![]() |
|
|
||||
|
||||
reeds een 20 tal nieuwelingen ingeschreven voor de crcuit experience.
gaat weer een leuke dag worden.
|
||||
|
||||
Als alles een beetje meezit, zijn we er op 12 augustus ook weer bij!
![]()
|
||||
|
||||
ja ,wij (emco racing) Emiel en Cor zijn ook weer van de partij.
met een porsche 944 S2 en een zakjappanner,de Colt. ![]() en verder brengen wij nog een aantal mensen mee ,die de experience gaan rijden(4 porsches) en s'middags komen er ook nog een paar porsches bij om vrij te rijden. ![]() tot 12 augustus ,zou ik zeggen. ![]() |
|
||||
|
||||
als de nieuwe motor in onze fun cup is ingebouwd komen we die dag een beetje roderen, ik laat het nog weten
|
|||
|
|||
Ik kom 12 aug ook langs voor een lekker stukje sturen in mijn 156 2.4 JTD. Ik ben nog nooit op Zolder geweest. Wel heb ik al een beetje circuit experience op Assen en Zandvoort opgedaan. Op aanraden van Roy (75 turbo) ben ik hier terecht gekomen.
Ik kom samen met een andere NL-er, die rijdt in een 147 GTA. Ik ben te herkennen aan de grote roetwolk die mij telkens achter volgt ;-) |
|
||||
|
||||
Ben afgelopen donderdag op de Nurburgring geweest.
Wat een mooi circuit. Het was een organisatie van de Lotus, Opel speedster en seven club. Heb natuurlijk ook een filmpje gemaakt. Voor de mensen die mij gevraagd hebben voor een "cameraklem" ik zal er op 12aug. een paar meebrengen. Groetjes en tot de 12de maar weer. Lode Last edited by lode; 22-08-2005 at 20:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tot de 12e!
|
||||
|
||||
Quote:
Ondertussen al een 35-tal... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() @Hanne, wanneer sta jij in het lijstje van nieuwelingen?? Race-groeten, Jo Smets |
|
|||
|
|||
is de circuit experience een goede manier om te zien of je iets waard bent op het circuit?
ik heb nog nooit op circuit gereden, maar wil het wel graag doen! en achteraf een vergunning om te racen behalen. is dit dan de goede weg? kan je via eran ook een vergunning bekomen? greetz ben van plan om me voor de 12e nog snel in te schrijven vandaag (maar ik twijfel nog) |
|
||||
|
||||
Quote:
Via Eran krijg je een pasje om tijdens de Eran dagen vrij te komen rijden. Op de Erandagen worden ook door de VAS examens georganiseerd maar daarvoor moet je met hun contact opnemen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wie weet ooit sta ik misschien ook op die lijst... Groetjes |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik vrees ervoor dat onze fun cup niet gereed geraakt tegen vrijdag
is er volgende week donderdag nog een 'internationale trainingsdag' in zolder of is dat al voorbehouden aan belcar auto's? anders moeten we een serieus alternatief zoeken om de motor gerodeerd te krijgen ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|