![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wel opletten met Alclad: lees eerst eens goed door wat ze er van zeggen op www.alclad2.com vooraleer je beslist dit in huis te halen, want simpel is het zeker niet. ![]() Succes!
|
||||
|
||||
Hallo allemaal, weer een probleem.
Zoals je ziet op de foto legt de decal hem niet in die spleet van het kofferdeksel, nochtans gebruik ik de micro sol. Moet ik dat nu insnijden of blijf ik er liever af? ![]() groetjes... |
|
||||
|
||||
Ik zou hem inderdaad insnijden. Daarna opnieuw sollen en wachten tot hij 100% droog is. Dan kan je die spleet verder bijwerken met je zwarte stift of whatever je hebt gebruikt om die spleet te verdonkeren. Dat zou de opening moeten dekken die er gaat onstaan bij het insnijden.
|
||||
|
||||
insnijden, zeer zeker. Gebruik wel een heel scherp mesje, zodanig dat de snede echt scherp is. Als je mooi in het midden kan snijden en je gebruikt daarna nog eens sol, dan zullen beide uiteindes van de decal mooi in de naad/spleet gaan zitten. Kans is groot dat je zelfs niet meer met de stift(?) zal moeten nalopen. Moet het wel, dan, zoals Domi al aangeeft, goed wachten tot ie droog is, anders kan ie beschadigd raken.
![]() |
|
||||
|
||||
Ok, insnijden dan maar hoe komt het dat het niet van de eerste keer gaat? Doe ik iets verkeerd?
Johan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hier een paar foto's van de body die afgewerkt is met de decals.
![]() Ik ben best tevreden over de decals, sommige waren nogal groot, andere dan weer zeer klein. ![]() Zoals hier, je kan het niet zien op de foto, maar op het chrome embleem van Nissan zit er een decal met de naam "Nissan". ![]() ![]() Nu kan ik voorzichtig compounden en dan de eerste vernislaag spuiten. Dan moet het interieur erin (als die niet in de post wegblijft) en het chassis moet aangepast worden omdat de auto nogal aan de lange kant is. Ook heb ik grotere velgen besteld. Tot volgende opdate. Johan |
|
||||
|
||||
Deze ziet er heel erg mooi uit!
Tom |
|
||||
|
||||
De body heeft zijn laatste laag vernis gekregen.
Als ik Huudo zijn werkwijze volg, moet ik nu schuren met 6000 dan met 8000 en dan met compound en waxen. Hier een paar fotos. ![]() ![]() ![]() ![]() Laat maar iets weten wat jullie er van vinden. Het is mijn derde model moet ik erbij vermelden. Groeten Johan |
|
|||
|
|||
Vind hem héééééél mooi gedaan... echt... volgens mij gaan er redelijk wat Concour's bekertjes of kaartjes in je kast staan...
G. |
|
||||
|
||||
Hier zijn de inserts in de velg gepast.
![]() Hier komen er later nog schijfremmen in. Groeten Johan Last edited by Sennake; 18-05-2006 at 07:01. |
|
||||
|
||||
Hij is heel heel mooi!!!
![]() Is het de bedoeling om er mee te racen? EDIT: Net op de foto's gezien dat hij al op een chassis staat, en de race-velgen ![]()
Last edited by A uit PDGRacing; 16-05-2006 at 20:17. |
|
||||
|
||||
Mooi hoor!!
|
|
||||
|
||||
Hij zal ooit wel eens op Petit Spa rijden, dat is zeker. Wel is er aanpassingswerk aan het chassis doordat de auto zo een lange wielbasis heeft.
Johan |
|
||||
|
||||
Terug verder gedaan aan de Skyline, het interieur is bijna klaar op de piloot na.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|