![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wint de Spa Euro Race? | |||
GLPK |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 14.89% |
Kuismanen Competition |
6 | 12.77% |
PSI |
6 | 12.77% |
SRT |
23 | 48.94% |
Ander |
5 | 10.64% |
Voters: 47. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Quote:
welke pitwapens ?? rijd vosse nu mee bij hen of niet ?? of word het kuismanen zelf en huisman ?? |
|
|||
|
|||
misschien één van de GTB wagens? Penders Porsche, Ultima,... vergeet niet dat het een wedstrijd over zes uur is...
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik wil ook graag Kuismanen zien winnen
![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk dat PSI met een snelle paltalla wel eens gevaarlijk uit de hoek zouden kunnen komen
|
||||
|
||||
Quote:
Vosse rijd zowieso mee, volgens mij Huisman ook, maar dit weet ik niet zeker. (ofwel Kuismanen-Vossen ofwel Kuismanen-Vosse-Huisman) |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wait and see (tot morge avond) ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
blijkbaar hebben ze al goed getraind in de pit voor de race. Ik ben alvast benieuwd naar de resultaat van strak voor de finse viper! FLASH! glpk viper crascht in Blanchimont, hij staat in brand. Login was aanboord, maar is OK! Hierdoor de derde SC procedure ![]() Last edited by Mr.Dallara; 16-06-2005 at 12:06. |
|
|||
|
|||
Quote:
mag ik vragen deze foto te verwijderen. ik zie niet graag mijn foto's verschijnen zonder een correcte bronvermelding of toestemming. Je zou beter moeten weten
www.racingworldpictures.be Last edited by RWP; 12-06-2005 at 22:02. |
|
||||
|
||||
de foto draagt bij tot de discussie. Wellicht gaat het om een vergetelheid. 'k heb de bronvermelding - die er wel stond - klikbaar gemaakt.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
als dat al schelden was, dan is het wel erg gesteld hier ze.
![]() Last edited by ICEMAN; 13-06-2005 at 22:40. |
|
|||
|
|||
Quote:
is misschien een tip ! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|