![]() |
|
|
||||
|
||||
Ikke ook niet.
Zijt ge niks vergeten Wilmai? |
|
||||
|
||||
UPDATE
Loix rijdt nog maar heeft zijn voorste aandrijfas gebroken.
Terug gezakt naar plaats 7. Thiry is nu 10de. |
|
||||
|
||||
Onze belgen in Cyprus.
Loix: ![]() ![]() ![]() Thiry: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik hoop da McRae ga winnen. Allé, eigenlijk Loix, maar ik denk dat da niemer kan.
|
||||
|
||||
Den uitslag
1 C. MCRAE Ford
2 BURNS Subaru 3 SAINZ Ford 4 ARAI Subaru 5 LOIX Mitsubishi 6 HAGSTROEM Toyota 7 A. MCRAE Hyundai 8 THIRY Skoda 9 SCHWARZ Skoda 10 BAKHASHAB Toyota |
|
||||
|
||||
Wa is dan den tussenstand in het kampioenschap? McRae zal wel een stuk gestegen zijn na 2 opeenvolgende overwinnigen.
![]()
|
||||
|
||||
Stand in het WK
Piloten
1 Makinen 27 2 Sainz 26 3 C McRae 20 4 Burns 15 5 Rovanpera 10 = Auriol 10 7 Delecour 9 8 Loix 7 9 Radstrom 6 = Panizzi 6 11 Gardemeister 5 12 Gronholm 4 13 Arai 3 = Schwarz 3 = Solberg 3 16 A McRae 1 = Hagstrom 1 Merken 1 Ford 50 2 Mitsubishi 47 3 Subaru 22 4 Peugeot 20 5 Hyundai 10 6 Skoda 7 |
|
||||
|
||||
Toch ni slecht hé.
|
||||
|
||||
Loix staat voor de wereldkampioen van vorig jaar
![]()
|
||||
|
||||
Da was Gronholm zeker? Of ni. Eigenlijk is dees het eerste seizoen dat ik de rally echt volg. Ik stem eigenlijk nog op niemand. Allé, buiten de Belgen tenminste. En McRae, omda ik daar een spelleke van heb.
|
||||
|
||||
Ok, toegegeven, Loix doet het zeker niet slecht dit jaar, maar (ook toegegeven) ik had van hem een paar jaar geleden toen hij een contract afsloot met een fabrieksteam als Mitsubishi, meer verwacht op dit moment...
|
|
||||
|
||||
ik ook, zeker als je ziet hoe hij presteert tov mäkkinen
|
||||
|
||||
Makkinen zit wel in de categorie van Senna.
Dus geef hem (=Loix) wat "meer" tijd. Hij ontwikkeld nu de WRC voor Mitsu en Makkinen geeft toe dat hij eigenlijk eerder naar Loix had moeten luisteren, dan had de Mitsu nooit weggegweest van de eerste rij zoals nu het geval is. |
|
||||
|
||||
allemaal goed en wel werner, maar terwijl makkinen elke jaar wel ee naantla rallys wint heeft freddy er in 3 jaar nog geen nekele gewonnen en das toch wel heel weinig hé
|
||||
|
||||
Awel, Werner, merci om Loix zo mee te steunen. Hij heeft goed gereden in Cyprus, alleen mijn top 6 klopt niet helemaal, ik had Sainz als eerste gezet.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|