De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-07-2005, 20:09
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Yo Lucske : ge zag er patent uit na uwe stint... Als ge ook beelden v.d. Alfa hebt toen'm er in de Bianchi afging...

Zoals Serge al meldde in Spa zijn we'r gewoon weer bij en als't goed is ook met de V6, ik hoop dat Vdw-Dierickx hun M3 nog kunnen recuperen want hoewel sommigen beweren dat er in ZTC weinig collegialiteit is en in Btcs wel ben ik't niet eens : het zijn maar enkelen die de Belcar mentaliteit van profiteren van andermans ellende overnemen ; de meesten zijn gewoon dikke vrienden met de jaren geworden . De Boxter mag anderzijds wel z'n Bachelor-partys in de Belcar gaan houden wat mij betreft...
Reply With Quote
Old 11-07-2005, 20:24
ZTCfan's Avatar
ZTCfan ZTCfan is offline
De Paddock Rookie

Ook mooie prestatie van bmw van de backer, 2de plek in klasse 2!
Maar belangrijkste:een race zonder noemenswaardige problemen.
Old 12-07-2005, 01:32
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
O ja..............toch jammer dat er geen enkele vermelding was door de organisatie naar het tragische ongeval van Johan Bullens, precies één jaar geleden. Weliswaar gestorven tijdens de koers maar niet ten gevolge van een koers-accident. Ach het was het verplichte TC-nummertje vandaag i.p.v. de glitter & glamour van de BC
Die mannen daarboven in de radiokamer die sliepen liever dan de marshals op de hoogte te houden van het verloop van de dag. Maarja, F1 & wielrennen waren op tv hé.
Old 12-07-2005, 12:00
RaptuningGirl's Avatar
RaptuningGirl RaptuningGirl is offline
De Paddock Rookie

Zoals beloofd meer uitleg over wat de EL-Systems bmw aan de hand had:
Na 6 ronden roept Danny over de radio dat hij voor zich rook zag.
Danny kwam binnen en toen bleek er rechtsvoor iets mis te zijn.
De motorkap ging open en de jongens zagen ook meteen dat er iets lekte, bleek er iets van de vanos weg te zijn: twee schroeven verdwenen, eentje afgebroken en de andere hing los.
Dat wordt opgeven... , maar zo snel gaven de jongens nog niet op.
Ze probeerden vanalles, helaas hebben we dan toch moeten opgeven, want als we hadden doorgereden had de auto misschien vuur gevat omdat er overal olie ophing, we waren tenslotte een goeie 2liter olie kwijt.

Heel spijtig
Maar volgende koers zijn we er gewoon weer bij, we hebben nu een goei 3 maanden de tijd om op het gemak de auto weer in orde te brengen om er dan weer een "ferme" lap op te geven.

Groetjes
Old 12-07-2005, 12:38
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Misschien er bij vertellen dat Vanos de variabele nokkenastiming op z'n BMW is... Als ik die "van os" over Vanos spreek zegt ze waar heeft dieje "van os" het over en dan zeggen ze haar dat dieje "van elle" rare praat verteld terwijl dat het om de tegenpool vd Vtec(Honda) en de Twinphaser(Alfa anno'82) gaat ...
Die "van os" kan al lang niet meer volgen nu...
Reply With Quote
Old 12-07-2005, 13:29
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Donderwolkje voor El-system team.
Natuurlijk heel erg en vervelend met jullie pech .... is zeker niet plezant, maar... in geval van defect ga je in het vervolg van de ideale rijlijn af en laat je sportief iedereen door welke op dat moment nog aan't ""vechten"" is voor plaatsen inplaats van de deur dicht te gooien met een walm van olie....bovendien bezoedel je de ideale rijlijn !
Je had m'n voorruit moeten zien met je oliespatten !
Moest me even van het hart, voor de rest "no hard feelings" maar denk er eens over na .... heb ik gelijk?
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 12-07-2005, 19:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by ICEMAN
Die mannen daarboven in de radiokamer die sliepen liever dan de marshals op de hoogte te houden van het verloop van de dag. Maarja, F1 & wielrennen waren op tv hé.
Hmmmmm, die mannen van de radiokamer zijn niet de "organisatie". Dat zijn uiteindelijk niet meer dan uitvoerende organen Die van de organisatie hebben hun eigen dresscode.........de rooie jas
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-07-2005, 12:37
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by serge
Als er iemand beelden heeft van de crash van de Alfa 156, laat maar weten.
Beelden van de crash zelf, of van daarna, terwijl hij op zijn dak lag , zijn allemaal welkom.
De wagen wordt nu in een nieuw kleedje gestoken (letterlijk dan) en in Francorchamps vliegen we er weer in (niet letterlijk te nemen aub).

Thanks.
Serge
je kan misschie, de beelden opvragen bij zolder; op tv was alles uitgebreid te zien...
Reply With Quote
Old 13-07-2005, 13:27
De Paddock Regular

Hey Jawaddeman,
Onzen Alain de alomaanwezigeophetjuistemoment fotograaf heeft een 3 tal kiekjes met opstuivend zand van jullie daklanding met Alfa.
Binnenkort op m'n site te zien: www.garden-machinery.com
maar kan nog enkele dagen duren wegens te druk in de zaak.
Zoals ik reeds zei: de video beelden van het ongeval Honda versus Clio hebben we op op beeld en komen er ook aan op onze site.
Steeds tot verdere dienst bereid teken ik met de meeste hoogachting
Luc
GM racing
Reply With Quote
Old 13-07-2005, 13:30
RaptuningGirl's Avatar
RaptuningGirl RaptuningGirl is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by GM RACING
Donderwolkje voor El-system team.
Natuurlijk heel erg en vervelend met jullie pech .... is zeker niet plezant, maar... in geval van defect ga je in het vervolg van de ideale rijlijn af en laat je sportief iedereen door welke op dat moment nog aan't ""vechten"" is voor plaatsen inplaats van de deur dicht te gooien met een walm van olie....bovendien bezoedel je de ideale rijlijn !
Je had m'n voorruit moeten zien met je oliespatten !
Moest me even van het hart, voor de rest "no hard feelings" maar denk er eens over na .... heb ik gelijk?
Doei
Luc
GM RACING
De piloot wist misschien op die moment nog niet wat er aan de hand was.
Ik denk dat iedere piloot niet van zijn ideale lijn afgaat zolang hij niet weet wat er gaande is en zijn tijden nog draait.

Ik begrijp het wel natuurlijk
En ik kan zeggen dat er wordt over gesproken tijdens de vergadering van EL.

Het enigste wat ik kan doen is mij verontschuldigen i.p.v de piloot
Old 13-07-2005, 17:05
De Paddock Regular

Hey Rap Tuning Girl,
Excuses natuurlijk 100% aanvaard en 't was zeker niet m'n bedoeling "boel" te maken via deze kanalen, ik wou gewoon dit koersfeitje effe kwijt.
Ook de baancommisarissen hadden op dat moment de blauwe vlag moeten zwaaien wat ze ook niet deden.....
Maar de piloot moet wel rook gezien hebben en ondervonden hebben dat er iets niet pluis was aan z'n wagen of motor als hij twee "dolle" klasse 4 kes zag afstuiven (Golf 1 & Megane 68) met meer dan 10 km/u sneller dan hem op dat moment terwijl hij normaal sneller is of kon zijn. Dus toch efkes opzij gaan...... ik heb het, verdomme ( ) 2 jaar moeten doen tegenover andere deelnemers toen m'n motor het weeral eens liet afweten voor de zoveelste maal.
Wanneer je sportief opzij gaat krijgt je "meestal" promp een bedankingszwaaitje en dit geeft je ondanks je miserie op dat moment toch een goed gevoel, enfin, bij mij toch.....
Voor de rest wil ik dit afsluiten en spons erover.

Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 13-07-2005, 19:20
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Kunnen die beelden van het intern videocircuit zomaar opgevraagd worden?
Zo ja, aan wie moet je die vraag dan richten?

Serge
Reply With Quote
Old 13-07-2005, 19:31
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by GM RACING
Ook de baancommisarissen hadden op dat moment de blauwe vlag moeten zwaaien wat ze ook niet deden.....
Ik zou niet weten waarom. Hy was nog steeds op snelheid. Ik zag geen reden om hem een blauwe vlag te geven. Natuurlijk heb ik de rook ook gezien en ik dacht eerst dat het de motor was die stuk was. Maar aangezien hy niet trager reed, dacht ik dat het de kas was diie op de band hing.
Old 13-07-2005, 19:37
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by serge
Kunnen die beelden van het intern videocircuit zomaar opgevraagd worden?
Zo ja, aan wie moet je die vraag dan richten?

Serge
Danny Dubois vernoemde Eyckmans, Tony denk ik
Reply With Quote
Old 13-07-2005, 23:40
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Heb intussen de nieuwe stand in het kampioenschap klaar... (zie website).

Het gaat nog spannend worden in de finale van de TC denk ik.
De Van Roeykes aan kop met 109 pt, op 3 punten van Brinkmann, en op 10 punten van Kevers... Mister Pirelli Buytaert volgt met 97 punten...
Er kan nog vanalles gebeuren.
Ook knappe remonte van de Porsche van Vetters-Jeuris. Ze staan 5e algemeen en 3e in klasse 1, en dit ondanks 1 nulresultaat.

Wij zakken alsmaar verder af, intussen al naar plaats 18... amai amai

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules