![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkbaar was het verboden om als baancommissaris de motorrijder te helpen duwen. Het is inderdaad veel veiliger om een motorrijder minutenlang te laten wandelen (met dit hete weer, strompelen) op het circuit dan dat enkele baancommissarissen de arme motard gaan helpen en een potentieel gevaarlijke situatie in enkele minuten opgelost kan zijn ![]() Ik heb zo gisteren 2 motards gezien die van het rechte stuk voor de Ickx chicane kwamen gewandeld. wat ik nog gehoord heb is der er eentje ter hoogte van de veiligheidstoren tegen de grond gegaan is van uitputting en/of uitdroging, de andere heeft van de organisatie een flesje water gekregen toen hij net de pitlane was binnengestrompeld. |
|
||||
|
||||
Quote:
FIM en veiligheid lijken wel twee woorden die niet samengaan in 1 zin. Afgelopen weekend helaas een aantal zaken gezien die absoluut niet door de beugel kunnen. Althans, voor mij dan ![]() Als er geen wijzigingen worden aangebracht in de structuur van het weekend voor volgend jaar dan zal ik helaas een "non-participation" als antwoord geven op de participatie van deze azijnpisser. ![]() Tijdens de Moto GP was het chaos alom tijdens de start. Een van de slachtoffers was Gibernau. Gevolg? Een hersenschudding en een gescheurd sleutelbeen. Bij aankomst was dat gescheurd sleutelbeen inmiddels gebroken! Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad samen met de baanposten van post TkweetniehoeveelC die arme man van water voorzien. Dat had hij wel verdiend nadat hij zijn stalen ros bij temperaturen van 30+ van aan de Rea (sorry, het Medical Center) tot aan de pitlane had geduwd.
De arme man kreeg trouwens onmiddellijk een dame van zijn team op zijn nek dat hij zijn verbruik verkeerd berekend had. Ik weet zijn naam niet, maar deze pechvogel mag wat mij betreft de prijs van Hulk van de dag krijgen ![]() @ Ottooke: dank u voor de uitleg, ben niet zo thuis in de motosport.
|
|||
|
|||
Dat de piloten niet geholpen mochten worden bij het duwen van hun motoren was een FIM regel, daar had Zolder niks mee te maken.
Over de eisen die door organisatoren zoals de verschillende circuits en organisaties zoals FIM en FIA gesteld worden qua veiligheid en medische voorzieningen wil ik gerust een keer een heel grote boom opzetten (en ik denk dat Luuk S onmiddellijk meedoet). Op sommige gebieden is men zo laks als maar kan zijn terwijl er op andere vlakken aan overshooting van hier tot Tokio wordt gedaan. Sorry Mark maar van dit laatste is overal aanwezigheid van een medische helicopter eisen een heel mooi voorbeeld: indrukwekkend maar meestal compleet nutteloos. Probleem is dat deze regels meestal opgesteld worden door mensen in een kostuum op een bureau in plaats van degenen die met hun beide voeten in de dagdagelijkse realiteit staan.
Life starts at 9000 rpm Last edited by SMM DOC; 20-06-2006 at 23:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die heeft melandri en capirossi weg gevoerd. Die 2 waren er duidelijk erger aan toe dan gibernau. Dat die ziekenwagen een ongeval heeft onderweg kan de organisatie niet aan doen. Ik had dit zondag avond al gelezen op racing-live.com Ach ja,gibernau blijft een pechvogel ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Laat die boom maar komen ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Zal mijn mening omtrent veiligheid en medische voorzieningen bij gemotoriseerde sporten een van de volgende dagen wel eens in een aparte thread uit de doeken doen.
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd, dan kunnen we door het opzetten van een grote boom eindelijk eens wat terugdoen voor het milieu
![]()
|
|