![]() |
|
|
||||
|
||||
Lausitz zijn net genoeg boxen voor Belcar teams dus noppes voor BEC & co .
Maar ja gaan ze daar aan 10 BEC wagens geraken of zijn er zoveel Belcar sattelietteams die mee in hun box kunnen ? 10u doe ik mee en tegen de rest zeg ik voorlopig nog nee . Volgende maal moeten ze't zonder GDC uitbreiding stellen dat gaat pijn doen... Als iemand met 'n vast StartNr. het voortijdig beu is ; voor de 10u en evt. 2 laatste 150min races wil ik StartNr. evt. overkopen alhoewel ze nu precies iemand die 1x meedoet aan z'n klasse toevoegen en niet als guest of niet ? |
|
|||
|
|||
Volledig correct
G&R motorsport zou zijn bmw's M3 liever inzetten in de BEC dan in de BSC. Voor ons zijn 2 uur koersen echter geen endurance wedstrijden, maar verlengde sprintkoersen voor 2 piloten. Wat de Zaterdag betreft is er mijn inziens toch al meer volk dan vorig jaar op een wedstrijd op zondag. Hopelijk past CZ zijn programma volgend jaar aan en voorzien ze meerdere koersen van min. 4 uur. Moet trouwens kunnen, kijk maar naar het programma van GDC. In dit geval zullen wij zeker 2 wagens kunnen inschrijven. |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar ja, onze mening werd vorig jaar dan ook nooit gevraagd ![]() |
|
||||
|
||||
aan al mijn gezaag kan ik eigenlijk nog wat toevoegen: hetgeen me nu opvalt enkele dagen na de wedstrijd is dat er dit jaar dus géén video is van de bec op hibn, en véél minder foto's van de bec wagens op de site's van de fotografen hier aanwezig op de paddock.
Weeral een bewijs voor mijn stelling dat het in 1 weekend onderbrengen van alle belcar races niets bijbrengt voor de kleinere jongens zoals wij.
|
|||
|
|||
Heel goed Hoppa, dan kopen ze wa meer boeken
![]() Als je foto van de Clio wil mail je maar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Betreft : terugstorting benzinewaarborg Belcar Home Race. Beste BEC-teams Wij zijn jullie de terugbetaling “benzinewaarborg” nog verschuldigd. Jullie kunnen opteren voor twee mogelijkheden. Onmiddellijke terugbetaling. Saldo (restwaarde) verrekenen voor de volgende wedstrijd. Gelieve de bon in bijlage terug te sturen. Per fax op (011)85 88 95. Per e-mail op: kristien.picard@circuit-zolder.be Vriendelijke groeten Marc Martens Kristien Picard Ben ik even gelukkig dat onze clio 2 uur kan rijden zonder bijtanken. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
tel maar na: home race, holiday race, 24 uur, last race. Allemaal samen en dus geen box.
|
|