![]() |
|
|
||||
|
||||
De bouw van de 910 ligt even stil. Met PDG Racing gaan we de 993 GT2 opnieuw opbouwen, en dat zal even voorrang krijgen.
Anthony
|
||||
|
||||
Toch even de laatste foto's doorgeven:
De kap staat erop, de spiegels zijn gezet, de tankstop vast gedraaid Foto van de bovenkant, de inlaatpijpen van de motor zijn mooi zichtbaar door de glazen kap. Dat was ook zo bij de originele 906. De lucht werd aangezogen via de 'kieuwen' aan de zijkant. De lichtbakken worden horen zwart te zijn, dus doen we het ook zo. Ik heb de luchtinlaten in de neus ook zwart gezet. De gaten voor de LED's moet ik nog maken. Weet nog niet of ik er 2 of 4 ga steken. Bij de originele zaten er ook vier in. PS: Op de bovenstaande foto's zie je dat de klevers van Tamiya ook niet 100% verfdicht zijn. Of zou het toch aan de carrossier liggen ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat je vergeten bent om je dashboard te verven of staat de kap er nog los op ?????
|
||||
|
||||
Het dashboard is inderdaad niet geschilderd. Er zijn wel meer onderdelen die ik niet/nog niet geschilderd heb.
|
||||
|
||||
ziet er al goed uit
|
|
||||
|
||||
Enkele beeldjes van de gedecalde Porsche, misschien niet 100% gelukt, maar ik ben er toch tevreden over:
Wagen staat in stofvrije ruimte om de decals te laten drogen. Morgen enkele laagjes lak erover... Een testje die ik deed voor de verlichting. Een LED met tape vastgekleefd aan een doorzichtig buisje, en gloeien maar ( Ene Luke S. heeft al gebeld, of het zijn verloren sabre is ![]() Het licht die uit zo'n buiske komt is toch niet weinig. PS: voor de geïnteresseerden, die vent is ene Franck M, levenslang testrijder in de F1 en model in de vorige Auto Hebdo, en niet Mario, the loverboy ![]()
|
|||
|
|||
Das al gans wa beter dan de Skyline hé! Zo'n propere ruiten jong!!!!
![]() Die truuk met het buisje lijkt ook goed te werken hé! Welk buisje is dat precies? G. |
|
||||
|
||||
Dat buiske is de out-line van wat gebruikt wordt om ruiten samen te houden, als je een kit koopt. Gewoon rechte kanten aan maken, LED aan lijmen of kleven, en zorgen dat het buiske vast zit aan de kas. Op deze manier zit de LED niet aanraakbaar aan de buitenkant. Volgens de reglementen hé
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
In diverse maten bovendien. ( toch in elk geval bij de mannen die in RC doen ) Leuk model ! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Helemaal niet zo moeilijk maken. Het staafje inkorten tot het maar enkele mm meer is. Een gaatje maken in de kas waar je het buisje inschuift en vast zet. Het uiteinde zit nog in de kas, en daar maak je het gaatje iets groter waar je de LED inschuift en ook vast zet. ( Dat is wat ik ge proberen voor de Porsche. Dit kit is er ook op voorzien, want de kas is bij lichtblokken meer dan 8 mm dik).
|
|