![]() |
|
|
||||
|
||||
Kweetni, volgens mij is zo iets perfect realiseerbaar.
ZEKER en vast bij zender zoals Canal +. Bij de andere zenders zulle we nog wel ewa langer moete wachten, maar op zich is da wel een prima idee...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Sinds kort heb ik hier canaldigitaal, maar ik denk da ge moet bijbetalen om F1 te bekijken op de kioskkanalen en ik weet nog niet hoeveel dat kost. Als ik het goed voor heb, is het Dirk Deweerdt die daar commentaar geeft.
|
|
|||
|
|||
Murray Walker : "That car is absolutely unique, except for the one next to it which is absolutely identical"
't was misschien allemaal nie zo bedoeld, maar geef toe, dit is toch prachtig hé !
|
||||
|
||||
Quote:
Hiervoor krijg je alle trainingen (Vrijdag dus ook), de kawlifs en de race. Spotprijs vind ik. |
|
||||
|
||||
meer murray:
- i just stopped my start watch we are in lap 55. after its lap 56,57,58,59 - we are halfway which means there is still half the race to go. - Piquet is doing fine. He's in trouble ......
|
||||
|
||||
Het maakt niet veel uit , de commentaar is toch overal
slecht behalve Murry Walker die is zo super ! Ik haat het als P.B zegt de omloop -> idioot zeg toch circuit ! Bij de VRT ; Paul D'hoore misschien ( die gaf vroeger wielrennen op eurosport of Bert Devies ( ook E-sport )!
|
|||
|
|||
Kdacht dat Canvas enkel jaren geleden de Belgische Grand Prix heeft gecommentarieerd. Kvond het allezins beneden peil.
![]() Toen rap verzet... Tgaat als volgt Kanaal 2, in reclame verzetten naar BCC als er daar ook reclame is naar rtbf2. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar het beste commentaar is geen commentaar. Die Olav Mol (RTL 4) leest gewoon de nieuwtjes voor de uit de autosport. Het enigste wat ie zelf ziet zijn de veranderingen aan de vleugels enzo. Tja, ik denk dat ie dat doet voor de blinden onder ons....... En het 2-wekelijkse interview met de ex-F1 rijder voor 2002 jos Verstappen: Olav: Jos hoe ging het vandaag? Jos: Ja, wat moet ik zeggen Olav: Geen last van onderstuur in die eerste bocht na het rechte eind? Jos: Weet niet wat ik moet zeggen, maar ja onderstuur in en overstuur bij het uitkomen. Olav: De motor? Jos: Ja, wat moet ik zeggen, te weinig vermogen. We werken voor volgend jaar zullen we maar zeggen. Olav: Wat is de strategie voor de race? Jos: Weet niet wat ik moet zeggen, maar na de start proberen we uit te rijden. Olav: bedankt Jos. Jos: Weet niet wat ik moet zeggen................... En dit non-interview 16 x per jaar. sodemieter op, wij kijkers zijn toch niet debiel ofzo. Maar wat voor Jos geldt, geldt ook voor 90% van de andere F1 piloten. Er zijn er maar 2 of 3 die iets te melden hebben, of die een een bepaalde charismatische uitstrlaling hebben.Allemaal fletse persoonlijkheden, nee geef mij maar de kleiner klassen....... Wij zelf weten het toch beter, of niet dan..........?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Spaar ons van deze zeveraar. Vergeleken met hem is Peter Baert wereldklasse. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Of ook leuk "nouw welkom bij de warm-up met een lekkere kop koffie..."
|
|
||||
|
||||
misschien Sabine Hagedoren al pitreporter ?
een pitpoes meer of minder maakt ni uit ![]()
|
||||
|
||||
Pitpoezen é ;
Die VJ Elke van TMF heeft al ervaring ![]() ![]()
Last edited by Werner333; 16-12-2001 at 13:29. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|