![]() |
|
|
||||
|
||||
Met mij gaat het. Enkel 2 dikke enkels.
Door dit voorval ben ik nog meer voorstander geworden van de voorsignalisatie. Iets wat blijkbaar niet nodig werd gevonden. |
|
||||
|
||||
Iceman 't ga je goed ; 31 mei ErAn kom ik nog eens naar Zolder . Komt ge toevallig 17 & 18 juni naar www.spaitalia.be ? (Als 't lukt brengen we 156 met cozitje mee en dan moogt gij zeker eens mee) . BEC is Financieel en organisatorisch (zaterdag is werkendag voor mij) niet haalbaar 10u doen we wel .
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Jammer dat ze het net nu niet wilden gebruiken. Veel beterschap. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Tot zo snel mogelijk é Tommeke en laat mijn tekst op je overal staan ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ik zou zooooo graag hier uitleg willen over geven, maar het is beter om dit hier niet te doen.
Sommige mensen hebben lange tenen en ik heb er zondag weeral op gestaan. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
:
Quote:
misschien een klein beetje off-topic ![]() Ik bedoel dan vooral ivm blauwe vlag situatie's ? ![]() en wat bedoel je met voorsigalisatie? ![]() grtz AVD |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus beslissingen over het al dan niet geven van een blauwe vlag / gele vlag etc worden door de marshals zelf genomen. In sommige omstandigheden kan het wel eens zijn dat de veiligheidsdienst vraagt om bv een geel-rood gestreepte vlag te geven gedurende enkele ronden. Wanneer er een gele vlag wordt gezwaaid zullen de marshals van de voorgaande post een gele vlag gestrekt houden. Dat is de voorwaarschuwing. Zo weten piloten dat er in de sector na de gestrekte vlag een gele vlag situatie is en dat er daar dus opgepast moet worden. In Zolder is er op sommige delen van het circuit een beperkte zichtbaarheid voor de piloten. Met de voorwaarschuwing worden ze toch op tijd gewaarschuwd en kunnen ze hun snelheid aanpassen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
En de Marshalls als bowlingkegels gebruiken.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Thx voor de toelichting, noch bij omloopattest of bij enige briefing werden deze verschillen beschreven,
Heb al wel zo'n gestrekte gele vlag gekregen, doch dacht dat dit een vrije interpretatie was van deze marschall, of dat hij moe was rgrds AVD |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
historics nu BHS
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|