De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-03-2005, 09:28
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Megane
Der was natuurlijk ook veel plaats, hé Het is nog niet zo lang geleden dat er meer dan het dubbel aan start stonden.
Klopt... sommige momenten denkt ge dat ge allleen op het circuit zit...
Old 22-03-2005, 19:29
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Bugalfa
Bartje kunt ge me die Uitslagen en standen (per klasse) eens doormailen die op uwe site staan ? Ik kan er bij Buga niet op dus als ge't op word, ppt of excel of zo hebt zonder foto's komt dat er wel door . Alvast Grazie Mille .
No problemo... heb juist en excelleke door den draad gepitst (uwe skynet)

greetz
Old 23-03-2005, 22:04
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Grazie Signor di Samaritano . 't deed idd. ergens wel pijn dat we met zo weinigen waren .
Reply With Quote
Old 19-04-2005, 11:09
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Op Donderdag 21/4 zullen we met de Marcos een trainingske meepikken voor de volgende Touring Cup. De hoofdzaak van deze training zal het testen van ons nieuw uitlaatsysteem zijn.
Er wordt vandaag en morgen een dubbele uitlaat gemonteerd. Hopelijk krijgen we hiermee de dB's gedrukt! Nu moeten we het stellen met een demper (supertrapp), maar die is voor onze turbomotor een verschrikking (veel vermogenverlies). Met deze nieuwe uitlaat zou onze turbo meer tot z'n recht moeten komen...!
De oorzaak van de ontstekingsproblemen van vorige race is intussen ook gevonden (oef!), dus we zijn zoals altijd weer heel benieuwd...!!
Old 22-04-2005, 07:02
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

En de training is alweer achter de rug. Toch weer niet slecht geweest om alles nog es te checken.
We denken dat we het geluid met onze 2 potten achteraan onder controle hebben. De metingen zijn wel niet 100% betrouwbaar, omdat gisteren niet iedereen met een transponder reed. Maar zoals altijd... we'll see.
Dus weer met volle verwachting naar zondag toe...
Old 24-04-2005, 20:23
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

16u15 ben ik doorgereden, maar is't zo goed gebleven als't was ?
Reply With Quote
Old 24-04-2005, 20:49
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Juist op Pitstop.tv gezien 9e door benz.druk problemen . Over klasse 3 zeggen ze daar niks...
Reply With Quote
Old 24-04-2005, 22:52
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Heel jammer voor Jef & Bart. Kon het echt niet geloven toen ik Bart byna zag stilvallen by het uitkomen van de Jacky Ickx.
Old 24-04-2005, 23:09
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Ongelofelijk spijtig...! Het was weer te mooi om waar te zijn... morgen een uitgebreid verslagje, kzen muug...
Old 24-04-2005, 23:12
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Dan kwam ik al eens een hart onder de riem steken.
Old 25-04-2005, 22:01
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Och ja... het is intussen al wat bezonken...

We waren nochthans goed gestart. De trainingen waren ook prima verlopen en we zijn "eindelijk" verlost van onze dB troubles... (hopelijk voor lang).
De race werd door pa rustig aangevat, en na 2 uur kon hij de Marcos aan mij doorgeven op een 3e positie.

Na een supersnelle pitstop kwam ik het circuit op met anderhalve minuut voorsprong op de vierde (Vetters-Jeuris). Er werd beslist om niet te jagen op de 2e plaats, vermits deze een minuut voorsprong hadden en snellere tijden draaiden. Consolideren was dus de boodschap.

Na drie uren race zat ik nog altijd in derde stelling, met nog steeds anderhalve minuut voorsprong... ik zag mezelf al opt podium kruipen
Dit had ik natuurlijk beter niet 'gedacht' want met nog 50 minuten wedstrijd te gaan kreeg ik problemen met de benzinetoevoer. Het zou kunnen dat enkele marshalls mij hoorden vloeken tot langs het circuit wat een teleurstelling. Door problemen met de intercom kon ik niet melden wat het probleem was, en heb ik zo goed mogelijk de race verdergezet, omdat ik wist dat de pits opzoeken sowieso een pak tijdverlies betekent.
Uiteindelijk moest ik toch noodgedwongen de pits opzoeken omdat ik stilviel, en zijn we toch nog als 9e over de streep geraakt...
We kijken met gemengde gevoelens terug op deze race... natuurlijk omwille van de brute pech (maarja this is racing), maar langs de andere kant hebben we getoond dat we ons mannetje wel degelijk kunnen staan.
Volgende race ga ik met twee messen tussen mijn tandjes starten, wees daar maar zeker van...!

Een uitgebreid verslag van deze race en enkele foto's zijn te vinden op onze website... alsook de uitslagen en de stand in het kampioenschap na race 2!
Old 25-04-2005, 22:46
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by B.V.S.
Het zou kunnen dat enkele marshalls mij hoorden vloeken tot langs het circuit
Ah, tis dat wat ik hoorde. Dacht al dat ge weer met teveel DB's zat.
Old 26-04-2005, 10:31
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Hey B.V.S,
Vreselijk hé die pechduivels ? allé, volgende keer beter en pak ze die Porchskes.
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 12:46
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Bartje, beter nu dan met de RPN . Als jullie 't verbruik kunnen uitspelen tov de Porsches wie weet hoever ge dan uitkomt . Ik hoop dat ik daarvan een bevoorrecht toeschouwer mag zijn op de piste .
Reply With Quote
Old 26-04-2005, 19:49
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by GM RACING
Hey B.V.S,
Vreselijk hé die pechduivels ? allé, volgende keer beter en pak ze die Porchskes.
Doei
Luc
GM RACING
We gaan ons best doen... er is nog niets verloren, maar we moeten nu toch geen steken meer laten vallen. Trouwens, die pechduivel van ons kan in geen duizend jaar op tegen die van jullie...

Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Bartje, beter nu dan met de RPN . Als jullie 't verbruik kunnen uitspelen tov de Porsches wie weet hoever ge dan uitkomt . Ik hoop dat ik daarvan een bevoorrecht toeschouwer mag zijn op de piste .
Yep yep... daar hebben we inderdaad een groot voordeel aan. Ik kijk nu al uit naar de RPN!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules