![]() |
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Voorbeeld pagina komt al in de buurt.
Opmerkingen: *berucht circuit? klinkt negatief => het befaamde circuit of het tot de verbeelding sprekende circuit * melding maken dat alleen de eerste 4 wedstrijden gratis zijn. * Timing => alleen geldig voor de eerste 4 wedstrijden * Wellicht een paar kleine foto's van TC wagens. mailtje naar contactpersoon is de deur uit.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ach neen hé!!! Dan zitten we boven de 95 dB. Alle voorstellen wat geen lawaai maakt kunnen we inderdaad bekijken.
Waarom geen handtekeningsessies van alle Belcar - en andere piloten ergens in een tent? Misschien vinden we wel wat bekende piloten die dat willen doen om de TC en sprinterscup mee te helpen promoten. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Luchtkastelen bouwen kan ik niet zo goed
![]()
|
||||
|
||||
Waaaw, geweldig initiatief, thanks aan de gulle gever, maar het is nu inderdaad aan ons om dit zoveel mogelijk te promoten!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Maar alleen de laatste zin (Jan Gevers BVBA levert al 40 jaar grondstroffen aan o.a. bakkerijen.) heeft er weinig mee te maken, lijkt mij . Misschien als sponsor... Yvonne |
|
|||
|
|||
Kan iemand me zeggen hoe je er technisch voor kan zorgen dat de mensen dit fatsoenlijk kunnen afprinten waarbij ze alle info direct bij de hand hebben.
Zo kunnen we een pagina maken die de mensen kunnen afprinten waar alles op staat, race per race eventueel. Jullie, of de mensen kunnen ze dan downloaden en uitdelen. Eventueel iets laten drukken om uit te delen kan ook maar dan moeten we wat partners hebben die financieel wat bijpassen. Wij kunnen opmaken en kunnen goedkoop drukken. Zal eens prijs vragen om zo wat A5 jes te laten drukken. 10.000 per race lijkt mij meer dan voldoende om uit te delen. Mvg Dries |
|
||||
|
||||
Als je eenmaal een definitief goede flyer hebt zou ik er een pdf file van maken, deze kan je makkelijk langs distribueren en iedereen kan hem afdrukken!
|
|||
|
|||
Dat gaan we zeker doen, maar daarom krijg je de gezinnen en Jan met de pet nog niet tot aan de flyer hé.
Elk team 500 flyers geven die ze moeten uitdelen zou het gemakkelijkste zijn. Frituren, krantenwinkels, autosportwinkels, enz... verspreiden die handel. Alleen via het net ga je er niet komen volgens mij. |
|
||||
|
||||
en wie gaat dat betalen?
|
|||
|
|||
Eerst de prijs afwachten, maar we moeten toch 5 partners vinden die elke een kleine duid in het zakje doen. Heb nog geen prijs binnen, maar 300 à 400 euro per partners moet volstaan denk ik.
|
|
||||
|
||||
partners, denk er wel even aan dat Zolder ook sponser heeft he. Als jij ineens met andere partners aankomt denk ik neit da ze daar heel happy gaan zijn.
|
|||
|
|||
De gulle schenker van de inkomtickets zullen we zeker vermelden, dat is een evidentie. Voor de rest kennen we de partners van circuit Zolder maar al te goed en weten we vooral wie we niet mogen gebruiken.
Er kunnen maar 2 zaken zijn waarbij we te snel te werk gaan en dat zijn: 1) Zolder is zelf al aan iets bezig 2) Liever geen volk dan veel volk. Voor de rest zie ik niet in waarom Zolder er iets zou op tegen hebben, anders zullen we het wel horen, wees gerust. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|