![]() |
|
|
||||
|
||||
Hallo
ik zal ook van de partij zijn. waarschijnlijk tussen 5 en 6. ik zit alleen met een banden dilemma. zou ik mijn 'nieuwe' brede(195) bridgestone potenzas opleggen of mijn 'zwaar' versleten smalle(165) michelin pilots? ik verwacht redelijk wat nattigheid. tot morgen |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Potenza
In een of ander magazine heb ik eens gelezen in een vergelijkende test met verschillende prestatiebanden dat de Bridgestone Potenza RE 050 zeer goed is in't nat.
|
|
|||
|
|||
Had graag gekomen , maar wat weinig verlofdagen en overuren over !
En Té dicht op Zondag, nog veel te veel te doen aan de kar. Bovendien wil ik hem zeker heel houden ! Zou toch zondag graag wat nattigheid zien , da's de enige manier om die verrekte Beemers te pakken ! |
|
|||
|
|||
@ A.J.
Deze namiddag eens gaan kijken (en natuurlijk een pintje drinken in de Wheels). Naar 't schijnt gaat zo'n Skyline als een TGV-... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Ik doelde op je nummerplaat.
|
|
||||
|
||||
ik ook : spoor - tgv
snap je?
|
|||
|
|||
![]()
Ik hoop in ieder geval dat ik morgen op 't goede spoor kan blijven. (niet dat ik al iets voorgehad heb)
't Is altijd plezant om met dezelfde auto terug naar huis te rijden. tot morgen Kris |
|
||||
|
||||
Ik zit met bijna kletskoppen vooraan. Mijne bandenman had zogezegd Bridgestone potenza's voor de Porsche vooraan besteld maar toen ik woensdag belde moest dat dus nog gebeuren
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
De 2e Yaris (de witte ex Meert) komt misschien ook mee, maar de piloot was vandaag nog ziek, wij zien morgen wel! M.v.g., Pascual. |
|
||||
|
||||
Haja bijna vergeten, wij zijn er met de BMW Compact van het HRT team ook!
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook eens even een kijkje nemen, nu het es niet samenvalt met de les!
Hoop de Skyline in actie te zien, woooow! |
|
||||
|
||||
Wij komen ook ... beetje filmen en paar rondjes doen in de evo want die is nu uit rodage ...
Andy zal ik wa footage van de skyline doen? tot sebiet Filip |
|
|||
|
|||
A.J.,
Verklaar u nader; Wij hebben geen Skyline gezien op het circuit. Hij stond wel geparkeerd waar ze aan't driften waren & daarna hebt ge hem verstopt. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|