wat zou die dekselse Hezemans met die wagen hebben gedaan? Hoe dan ook, als lid van de TC, kan jij je vinger er niet op leggen.

Time-transfer to 2005. Hee, verrek........die "dekselse" Hezemans doet weer mee. Ditmaal met een nieuwe verse partner, GLPK geheten. Als lid van de TC heb je nog een "onbetaalde rekening " openstaan met Hezemans. Onder het motto: "ik zoek en zal vinden" gaan we dan maar eens die C5-R onder loep nemen. Het minste of geringste is voldoende om de "rekening" met Hezemans te vereffenen.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #17  
Old 01-08-2005, 21:48
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2005
Location: hulshout
Posts: 150
Sorry Mark maar ik moet toch zeggen wat er hier gezegd word toch wel de waarheid is.
Ik ben de hele week van maandag tot gisteren in Spa geweest, heb bij verschillende teams in de box geweest tijdens de koers, heb met verschillende personen gepraat en niet de minste en deze hebben ook hun bedenkingen bij dit hele verhaal. Ik heb met een persoon gepraat die ook tijdens de Belcar aanwezig is en heeft bedenkingen bij GLPK maar ik moet ook zeggen bij andere teams. Je weet ook als je iets fout doet komt het toch eens uit en spijtig genoeg voor glpk is dit tijdens de 24 uur gebeurd.
Ik wist gisteren voor 8 uur al dat er iets niet pluis was met de corvette ben nog gaan kijken naar de keuring in f1 boxen na de wedstrijd en toen met de corvette aan het keuren was trokken die mannen al rare gezichten. Ik had wel niet verwacht dat men ze ging diskwalificeren.
Reply With Quote
  #18  
Old 01-08-2005, 21:54
936lover 936lover is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 68
Quote:
Originally Posted by Mark
@936lover,

Met insinuaties zijn we niet zo blij op dit forum

Wat betreft de volgende quote in de persbabbel van GLPK:


Ik begrijp perfekt waarom de blauwe blazers van de FIA jullie aan het viseren zijn. Of ik het goedkeur is wat anders De volgende gedachten-gang kon weleens een reeële optie zijn:

(Mogelijke) Acties uit het verleden zijn bepalend voor de beslissingen van vandaag. Stel je eens voor, je bent in 2003 lid van de Technische Commissie van de FIA GT. Op een dag krijg je die supersnelle maar ietwat minder betrouwbare Viper onder je neus van Force One Carsport. Jij, als lid van de TC, kan niets ontdekken maar het geroezemoes in de pits omtrent deze wagens is niet van de lucht. Wat zou die dekselse Hezemans met die wagen hebben gedaan? Hoe dan ook, als lid van de TC, kan jij je vinger er niet op leggen.

Time-transfer to 2005. Hee, verrek........die "dekselse" Hezemans doet weer mee. Ditmaal met een nieuwe verse partner, GLPK geheten. Als lid van de TC heb je nog een "onbetaalde rekening " openstaan met Hezemans. Onder het motto: "ik zoek en zal vinden" gaan we dan maar eens die C5-R onder loep nemen. Het minste of geringste is voldoende om de "rekening" met Hezemans te vereffenen.

Denken jullie nu echt dat ze (fia) gaan vitten op pietluttigheden om zo de goesting van teams te ontnemen om te komen rijden ij de FIA gt?? Zou Mr richards nu echt bang hebben van belgen??? Interview me hem gehoord en "klonk" heel nuchter over zijn project. Zit hij in de WRC ook te vitten op andere teams??? Ik volg da nie zo.
Reply With Quote
  #19  
Old 01-08-2005, 22:00
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Lede
Posts: 650
Dit doet me denken aan de "fiets-race" tijdens èèn van de vorige 24 U Spa, op vrijdagavond werd er toen een fiets-race georganiseerd met piloten en amateurs tesamen, iedereen die mee fietste kreeg een sportieve mountainbike ter beschikking.
Enkel Paul Kumpen stond er op om mee te fietsen met zijn eigen Ridley race-fiets, hij ging toen zelfs in discussie met de organisatie!
Ze hebben hem dan toch maar laten vertrekken en u raadt al wie er toen won.....
Reply With Quote
  #20  
Old 01-08-2005, 22:07
936lover 936lover is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 68
Quote:
Originally Posted by Steve
Dit doet me denken aan de "fiets-race" tijdens èèn van de vorige 24 U Spa, op vrijdagavond werd er toen een fiets-race georganiseerd met piloten en amateurs tesamen, iedereen die mee fietste kreeg een sportieve mountainbike ter beschikking.
Enkel Paul Kumpen stond er op om mee te fietsen met zijn eigen Ridley race-fiets, hij ging toen zelfs in discussie met de organisatie!
Ze hebben hem dan toch maar laten vertrekken en u raadt al wie er toen won.....
Gat in Paul zenne Airbox??? Verplichte hartslagmeter nie aangesloten en dan ok ma over zen toeren gegaan??? Jaaaaren geleden liet ie zelfs Albert "Koning van Zolder" Vanierschot met hem meerijden om te kunnen winnen. Maar dat was nog sportief.
Reply With Quote
  #21  
Old 01-08-2005, 23:49
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally Posted by 936lover
In de belcar blijft de viper de "vette" moeiteloos volgen en in spa (fia gt) kwam er geen viper ook nog maar in de buurt.
schone vergelijking: er reed maar 1 viper mee in Spa, en daar zat maar 1 ervaren piloot op + Virenque. nogal logisch dat hij niet mee kan he
__________________
Reply With Quote
  #22  
Old 01-08-2005, 23:52
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Technische controles in de Belcar zijn nu eenmaal een lachertje. Het is ook wel enigzins normaal dat ze niet alle wagens van boven tot onder kunnen controleren gezien het liberale reglement.
Reply With Quote
  #23  
Old 02-08-2005, 00:45
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by marcel
schone vergelijking: er reed maar 1 viper mee in Spa, en daar zat maar 1 ervaren piloot op + Virenque. nogal logisch dat hij niet mee kan he
En dan ook nog onder G2 reglementen. (minder pk normaal)
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 02-08-2005, 01:48
BuG@WaR's Avatar
BuG@WaR BuG@WaR is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2005
Location: Holland
Posts: 28
Quote:
Originally Posted by Baron
Als je in Imola voor diezelfde inbreuk al een waarschuwing hebt gekregen,
dan vermoed ik dat er toch wel meer aan de hand is dan pure domheid.
Dan is "opzettelijk" toch meer van toepassing; en in dat geval is de uitsluiting terecht.
En als GLPK nu eens 1e 2e of 3e was geworden? Dus podium ( Gezien door miljoenen toeschouwers)
Denk je dat men dat risico neemt om uitsluiting te riskeren?
Zou ZEER slechte reclame zijn, toch?
Of gaan ze wachten en net doen of dat er problemen zijn om dan 4e te worden, en hopen dat men er mee door komt, dacht het niet.
Zelfs in de meest professioneelste teams (F1) gaat wel eens wat fout.
Deze grote teams rijden toch voor de overwinning.
Uitsluiting oke, dan zal het team-management eens beter moeten kijken wat voor een vlees men in de kuip heeft, omdat de zelfde fout gemaakt werd.
Ergens moeten hiervoor toch koppen rollen.(oneerbiedig gezegt )
Reply With Quote
  #25  
Old 02-08-2005, 09:40
TT Racing TT Racing is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: provincie antwerpen
Posts: 62
Quote:
Originally Posted by Scapa
Technische controles in de Belcar zijn nu eenmaal een lachertje. Het is ook wel enigzins normaal dat ze niet alle wagens van boven tot onder kunnen controleren gezien het liberale reglement.
Wacht maar tot met de 24 uur van Zolder.
Reply With Quote
  #26  
Old 02-08-2005, 09:57
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Ik kan melden dat er geen opzet in het spel was. Het was gewoon een stommiteit. Door wie gemaakt? Dat weten we zelf niet.

Waarom zouden we dat systeem niet aansluiten? Het maakt echt geen verschil hoor als dat kabeltje insteekt of niet voor de prestatie van de wagen, dus...

Mvg
Reply With Quote
  #27  
Old 02-08-2005, 10:10
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2005
Location: hulshout
Posts: 150
thomaske wat is uw rol of wat doet gij bij glpk.
het is maar een gewone vraag hoor zit niks achter
Reply With Quote
  #28  
Old 02-08-2005, 13:01
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally Posted by 936lover
Zou nie slecht zijn dat die viper is binnenste buiten gekeerd werd, of is het Paul Kumpen ( RACB lid) die dit tegenhoud???
En een serieuze vinger in de pap bij Circuit Zolder, organisator van de Belcar....


@ Mark : Toegegeven Mark, allemaal insinuaties en niemand kan bewijzen op tafel leggen. Maar er zjn toch een aantal zaken die tot nadenken stemmen.
Rondom de Carsportwagens van superknutselaar Toine Hezemans hangt er, zoals jij zelf al aangeeft, al enkele jaren een gordijn van twijfels.
En wat Paul Kumpen betreft. De man heeft ongetwijfeld een positieve input gegeven voor zowel de Belcar als Circuit Zolder. Het probleem is echter dat hij teveel petjes tegelijkertijd draagt. Het geheel van verbanden, door de persoon Paul Kumpen, dat er ontstaan is tussen Circuit Zolder - Belcar - GLPK - RACB, is niet meer gezond. Je kan in een dispuut onmogelijk tegelijkertijd rechter en betrokken partij zijn.
Reply With Quote
  #29  
Old 02-08-2005, 13:21
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Waarom ze de Carsport Viper nooit uit elkaar hebben gehaald is simpel: hij bereikte nooit de meet Indien de wagen zou winnen hadden ze wel meer gecontroleerd.
Reply With Quote
  #30  
Old 02-08-2005, 19:01
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Scapa
Waarom ze de Carsport Viper nooit uit elkaar hebben gehaald is simpel: hij bereikte nooit de meet Indien de wagen zou winnen hadden ze wel meer gecontroleerd.
Het verwondert mij dat een 'kenner' als jij 4 overwinning zomaar over het hoofd ziet.

Overwinningen Carsport Viper:

2000: 2 overwinningen (Hezemans-Hart) / Chrysler Viper GTS-R
2001: 1 overwinning (Hezemans-Bleekemolen) / Chrysler Viper GTS-R
2002: 1 overwinning (Hezemans-Kumpen) / Chrysler Viper GTS-R

Mvg...

Last edited by Thomaske; 02-08-2005 at 20:06.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.