![]() |
|
|
||||
|
||||
vandaag nie, mor gisteren wel
ik kreeg weer foutmelding van explorer, mor kwas bezig, dus zeg ik, foert zenne, dan doek mor zo verder, dat em flipt geeft nie mor ytbegon zo erg te worde dak wil afmelde en daar waren die mooie blauwe schermkes weer wa is er daar eigenlijk erg aan? as ik reboot ga alles weer... |
|
||||
|
||||
Blue Screens zijn uitgevonden om de mens te irriteren.
Believe me, I know ! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
mor toch nie zo erg... |
|
||||
|
||||
heb me de ME nog nooit een blue scree ngehad *snik*
![]()
|
||||
|
||||
mijne win2k = crashfree (toch al 3 dagen nu ...)
![]() |
|
||||
|
||||
vandaag 1e keer op de reset knop moeten drukken...
|
||||
|
||||
![]()
IK HAAT MIJN PC !!!
Ik denk dat dit genoeg zegt... Een gefrustreerde Finish die waarschijnlijk op weg is naar z'n zoveelste format van dit jaar en van z'n hele miezerige PC-leven. > ![]()
|
||||
|
||||
/me snapet nimmer!!!
ksnap nie oe da ge ne PC azo kunt doen crashen!! azekers als em op win 2 K draait!!! airco
|
||||
|
||||
Ondergetekende is het daar volledig mee eens. Is 2000 geen verderontwikkeling van NT? Is NT niet BANG-E-LIJK stabiel ? ? ?
Finish, ... hebt gij misschien de launch-control geschreven voor Jordan? ![]()
|
||||
|
||||
Problems solved...
Ik had problemen met de ietwat irritante maar functionele 'scandisk' van Windows 2K. Mijn systeem was een keer verkeerd afgesloten en Windows past dan automatisch alle veranderingen die je aan je sys hebt gedaan voor de 'crash' terug aan naar oorspronkelijke status. Met als gevolg dat die veranderingen mijn systeem serieus mank lieten draaien, maar na een simpel rebootje en het lef om die scandisk z'n verdere werk te laten doen, is alles toch terug goed gekomen.... Maar ik blijf backuppen want ik wil niks meer verliezen zunne ![]()
|
||||
|
||||
EN JAWEL, ik heb het NOG maar eens geflikt !!
Mijne PC heeft zodanig gebrek aan koeling en zit compleet verkeerd in mekaar dat ik bij elke zware grafische toepassing die ik start den enen error na den andere krijg. Vandaag lukt ik erin om een eerste blue screen te krijgen onder Win2k ! ze zien er wel wat anders uit, maar believe me, ze bestaan. Na de exams, mijn systeem de vuilbak op. weg ermee.
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|