![]() |
|
|
||||
|
||||
Hier staan ook wel enkele leuke (maar prijzige
![]()
|
||||
|
||||
Op mijn kamer zijn er +- 1000 autosporttijdschriften te vinden. Verder heb ik er nog verschillende schaalmodellen staan: Mika Häkkinen (McLaren MP4/14 en MP4/15), David Coulthard (McLaren MP4/13) op 1:43 van Minichamps. Verder heb ik nog de Jordan EJ14 van Heinz-Harald Frentzen op 1:18 van Minichamps. En nog van dezelfde producent op 1:64 heb ik Ayrton Senna (McLaren MP4/8), Alain Prost (Williams Renault FW15), Karl Wendlinger (Sauber Mercedes uit 1993), Mark Blundell (Tyrrell-Yamaha 022) en Mika Häkkinen en David Coulthard samen.
Uit de DTM heb ik Bernd Schneider (Mercedes CLK DTM 2001) op 1:43 en Jean Alesi (Mercedes), Timo Scheider (Opel) en Mattias Ekström op 1:87 van Schuco. Als afwisseling heb ik nog een Duitse F3 van Jörg Müller (Dallara-Fiat), Al Unser Jr. uit de CART Series (Team Penske 1993) en Conceiro (Porsche 996 GT3-RS 2002) uit de Euro GT Series op 1:64. Sinds vrijdag heb ik de Citroën Xsara WRC van Carlos Sainz uit de Monte Carlo 2003 van Solido op schaal 1:18. Op mijn slaapkamer hangt er nog een poster van de Chrysler Viper GTS-R van Pertti Kuismanen uit de Belcar Masters 2004. |
|
||||
|
||||
op de kamer: modellen: Renault alonso 2004, ferrari irvine 1999, Tyrrell Verstappen 1997 (lach niet
![]()
|
|