![]() |
|
|
||||
|
||||
Bij een gele vlag mag je wel je ronde af werken.
Je zal er niet je snelste sector mogen zetten.daar heeft die duidelijk zijn tijd verloren want hij zat onder de tijd van schumacher. Wat schumacher betreft. Woorden te kort gewoon ![]() ![]() De fout was ook uitgelokt. Eerder heeft hij dit nog eens gedaan in silverstone bij kwalificatie 1 omdat er regen dreigde te komen en ze als eerste wilde starten voor kwalificatie 2. De andere andere rijders reden gewoon een trage ronde. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn vele malen mooier om te zien en terechte winnaars ![]() |
|
||||
|
||||
Vreemde situatie, in ieder geval. die voorlaatste bocht is er eentje die traag genomen wordt, maar als je dan nog een stuurfout maakt, raak je toch nog minstens de vangmuur, dacht ik zo. Schumacher kon nog net op tijd zijn wagen tot stilstand brengen, alsof hij de bak parkeerde. Bovendien kan ik moeilijk uit de onboard uitmaken of hij opzettelijk die richting instuurt.
Enkele zaken die ik objectief vaststel: 1. had Schumacher zich niet geparkeerd, had Alonso de pole gepakt. Ontzettend belangrijk in Monaco. 2. Is het mogelijk om vanuit de cockpit genoeg informatie te hebben om te weten dat 1) je op pole staat 2) er iemand sneller is dan jou, en 3) je in een splitseconde even verkeerd kan sturen en daarbij toch je wagen niet kan beschadigen ? 3. Zoals gewoonlijk is het weer eens tijd om modder te smijten naar Schumacher. Wie heeft de bewijzen ? Wie kan zwart op wit beweren dat de kerel dit met voorbedachte rade deed ? Tja. Dikke kwal Briatore kan z'n frustraties beter in morgen steken, zodat Alonso op een faire manier voorbije de Ferrari kan raken. Wat Briatore trouwens betreft: misschien heeft hij Schumacher die kunstjes wel geleerd in zijn Benetton-tijd ?
|
||||
|
||||
Quote:
als er al geen discussies / vetes mogen zijn, mogen ze het hele sportgebeuren afschaffen, want dan is er niks meer aan ![]()
|
||||
|
||||
Als dat manoeuvre van Schumacher opzettelijk is vind ik het maar zwak van hem, en wat hier boven al gezegt werd in een quote : strijdvermijden. Dan is dit wel een manier omdat morgen te doen. Nu staat Schumi voor Alonso op de startgrid, anders konden we zijn inhaal "talent" misschien eens zien.
|
|
||||
|
||||
Ik heb net herhaling bezien van de kwalificatie.
Het is toch meer dan duidelijk ze.Mij kunnen ze al zeker niet overtuigen dat schumacher dit onopzettelijk deed. Hij stuurt hem gewoon rechtdoor en op het laatste stuurt die als het te laat is.Zelfs voor Ide zou het moeilijk zijn om zulke fout te maken ![]() Ik vind het dan erg straf dat fisichella bestraft word voor het hinderen van coulthard terwijl schumacher opzettelijk een gele vlag heeft uitgelokt en zo ALLE rijders hinderd!!! Wat klopt. Of beter,wat klopt niet. ![]() |
|
||||
|
||||
Ongelooflijk. Dat Schumacher tot zoiets in staat is wisten we allang, maar dat hij nu nog, na zeven wereldtitels, zo flagrant zou frauderen, dat had zelfs ik niet verwacht.
Wat het snelle rondje onder gele vlag van Alonso betreft, ik dacht dat de regel was dat je in de sector waar geel gezwaaid wordt geen snelste tijd mag neerzetten. Dat is bij mijn weten ook niet gebeurd. Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Kheb het net ook gelezen, met een grijns op het gezicht
![]() Ze hebben er zelfs te telemetriegegevens bijgehaald. 't Kampioenschap is zo wel weer om zeep, maar daar heeft hem dan ook zelf om gevraagd. Ferrari zal een goede strategie moeten uitdokteren om er toch nog wat punten uit te halen. Kan nog een mooie race opleveren ![]()
|
||||
|
||||
Als laatste starten is wel heel cru. Neem dan zijn snelste tijd af ofzo, want in feite geldt hier hetzelfde als bij Fisichella: hinderen van 'achterliggers'.
Godja, gemengde gevoelens hoor. Ik kan me ergens gewoon niet voorstellen dat dit opzettelijk gebeurde, waarom zou hij ook ? Een P2 of P3 had toch net zo ok geweest, de start zou niet per sé cruciaal geweest zijn...
|
||||
|
||||
gerechtigheid geschied !
|
||||
|
||||
oja. waar blijft nu het gemekker over de vriendjes FIA en Ferrari ?
|
||||
|
||||
Quote:
Dan had hij nooit die streken durven verkopen die zijn hele carrière bezoedelen. Met zijn talent had hij een "grote" kampioen kunnen zijn maar hij zal steeds een slechte naam blijven hebben. Eigenlijk teveel feiten om op te noemen. De FIA zal het eens zijn dat het tijd wordt voor zijn pensioen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|