![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari forever is uwe GP3 gepatcht ?
|
||||
|
||||
Nu wel, maar toen ook al denk ik.
|
|
||||
|
||||
Ondertussen heb ik dit gevonden op de site van Microsoft:
Quote:
We zullen is proberen se. |
|
||||
|
||||
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]() ![]() ![]() Als ik mijn PC opstart met het stuur aangesloten op de game poort biept hij nogal "verdacht". Dan de CD met software erin en hij beweert dat het stuur niet geinstalleerd kan worden. De driver op microsoft gedownloaded maar die weigert op te starten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dan toch maar een USB stuur kopen ofwat? |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het stuur prima onder xp mét FF. Ik geef wél toe dat ik wat liggen foefelen heb in het begin. Ik kreeg voortdurende de melding" het stuurwiel is niet correct aangesloten" of zoiets, maar na een xp update werkte de boel toch wel zeker...
Werner, als je iets nieuws koopt moet je hier eens gaan zien. http://www.logitech.com/index.cfm?pa...9&languageid=1 er is ook een nieuw stuurtje uit, een soort kopie van een ferraristuur van sjoemel. Ziet er wel de moeite uit (en die ferrarilogo kan je er altijd afsnokken als die je teveel aan het seizoen 2002 doet denken.... ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb ook FF onder xp, zonder problemen...
![]() Maarja, da hangt ervanaf waar ge uw pc's koopt hé ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
over MS sturen gesproken, is da normaal dat uw pedalen al breken na een goeie twee maand gebruik?
![]() |
|
||||
|
||||
De mijn staan er na 2 jaar nog altijd op.
|
|
||||
|
||||
Lol Fleabite, alléén als je uw botinnen niet uitdoet om te rijden. Naar het schijnt hebben ze dat in de Minardi ook wel af en toe eens voor, maar wel alléén met het gaspedaal...
![]() |
|
||||
|
||||
heh, het is ook mijn gaspedaal die het begeven heeft
![]() |
|
||||
|
||||
Hier is de oplossing die ik heb gebruikt voor mijn force feedback joystick van de eerste generatie onder xp: Uiteraard waren er geen speciale drivers beschikbaar, ze bieden geen ondersteuning meer op deze "verouderde" hardware. Mijn joystick werkte wel, maar ik had geen force feedback. Nu heb ik een Soundblaster Live kaartje in mijn pc steken. Aangezien mijn onboard devices uitgeschakeld waren zat de joystick dus op die soundcard. Ik heb dan de game port van mijn Epox 8KHA+ moederbord terug geactiveerd en dan mijn joystick daarop aangesloten. Dan heb ik in windows bij game controllers gewoon add gedaan. Mijn STANDARD GAME PORT geselecteerd en sidewinder autodetect gekozen. Alles marcheert nu al geruime tijd perfect (en blijft marcheren in tegenstelling tot vele usb-rommel)
Misschien da dit kan helpen? Groeten Karel |
|
||||
|
||||
Hey Werner,
Je kunt mijn stuurtje (Logitech WingMan FORMULA FORCE GP) is ne keer lenen om te proberen |
|
||||
|
||||
Wow. 2 oplossingen op 1 dag.
![]() Mij morgen eens met alletwee de oplossingen bezighouden se. Thx dudekes. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook zo'n MS Sidewinder FF Wheel en ik draai XP en bij mij werkt dit stuur prima MET force feedback. Ik gebruik het stuur voor Nascar Thunder 2003, voor Mafia en voor NFS Hot Pursuit 2 en het werkt schitterend
![]() Wat echter niet meer werkt is de meegeleverde software voor het stuur. Je moet het stuur installeren met de standaard drivers die reeds in XP voorhanden zijn voor de sidewinder controllers en dan werkt het prima en zelfs met force feedback ! Natuurlijk zijn de games die ik speel wel heel wat recenter als GPL, misschien heeft het daar ook wel iets mee te maken, deze games hebben bij de controller-opties de mogelijkheid om de force feedback in te stellen. Ik vind de Sidewinder FF Wheel een bangelijk goed stuurke dat bij mij al meer dan 5 jaar probleemloos werkt. Was de software van microsoft ook maar zo goed als hun hardware, het zou veel frustraties uit de wereld helpen ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|