![]() |
|
|
||||
|
||||
awel, ik kom naar de carpool parking in St.-Job. Ik heb nog 4 plaatsen in mijn 407SW.
|
||||
|
||||
Steven, is het mogelijk om een (klein) bestellingske door te geven dat ik in Nieuwegein kan komen afhalen bij jullie stand? Ik heb enkel wat decals nodig en een setje BMF in 2 kleuren. Indien liever niet, geen probleem.
Bedankt.
|
||||
|
||||
Quote:
dat is geen probleem. maar gelieve de bestelling te zenden naar info@domino.be dan komt dit direct aan op min werk, want via hier bestaat de kans dat ik het vergeet. ![]() mvg Steven |
|
|||
|
|||
Quote:
tot dan
|
||||
|
||||
Ik kom naar de parking in St.-Job
Ik ken die parking niet, dus heb ik even de kaart bekeken. Is onderstaande plaats bij afrit 4 op de E19 correct? ![]() |
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat correct. In ieder geval: ik kom ook naar ginder, dus zien we ons daar wel.
|
||||
|
||||
Quote:
Of wacht : je bedoelt misschien dat je je auto gaat parkeren, daar waar je een kruis gezet hebt? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Roeland zijn we pas ginder in de zaal tegengekomen. Maar de afrit voor St.-Job in 't Goor is afrit nummer 4 (voor zover ik toch op iedere kaart kan zien ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben om 06.45-achtig bij Guy in Laakdal. Ik zal dan tot in St.Job meerijden met de 307SW om dan over te stappen op de 407SW. Kwestie dat ik er eens in meegereden heb. Ge weet maar nooit voor wat het goed is... als ge van plan zijt van een andere auto te kopen... ?
Enneuh, trekken jullie maar wat warms aan voor onderweg, want het zal koud zijn in het noorden van november! ![]() |
|
||||
|
||||
Allee, omdat gij het zijt ...
|
|||
|
|||
ik had ook willen meegaan,ik zal tot bij sennake zijn thuis komen.
|
|
||||
|
||||
Even een update.
Komen naar Laakdal en vertrekken dus vanuit Laakdal met de Peugeot 307SW : Sennake Carlos BSmodels (Huudo) tot St Job Roverke114 Komen naar de carpoolparking in St Job in't Goor en rijden dus mee met de Peugeot 407SW : Dominique HHugo (Huudo) vanaf St Job |
|
||||
|
||||
Ja wel oppassen eh maat, als je de zetels platlegt om meer kits te kunnen vervoeren kan je maar met 2 rijden in je 407SW
![]() Met zijn vieren rijden krimpt met andere woorden je aankoopcapaciteit serieus is ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
(oei ...)
|
|