De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-02-2006, 23:38
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

deng!
Ik ben net naar die boite gaan kijken. valt tegen, er was een klein probleempje, het kroonwiel was losgekomen van het diff (spijtig, zo een boite heb ik thuis al)
Dus dat wordt volgende week uiteendraaien en kijken of het nog te redden is.
Ik denk niet dat ik de eerste sessie in ceoix ga kunnen halen.
groeten
Yves

Merci voor het meeleven.
Reply With Quote
Old 21-02-2006, 21:22
M-jo's Avatar
M-jo M-jo is offline
De Paddock Regular

Het verdict is gevallen .
Croix 3 maart ben ik er niet bij .
Op 17 maart kom ik tegen 's middags .
Met een beetje geluk van 's morgens .
Aangezien de E36 M3 zowel nog een straatwagen is
als drifthok en ook eigenlijk beetje racewagen . . .
rijden we non-stop de 8 uren van Croix . . .
mischien extra camionette inleggen voor banden en benzine !

Enfin . . . Ik leef er enorm naartoe .

Last edited by M-jo; 21-02-2006 at 21:27.
Reply With Quote
Old 21-02-2006, 21:54
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by M-jo
mischien extra camionette inleggen voor banden en benzine !
M-Jo als ge nog een chauffeur zoekt voor uw camionette , ge weet mij wonen hé
Old 04-03-2006, 12:18
Philken's Avatar
Philken Philken is offline
De Paddock Rookie

en hoe wasset gisteren?
Reply With Quote
Old 04-03-2006, 14:12
Pascal Pascal is offline
A4993

Donderdagavond vertrokken vanuit Wheels richting Arras. We hadden namelijk een hotelletje geboekt (F1 hotel volstaat ruimschoots voor zo een dagje). Net voor de grens met Frankrijk "scheuren" we A.J. en Hanne voorbij. Zij hadden ook een hotelletje geboekt. Eénmaal aangekomen in Arras bleek dat het hotel van Hanne en A.J. op 500 meter van het onze lag. Puur toeval. Wel makkelijk om samen een pintje te gaan drinken en verdere afspraken te maken voor vrijdag.

Vrijdagmorgen om 06.30 uur opgestaan. Dat is het voordeel om een dagje eerder te gaan. Indien we dat niet hadden gedaan moesten we om 04.00 uur vertrekken. Dat is toch wel wat te vroeg.

Alléé dan maar : op weg naar het circuit. Iets na acht op het circuit toegekomen waren we aangenaam verrast van wat het circuit te bieden had. Helaas sneeuwde het heel lichtjes en lag er een dun filmpje sneeuw op de piste. Nadat de nodige afspraken werden gemaakt met de circuiteigenaar, schoot iedereen in gang om alles in gereedheid te brengen. Een tractor met borstel reed ongeveer een uurtje over de piste en trachtte de piste sneeuwvrij te maken. Omdat het bleef sneeuwen was dat geen gemakkelijke klus. Maar de temperaturen stegen tot net boven het vriespunt. Nadat de enkele aanwezigen hun rondjes begonnen te draaien werd eerst de ideale lijn vrij en later de hele piste.

Niet zo veel volk, een hoop leut en toch weer een geweldige dag. Zoals altijd hadden de afwezigen ongelijk.

Korte samenvatting. Het circuit is kort maar leuk. De infrastructuur is pover maar voldoet ruimschoots. En dit alles zowel voor drift als voor circuit...

Hopelijk binnen 14 dagen allemaal op post met een beetje beter weer. En dan later op het jaar (12 juli) met stralende zon en 30 graden. Dan behalen we een goed gemiddelde.

In ieder geval : voor Croix-En-Ternois en Skylimitevents is er toekomst.

Trouwens er was speciaal een fotograaf overgekomen vanuit België en in ben er zeker van dat de foto's zullen volgen...

Tot binnenkort...

PS : ik ben geen rijder maar help en ondersteeun Eran waar ik kan. Ik ben één van de mannen die aan het eind van de pitlane sta en steevast jullie armband wil zien voor jullie de pist opgaan

C U
Reply With Quote
Old 04-03-2006, 14:57
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Zoals Pascal al zei zat heer weer gisteren niet mee. Toch wel wat annulaties waren het gevolg. Het circuit is voor onze organisatie een ideale afwisseling met Circuit Zolder. Kort maar overzichtelijk en perfect om een racewagen af te stellen.
Eén ding staat vast. In Croix gaan ze ons nog vaker zien.

De 17de maart hebben we redelijk wat inschrijvingen maar we hopen dat er nog wat bijkomen. Aan de vaste eran rijders zou ik zeggen : zeker eens afkomen. Het is de verplaatsing (270km vanuit Zolder) zeker waard.

De deelnemers van gisteren hebben een hele dag kunnen rijden en waren volgens mij toch wel tevreden.

Tot over 2 weken in Croix !
Old 05-03-2006, 00:33
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Leuk dagje beleefd in Croix gisteren! Altijd leuk om nog eens een nieuw circuit te ontdekken.

hier staan nog een paar foto's

Last edited by Bart; 07-03-2006 at 21:08.
Reply With Quote
Old 05-03-2006, 20:59
BE Drift Series's Avatar
BE Drift Series BE Drift Series is offline
De Paddock Rookie

driftschool.be

driftschool.be was dus ook op Croix en hierbij een quote van Olaf Commijs:

"Ik heb al heel veel circuits gezien, maar Croix (met zijn grindbakken) is één van de betere leer circuits voor het driften. Er zitten veel doordraaiers in waar je lekker lang de auto in een drift kunt houden. Deborah, ik heb zeer genoten van de vorderingen die je vrijdag hebt gemaakt. Voor de volgende keer nog wel even een sleepoog aan de achterzijde van de auto laten monteren, dan hoeven we niet meer achteruit de grindbak in te rijden Samenvatting: Heel veel meegedrift, heel veel grindbakken gezien , Heel gezellig , en heel erg koud Tot de volgende ronde op Croix"

Driftschool is op 17 maart dus weer terug op Croix, gratis instructie indien gewenst, daarna driftschool 25 maart op Ciney met 26 maart round 1 Belgian Drift Series
Reply With Quote
Old 05-03-2006, 22:16
M-jo's Avatar
M-jo M-jo is offline
De Paddock Regular

ik was er niet bij .
maar Croix is de max .
en zeggen dat ik er bij iedere
andere organisatie verbod kreeg om
verder te rijden . . .

Dus : Eran keep on going to Croix !

Op 17/3 toon ik je waarom !
Old 13-03-2006, 10:40
roovers-racing's Avatar
roovers-racing roovers-racing is offline
De Paddock Rookie

Croix en Ternois was echt de max !!!
Het was een frisse wintermorgen, maar we hadden er de juiste wagen voor bij.
Een rode Saab 2.3 Turbo. Het was te merken dat zo'n wagen bedoeld is voor regen en sneeuw. Hij ging gezwind over het circuit. Er volgen nog foto's, juist een beetje tijd hebben.

Voor vrijdag de 17 de ga ik er spijtig genoeg niet bij zijn, ons rood BMW'ke 325i hebben we verkocht, aan andere deelnemer van de Eran dagen. Dus we zullen hem nog wel terugzien. We hadden die wagen met 2 gekocht zo'n 2 jaar geleden, en een hele hoop fun mee gehad. Het was een ideale leswagen om de beginselen van het circuit-rijden te leren.

Maar niet getreurd, heb ondertussen een BMW E36 M3 aangeschaft. Hoop hem op een kleine maand circuit-ready te krijgen, of toch al gedeeltelijk.

Mijn collega heeft ondertussen een BMW E36 325i gekocht, om om te bouwen naar een Cobra. Wat nog even gaat duren. Maar ik ben in volle verwachting.

Greetings,
Giovanni
Old 27-03-2006, 10:58
roovers-racing's Avatar
roovers-racing roovers-racing is offline
De Paddock Rookie

Langverwachte foto's :

Old 29-03-2006, 09:42
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

Melding.

Ik heb ne nieuwe tuut. weer ne rooie en met musjes onder de motorkap.
Ik weet wel nog niet of ik de volgende Eran op zolder zal zijn met de tuut want ga hem pas inschrijven na 16 april . minder BIV
tot gauw
Yves
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules