![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Hanne; 27-02-2006 at 19:43. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
de laatste dagen krijgen wij veel vragen van pers, toeschouwers en drifters over wie doet nu wat.
Het zit zo: Andy Jaenen en Joep de Kort hebben de handen ineengeslagen om de driftsport in Belgie te promoten en om betaalbaar te houden. Olaf Commijs is verantwoordelijk voor NL Drift Series, Joep de Kort voor BE Drift Series. Belgian Drift Series is een product van Action Racing School. Belgian Drift Series staat volledig los van NL Drift Series, buiten het feit dat NL en BE Drift Series dezelfde licenties hanteren, hetzelfde technisch reglement, een gezamelijke finale hebben en dezelfde voorruitstreamer + deurschilden. Marketing, promotie, licenties, locaties, sponsering, afijn alles aangaande de Belgian Drift Series dient gecommuniceerd te worden met Belgian Drift Series. Driftpromotion (Grahama Callaway) is een bedrijf welke Belgian Drift Series daarbij assisteert. Op dit moment heeft BE Drift Series ruim 100 licentiehouders http://www.belgiandriftseries.com/Licentie_lijst_1.htm (dit zijn ook licentiehouders van NL Drift Series) en 5 data op schitterende locaties. Komend seizoen verwachten wij Duitsers, Zwitsers, Polen, Fransen, Belgen en Hollanders aan de start. Dat is ook de reden dat de website en forum van Belgian Drift Series in het Engels, Frans en Nederlands is. Driftschool.be is een initiatief van Action Racing School (Joep de Kort). Dankzij en samen met Skylimitevents (Andy Jaenen), 4 vaste instructeurs (QDI's): Wilco van Esch, Mike de Bruijn, Olaf Commijs en Joep de Kort) verzorgen wij tijdens circuitdagen van Skylimitevents in 2006 + op dagen voorafgaand aan een ronde van Belgian Drift Series (Ciney, Chimay, Spa, Brustum) driftcursussen voor de startende en enigzins gevorderde drifters. Advanced driftcursussen voor de geoefende drifters met 1 op 1 instructie zijn in de maak. Tijdens de circuitdagen is Skylimitevents verantwoordelijk voor het vrij rijden op het circuit en is Driftschool.be verantwoordelijk voor het driftgedeelte. Zo vullen beide bedrijven elkaar perfect aan. Inschrijven voor de vrij rijden dagen kan uitsluitend bij Skylimitevents, inschrijven voor de driftschool kan zowel bij www.driftschool.be en www.skylimitevents.com Let op: inschrijven voor de Belgian Drift Series kan wegens organisatorische redenen uitsluitend via www.belgiandriftseries.com en het liefst via dit formulier: http://www.belgiandriftseries.com/fo...ion2006_BE.pdf Voor diegene die nog geen licentie hebben of nog niet hebben aangevraagd: indien je in 2005 aan een ronde van BE of NL Drift Series hebt meegedaan, heb je automatisch een Clubman Drift Licentie. Deze moet je wel aanvragen via www.belgiandriftseries.com. Invullen van het formulier, 2 pasfoto's, info over jezelf en je auto voor de programmaboekjes, 10 euro, klaar is kees. Voor diegene die nog niet hebben meegedaan aan een ronde van Belgian Drift Series: tijdens alle data van de driftschool.be kun je om 1600 uur gratis licentie rijden. Afhankelijk van je driftkunsten kun je beslissen of je wel of niet 1 of meerdere keren een driftcursus volgt bij driftschool.be. Minimaal 2 QDI's (Qualified Drift Instructors) beoordelen. Voor diegene die mee willen doen aan een ronde van Belgian Drift Series, gelieve zsm je in te schrijven via www.belgiandriftseries.com Met vriendelijke groet, Joep de Kort Last edited by BE Drift Series; 26-02-2006 at 11:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
@ BE Driftseries :
Kunnen jullie die panoramafoto ook hier plaatsen ? ![]()
|
||||
|
||||
Ik zag hem ook net:
![]() Ik word al ongeduldig ![]()
|
||||
|
||||
@ Dragon :
Merci 4 het posten ! Ongeduldig ? Tja , begint hier ook aardig te kriebelen ! ![]() Ga me eerst nog es uitleven @ Croix ! ![]()
|
||||
|
||||
@M-Jo
Have fun, ik heb horen zeggen dat het super is ! ![]() Ik wou dat ik mee kon maar ik vrees dat de S13 niet klaar zal zijn.
|
||||
|
||||
Da gaat daar een super dagje worden
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|