![]() |
|
|
||||
|
||||
Er zijn blijkbaar klachten gekomen tegen o.a. de winnaar van deze editie van de 25uren, de 18 van Colson Racing. De technische controle is ondertussen gebeurd en er moet toch het één en het ander gevonden zijn. Ik hoop dat de heren van de organisatie zo vrij zijn om alles wat gevonden is mee te delen, want zo lang op een klassement laten wachten is niet meer normaal! Als er gesjoemeld wordt dan mag dit duidelijk vermeld worden en moet er streng tegen opgetreden worden, ook al is dit negatief voor de amicale en ontspannen sfeer die er in deze competitie heerst. PRC mag zijn rijders wel eens inlichten, me dunkt!
|
||||
|
||||
Gelijk heb je Maarten!
Maar daarmee ga je (biplace) nog altijd niet voor ons in de algemene uitslag geraken zenne. ![]() ![]() ![]() Graptje eh maateke ![]() Tot een dezer....
|
||||
|
||||
de stand na Francorchamps staat nu toch op hun site en Colson krijgt zijn punten!?!
![]() |
|
||||
|
||||
Heel raar vind ik dit allemaal. Maar soit, als er iets gevonden zou zijn dan zou men het wel zeggen zeker?
Ook nog eigenaardig dat ze de punten van magny-cours nog steeds laten meetellen in de stand voor de biplaces. Op voorhand en ter plaatse is toen immers gezegd dat er geen copiloten mochten meerijden en dat de biplacen geen punten konden scoren voor het biplace klassement. Daarop is VDB teruggekeerd met hun biplace, en toch blijven die punten van die andere staan voor deze race ... lijkt me ook niet echt juist. Maar soit, laat ons hopen dat ook dit aangepast wordt, want nu lijkt het allemaal een beetje een soep. Spijtig van het uitvallen van onze nr. 32, die nu vijf plaatsen verloren is in de stand. Hopelijk wordt het op het einde van het seizoen nog een top-10 plaats, on verra bien. Dit weekend rijdt de 32 op de Lausitzring in de 4uren race die daar gepland staat. De pilotenbezetting: Marc en Pieter Perdieus. Er wordt gereden in wagen 332 die ingeschreven staat onder nr 32 omdat de motor en carosserieschade van de mono 32 niet tijdig herstelt geraakt is.
|
|